איפה יותר כדאי לעבוד – ארצות הברית או קנדה

 השאלה היכן יותר כדאי לעבוד כשרוצים לשלב טיול בארה"ב או בקנדה היא שאלה שצעירים רבים אחרי צבא שואלים את עצמם.

מדובר על מדינות אטרקטיביות המעניקות הזדמנויות רבות, שבאמצעותן ניתן לחסוך כסף למטרות שונות. המאמר יעמוד על ההבדלים ביניהן.

 

לעבוד בקנדה – היתרונות!

עבודה בקנדה בערים מרכזיות כמו טורונטו, ונקובר או מונטריאול הן יתרון מכיוון ששם מציעים אפשרויות משתלמות רבות. מדובר על מיקומים בהם יש ריכוז גדול של האוכלוסייה שלהם ניתן למכור מוצרים שונים באמצעות עגלות. בקנדה עצמה איכות החיים ברמה גבוהה, השפה העיקרית המדוברת היא אנגלית, היא מציעה חיי לילה אטרקטיביים ומסלולי טיולים בטבע השופע של צפון אמריקה מבחינת נופים הכוללים יערות, הרים ומישורים פוריים. החברות המציעות עבודה לישראלים הן לרוב בבעלות ישראלית ולכן קל למצוא שם עבודה. ביחד עם זאת, צריך להיות חרוצים ומוכנים לעבוד שעות ארוכות. את סופי השבוע ניתן לבלות בטיולים ולחסוך בצד כסף.

 

במה אפשר לעבוד בקנדה?

מלבד מכירות בעגלות של מוצרי ים המלח ומכירת תכשיטים בקניונים הנמצאים בערים המרכזיות ניתן גם לבצע מכירות מדלת לדלת, למכור ציורי שמן שמאוד פופולריים במדינה או לעבוד בקהילות היהודיות בטיפול ולימוד ילדים ישראלים. על מנת למצות את הטיול ובמקביל לעבוד צריך להיות מוכנים מראש ולהפיק אשרת עבודה. המעסיקים השונים מסייעים להנפיק את האשרה במחלקת ההגירה ולכן חשוב למצוא מעסיקים ישרים העובדים על פי חוק. במידה ואין אשרת עבודה מסתכנים בגירוש מהמדינה. על מנת להוציא את אשרת העבודה צריך לארגן מסמכים כמו תעודת יושר המוכיחה שאין לכם עבר פלילי.

 

לעבוד בארה"ב – היתרונות!

בדומה לקנדה ארה"ב היא היעד הפופולרי ביותר לעבודה בקרב צעירים המטיילים לאורכה ולרוחבה. מדובר על הכנסה משמעותית המאפשרת לחסוך לא מעט כסף, לטייל ולבלות בערים מרכזיות ובכפרים. זוהי חוויה שמעניקה לצעירים אחרי צבא ולאחרים התנסות בתחומים רבים ממכירות בעגלות או שיפוצים ועד לעבודות בתחום הביטחון או טיפול בילדים וקשישים. למשל, מיאמי, ניו יורק ולוס אנג'לס הם יעדים פופולריים שבהם ניתן למצוא מגוון עבודות ולפתח קריירה. יתרון נוסף בדומה לקנדה הוא האפשרות לשפר את האנגלית כיוון שזוהי השפה המדוברת בארה"ב. גם כאן צריך להגיש בקשה לוויזת עבודה ולעבוד בצורה חוקית על מנת לא להסתבך עם רשויות ההגירה. שגרירות ארה"ב בארץ מעניקה את כל המידע הנחוץ על מנת להפיק אשרות עבודה לתיירים או סטודנטים. האשרה מאפשרת לעבוד לאורך 5 שנים אך יש לעבור מבחני שפה, אזרחות והיסטוריה ולהוכיח שיש לכם אפשרות לכלכל את עצמכם.

לסיכום, ההחלטה אם לעבוד בקנדה או בארה"ב היא אינדיבידואלית בהתאם לתחום בו מוצאים עבודה, קשרים חברתיים ומקצועיים, השכר והקלות בהנפקת אשרות עבודה. יש לחקור את כל האופציות בצורה מעמיקה ורק אז לקבל את ההחלטה.

 

מטבעות

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »