תיירות פנים בארץ שעוסקת באטרקציות לתיירים מהארץ ומחו"ל, צריכה לתחזק את חשבון האינסטגרם שלה כדי שכמה שיותר אנשים יחשפו לעסק שלהם.
האם לייקים ישפיעו על החשיפה? על כך במאמר הבא.
מינוף העסק התיירותי
כשמדובר באטרקציות תיירותיות כמו ג'יפים, קייקים, מתחמי ספורט ואתגר לילדים ולמבוגרים, רכיבה על סוסים, מתקנים שונים וכיוצא בזה, חשוב למנף את העסק ברשתות החברתיות. למשל, באינסטגרם יש מיליארדי משתמשים בעולם ויותר מ-2 מיליון משתמשים פעילים בישראל. פרסום תוכן, בין אם מדובר בסטורי, תמונות או פוסטים ובין אם מדובר בסרטונים ערוכים, יכול להרשים משתמשים רבים על מנת שירצו להגיע לאטרקציה התיירותית. החשיפה באינסטגרם תמתג את העסק ותהפוך אותו לפופולרי בתנאי שתהיה אינטראקציה עם העוקבים.
כיצד מייצרים אינטראקציה לעסק תיירותי?
על מנת שתהיה אינטראקציה עם העוקבים של העסק התיירותי צריך להעלות תכנים אטרקטיביים שמושכים את תשומת הלב בין אם הם אותנטיים ובין אם הם משלבים אפקטים ועריכה. העוקבים יגיבו אליהם, יסמנו לייקים וישתפו את התכנים. כך חושפים את העסק לעוד משתמשים, זאת מהסיבה שהאינסטגרם מזהה את האינטראקציה ומעלה את התכנים לדפים של משתמשים אחרים. ביחד עם זאת, צריך לעבוד קשה כדי להשיג אינטראקציה ולהפוך למותג. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות קניית לייקים אוטומטיים.
מה ההשפעה של הלייקים האוטומטיים על עסק עם אטרקציה תיירותית?
קניית הלייקים האוטומטיים היא למעשה מנוי חודשי שבו מקבלים חבילת לייקים לפי כמות שקובעים מראש על כל סרטון או תמונה אותם מפרסמים. ניתן לבחור לייקים ממשתמשים פעילים באינסטגרם מהארץ ומחו"ל כך שהחשיפה היא בינלאומית ותגיע גם לתיירים שעומדים להגיע לארץ. כאמור, ככל שיש יותר לייקים כך האינטראקציה גבוהה יותר והחשיפה גדולה יותר. עסק עם אטרקציה תיירותית חשוף למעשה באופן קבוע למשתמשים רבים בדרך זו ואחרי חודש של בוסט כזה הוא יהיה מוכר בכל העולם. מומלץ לרכוש את מנוי הלייקים מחברה אמינה שיש לה רק משתמשים פעילים ולא מזויפים. במידה והלייקים פיקטיביים מאנשים שאינם פעילים באינסטגרם, לא תהיה תנועה בחשבון וגם לא תהיה אינטראקציה.
שיפור התדמית של העסק
עסק עם אטרקציה תיירותית הוא עסק שצריך לשרוד מכיוון שהתחרות גדולה והאטרקציות רבות. זה אומר שהעסק צריך להיות ייחודי או לשווק את עצמו בצורה יעילה ולהתמיד. תחזוקת העסק באמצעות הלייקים האוטומטיים תסייע גם לעסקים שמגיעים אליהם פחות לקוחות מבעבר. כלומר, שיפור התדמית באינסטגרם תשפיע על העסק התיירותי לטובה ותוכיח שהוא עדיין פופולרי. כמו כן, מומלץ לשפר את התדמית על ידי קידום האתר של העסק בקידום אורגני או קידום ממומן. אנשים רבים מחפשים אטרקציות בגוגל והקידום יסייע לעסק להופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש ולהגיע לאתר מייד בחיפוש הראשון.