איך לעשות טיול גדול בארץ ללא מלונות בכלל

לא פעם אנחנו מרגישים בצורך לצאת לטיול גדול בארץ מבלי לישון במלונות הומי אדם, אלא במקום שיאפשר לנו ליהנות מהטבע, מפרטיות וכמובן, משקט. יצאנו לבדוק איך תוכלו לעשות טיול גדול בארץ באופן שכזה מבלי לפגוע בהנאה שלכם. הישארו אתנו ותגלו את האפשרויות שעומדות בפניכם רגע לפני שתארזו את התיק או המזוודה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, היה לנו חשוב הפעם לפנות אל אנשים שכבר עשו טיול גדול בארץ מבלי לישון במלונות. כדי שנוכל להגיע אליהם, היינו צריכים לארוז את עצמנו ולצאת עם הרכב למקומות מבודדים ברחבי הארץ. עברנו בין היתר באתרים הבאים בהם פגשנו מטיילים רבים:

  • נהר הירדן
  • כנרת
  • מדבר יהודה
  • המכתש הגדול ומצפה רמון
  • חופי ים
  • הרי אילת ועוד

במקומות הללו פגשנו לא מעט מטיילים שמצאו דרכים שונות ליישם טיול מיוחד ללא מלונות. הם מסרו לנו את כל המידע בנושא, כך שהתאפשר לנו בסופו של דבר, להציג בפניכם את 3 הדרכים לעשות טיול ללא מלונות ברחבי הארץ.

 

הדרך ה – 1 לעשות טיול גדול בארץ ללא מלונות בכלל: טיול עם קרוואן נגרר

אם אתם לא רוצים להתפשר על תנאי מחיה בסיסיים, אתם צריכים לבחור בטיול בארץ עם קראוון נגרר. שכן, כך יתאפשר לכם גם ליהנות מהטבע באופן מקסימלי, גם להיות לבדכם מבלי עוד נופשים שרק מחכים שהבופה ייפתח וכמובן – אתם לא מתפשרים על תנאי המחייה. שכן, הקרוואן מספק לכם מים זורמים, חשמל, מקלחת טובה ומיטה נוחה לישון בה. זו הדרך הנפוצה ביותר שבה הישראלים דוגלים, כך ראינו לפחות.

 

הדרך ה – 2 לעשות טיול גדול בארץ ללא מלונות בכלל: טיול בין בתים

האפשרות השנייה מתאימה למי מכם שמחפשים חברה בסגנון שלכם. אם כך, כדאי שתדעו שיש אפשרות להגיע אל אנשים שנקראים "מלאכי הדרך". הם אנשים רגילים כמוני כמוכם, אבל הם פותחים את הבית שלהם למטיילים (בעיקר של שביל ישראל). בבתים שלהם תוכלו למצוא חברה, אוכל טוב, מקלחת חמה ומיטה נוחה.

 

הדרך ה – 3 לעשות טיול גדול בארץ ללא מלונות בכלל: עם ציוד טיולים מתקדם

אם אתם רוצים לעשות טיול גדול ללא מלונות אבל עדיין להרגיש את הטבע מקרוב, אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם ציוד טיולים מתקדם. כזה שיאפשר לכם לטייל בנוחות מקסימלית. במצב שכזה, אתם תצטרכו לדאוג מראש לאוהל גדול ורחב, לשירותים ניידים ומקלחת ניידת וכמובן, למזרן מתנפח. אנו ממליצים לטייל כך עם רכב כדי שיתאפשר לכם להעביר את הציוד ממקום אחד לשני במקסימום נוחות וללא סחיבה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעשות טיול גדול בארץ ללא מלונות מבלי להתפשר. מקווים שתמצאו את הדרך המתאימה לכם.

טיול בשטח

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »