מדריך: טיול באפריקה לעשירים

מעוניינים לצאת לטיול יוקרתי אשר משלב הטבע הפראי של קנייה? ובכן, באמצעות המומחים של חברת אפריקני זה אפשרי. כל הפרטים – במאמר הבא.

טיול באפריקה לעשירים – כיצד נעשה זאת?

יבשת אפריקה ובפרט קנייה מאפשרות לצאת לטיול חלומי ויוקרתי למדי, בדיוק כמו של העשירון העליון, כל זאת בעלות כספית נוחה לכל כיס. למעשה, מדובר באחד הטרנדים הלוהטים של עולם התיירות וזאת בשל העובדה כי כיום באמצעות חברה מקצועית ניתן לתכנן טיול לקנייה אשר מקיף את שלל האטרקציות הרבות אשר אותן ניתן לאתר במדינה, כמו גם אפשרויות לינה ייחודיות אשר אותן ניתן למצוא אך ורק ביבשת אפריקה ובקנייה בפרט, כאשר באזור ישנם לא מעט במלון מלונות פאר ברמה של חמישה כוכבים, באווירה מיוחדת אשר משמרת את המסורת האפריקאית ביחד עם יוקרה חסרת פשרות. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? המשיכו לקרוא את המאמר.

מטייל

מדריך – טיול באפריקה לעשירים

ע"פ המומחים של חברת אפריקני, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בארגון והפקה של טיולי יוקרה ליבשת אפריקה, קנייה מאפשרת לקבל חוויה ייחודית ויוקרתית אשר מתבססת על אלמנטים השמורים לעשירון העליון. למעשה, ניתן לתאם בעת הגעתכם רכב ג'יפ מפואר אשר יהיה צמוד אליכם לאורך כל השהות, כמו גם מדריך מוסמך אשר יבנה בעבורכם סדר יום הכולל בין היתר ביקור בספארי באמצעות ג'יפ פתוח וכן הדרכה אודות בעלי החיים הנדירים אשר חיים באזור וכן הצמחים הרבים אותם ניתן למצוא אך ורק ביבשת, כמו גם אפשרות לתיאום של ארוחת צהריים אשר מתנהלת במסעדה אשר ממוקמת ממש באמצע השמורה, כך שמדובר בחוויה ייחודית במהלכה ניתן במהלך הארוחה לצפות בג'ירפות אשר מכניסות את ראשן אל תוך המסעדה, מבלי להפריע לסועדים. אפשרות נוספת היא הגעה ביחד עם מדריך לכפרים אפריקאנים אותנטים אשר מציגים את המסורת האפריקאית והקנייתית באמצעות ריקודים, מאכלים וכן שיחות עם המבקרים. ישראלים אשר ביקרו באזור דיווחו על חוויה מיוחדת אשר שמורה למבינים בלבד, ולכן מומלץ להתקשר כבר עכשיו עם חברה מקצועית כמו חברת אפריקני – טיולי יוקרה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות טיול יוקרתי באפריקה לעשירים? היכנסו לאתר אפריקני

כאמור,חברת אפריקני נחשבת לחברה המובילה בתחום הפקה וארגון של טיולי יוקרה ליבשת אפריקה, במגוון רחב של יעדים ועם שימת דגש על תכנון וארגון של טיול אשר מבוסס על אלמנטים יוקרתיים: מלון בוטיק יוקרתיים או קמפינג אשר נעשה ברמה הגבוהה ביותר בחיק הטבע, הסעות ממקום למקום,מדריך צמוד, מסעדות ברמה הגבוהה ביותר וכן ביקור באטרקציות, כל זאת בהתאמה אישית לסוג הטיול המבוקש. נציגי החברה ישמחו לעמוד לשרותכם בכל עת בכדי להבטיח כי הטיול שלכם יהיה טיול מושלם, ולכן כל שנותר לעשות הוא להיכנס לאתר https://africani.co.il, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו