איפה לאכול במדריד? האוכל המקומי שחייבים לטעום

בבירת ספרד יש מגוון רחב של ברי טאפאס המציעים את מיטב המטבח המקומי המסורתי הטוב ביותר, כמו patatas bravas (תפוחי אדמה מטוגנים ברוטב חריף), קלמארי מטוגן, קאלוס (טריפ מבושל) וחביתה ספרדית.  סצנת האוכל המגוונת של מדריד נעה בין ברים במרפסת באוויר הפתוח על גגות רבי קומות וטברנות בנות מאות שנים ועד לשוקי גורמה ומסעדות בעלות כוכבי מישלן. במאמר אספנו לכם  את המסעדות המקומיות הטובות ביותר במדריד.

 

לה גואפה

לה גואפה היא אחת מסעדות במדריד אשר שוכנת בשכונת הורטלזה הישנה של מדריד, ומציעה תפריט רב תרבותי למי שחושב לעזוב את הצד התיירותי של העיר. המסעדה היא שילוב של בר מסורתי ומקום מעודן, עם מנורות עתיקות ותקרות ונציאניות בארוקיות. המנות המסורתיות כוללות huevos rotos con cecina (ביצים מטוגנות עם בשר בקר), patatas bravas con tiras de pollo (תפוחי אדמה מטוגנים עם רצועות עוף ורוטב חריף), ו-berenjena empanada con miel y salmorejo (חציל לחם עם דבש). אם מתחשק לכם אוכל מנחם, ההמבורגרים הטעימים. לקינוח, נסו את הבראוניז עם גלידת וניל או טוריג'אס דה בריוש (פרנץ' טוסט מתוק).

מיקום: Carretera de Canillas, 138, 28043 מדריד, ספרד

 

DiverXO

DiverXO היא מסעדת מקומית המתמחה במטבח גורמה. המסעדה בעלת 3 כוכבי מישלן. השף העלה תפריט טעימות עם 2 אפשרויות, אחת עם 7 מנות ואחרת עם 15. ל- DiverXO יש גם תפריט בינלאומי שלוקח אתכם בין מדינות שונות, ביניהן מקסיקו, הונג קונג, יפן, הודו וכמובן ספרד.

מיקום: NH Eurobuilding – Calle de Padre Damián, 23, 28036 Madrid, Spain

 

Bodega de la Ardosa

odega de la Ardosa נמצאת בלב שכונת מלאסניה הרב-תרבותית, קרוב לפלאזה דה סן אילדפונסו. המסעדה המפורסמת משרתת את המקומיים מאז 1892, ויש בה את השילוב המנצח – בירה ופינצ'ו דה טורטיה (חביתה ספרדית). המנות במסעדה בעלי טעמים מקומיים אמיתיים.

מיקום: Calle de Colón, 13, 28004 מדריד, ספרד

 

Cerveceria Plaza Mayor

Cerveceria Plaza Mayor מתגאה בהגשת בירה מעולה מהחבית,. הבר ממוקם בשכונת מדריד דה לוס אוסטריה המרכזית, המקום פתח את שעריו ב-1976. ה-bocadillos de calamares שלו (בגטים קלמארי מטוגנים) הם מהמבוקשים ביותר בבירה. ל-Cerveceria Plaza Mayor יש מבחר נרחב של טאפאס, כולל callos madrileños (תבשיל מבושל ברוטב חריף) ו-ensaladilla rusa (סלט רוסי). תוכלו ליהנות ממשקאות וטאפאס תוך כדי צפייה באנשים על המרפסת, אשר מחוממת בחורף.

מיקום: Plaza Mayor, 2, 28012 מדריד, ספרד

 

La Bola

לה בולה היא טברנה ציורית, אשר  קרובה לאתרי העיר המפוארים, כמו גני סבטיני, הארמון המלכותי וקתדרלת אלמודנה. המסעדה בבעלות משפחתית, שראשיתה במאה ה-19, היא ללא ספק מגישה את ה-cocido madrileño (תבשיל על בסיס חומוס) הטוב ביותר במדריד.

מיקום: Calle de la Bola, 5, 28013 מדריד, ספרד

דג

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »