אילו מלונות שווה לבדוק בת"א ואיפה שווה ללכת לאכול?

בחרתם את תל אביב כעיר הנופש המועדפת עליכם הפעם? לא טעיתם ולא תהיו שם לבד, בתל אביב מבקרים מדי שנה למעלה ממיליון תיירים.

מוקד המשיכה המרכזי הינו חוף הים, אתרי תיירות נוספים הם רחוב בן יהודה, העיר העתיקה של יפו, סיורי "העיר הלבנה" ונווה צדק.

מחפשים את המלונות והמסעדות הכי שווים בתל אביב? יצאנו לבדוק לכם את עיר החוף הזו וחזרנו עם מסקנות מרתקות. 

 

תל אביב – עיר הבילוי המועדפת

יש בה את כל מה שהופך עיר, לעיר נופש קסומה – טיילות, קניונים, חופי רחצה, נוף מדהים והרבה שמש ארצישראלית משזפת. מעוניינים לקבל מידע על בתי המלון והמסעדות המומלצות בתל אביב? קדימה, אנחנו כאן בשבילכם עם כל הפרטים הרלוונטיים:

 

מלונות ששווה לבדוק בתל אביב

ב- tel aviv beach hotels כבר ביקרתם? גדת החוף הים תיכוני התל אביבי מנצלת עד תום את התנאים הגאוגרפיים המשופרים, ואין כמעט פיסת אדמה שלא מוקם מעליה בניין בית מלון כזה או אחר.

 

מלון פורט אנד בלו

מלון זה מהווה יעד פופולרי עבור תיירים, הוא קרוב למדרחוב נחלת בנימין ולעיר הלבנה. המלון מציע שירותים רבים לאורחים, כולל ארוחת בוקר חינם, חוף ים ואינטרנט מהיר וחינמי. ניתן לשכור במקום חדרים למשפחות וסוויטות.

 

מלון רויאל ביץ'

מלון השוכן מול חוף הים, נמצא במרחק של 2 ק"מ מיפו העיר העתיקה, וכ-4 ק"מ ממוזיאון האמנות התל אביבי. במקום תוכלו להתפנק מבריכה מקורה ומבריכת ילדים. החדרים פונים לנוף ובחדרים משודרגים יותר ניתן ליהנות מפינות ישיבה וסוויטות עם גישה לטרקלין פרטי.

 

מלון גולדן ביץ'

גולדן ביץ' הוא אחד המלונות היותר נינוחים השוכנים על שפת הים, המלון מציע סיורים חינם למבקרים וארוחת בוקר מפנקת. המלון שוכן במרחק 3 ק"מ ממוזיאון האומנות ומתיאטרון הקאמרי. חדרים מטופחים ברובם עם נוף לים. בנוסף, סוויטות הכוללות ספות נפתחות ומרפסות מרוהטות.

 

מסעדות שחייבים לבדוק בתל אביב

הלילה יורד ואותות רעב מתחילים לשדר תדרים מהבטן אל המוח? קמתם עם תיאבון בריא ומתחשק לכם ארוחת בוקר מהזן המשובח? אל דאגה! תל אביב דואגת לכם למגוון מסעדות בכל הסוגים, רק תגידו מה אתם רוצים – מסעדת שף? סושי? בית קפה? והמנה שלכם תוגש על מגש של כסף. לפניכם הצעות למסעדות הטובות ביותר בתל אביב:

 

לחם בשר בתל אביב

אם אתם מחפשים ארוחת בשרים משובחת, lechem basar tel aviv היא המענה הקולינרי הטוב ביותר עבורכם. תוכלו להזמין מנת קרפצ'יו עם פוקצ'ה, חומוס בשר, עראייס, סלטים ולחמים משגעים ולקנח עם שערות קדאיף בקרם מלבי, או כל תפריט אחר שתבחרו.

 

קפה קפה

מחפשים בית קפה איכותי עם תפריט עשיר לארוחה קלילה יותר? בקפה קפה תוכלו ליהנות מארוחות מפנקות משך כל שעות היום. המלצה שלנו: לכו על קפה קפה בנמל, הים למרגלותיכם נותן ארומה חדשה לקפה.

 

לסיכום

נופשים בתל אביב? יש איך לבלות! הודיעו לבוס על ימי החופשה הצפויים, והתחילו לתכנן את החופשה המקסימה שלכם, שתטבול בהרבה ים, חול וחוף.

מיטה זוגית

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »