אתרי רהיטים מסביב לעולם שניתן לקחת מהם השראה

אם מתחשק לכם להוציא את הראש מהבועה של הארץ ולראות מה חדש בעיצוב הבית במקומות אחרים בעולם, אין כל צורך לרוץ ולקנות כרטיסי טיסה.

האתרים הבאים שריכזנו עבורכם גדושים במגוון רחב של רעיונות מסקרנים אשר יכולים לגרום גם לדירה הקטנה והטיפוסית שלכם בגוש דן להיראות שונה מכל מה שהורגלתם אליו עד

כה.

 

Urban outfitter’s

מה הקשר בין חנות בגדים לנשים צעירות אשר ידועה בעיקר בשל ספרי הקפה ההזויים והמצחיקים שהיא מוכרת ליד הקופות לבין ריהוט ועיצוב הבית? ובכן מסתבר שלחנות אורבן אאוטפטרס (או בעברית, מחלפות אורבניות) יש לא מעט סטייל כשזה נוגע לעיצוב החללים השונים ברחבי הבית.

בחנות הרשת של אורבן אאוטפיטרס תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים מהממים בסגנון בוהו שיק עירוני ומתוחכם. אומנם החנות לא עושה משלוחים לארץ, אך לעיתים השראה היא כל מה שצריך כדי למצוא חלופה ישראלית מקומית לא פחות יפה.

 

Pinterest

האתר האמריקאי פינטרסט, בנה לעצמו עם השנים קהל משתמשים אדוק אשר לחלוטים מסכימים עם הפתגם שגורס כי תמונה שווה 1000 מילים. אם אתם גולשים לאתר בפעם הראשונה תתבקשו להירשם או להיכנס לאתר בעזרת חשבון ה- Gmail שלכם או לחלופין חשבון ה- Facbook  שלכם.

לאחר מספר גלישות, תגלו שעד מהרה האתר ילמד להכיר את הסגנון העיצובי שלכם, ויציע לכם בפיד שלל דוגמאות ורעיונות לעיצוב חללים שונים בבית ובגינה שיוכלו לקחת את הדירה הקטנה והסולידית שלכם לרמה הבאה.

 

Apartment Therapy

את כל המידע העדכני ביותר על עולם עיצוב הבית, תוכלו למצוא כאן, באתר של Apartment Therapy. האתר מעוצב בצורה נוחה ואינטואיטיבית ומכיל שלל כתבות על מגוון דילמות עיצוביות, טיפים של מעצבי פנים מובילים וטרנדים חדשים בעולם העיצוב.

כל הנושאים המעניינים הללו מלווים בשלל צילומים של דירות וחללים נדירים ביופיים, כך שגם אם אין לכם יותר מידי סבלנות להתעמק בכתבות באנגלית, תוכלו למצוא באתר הרבה השראה ורעיונות מקוריים.

 

Youtube

האתר אשר ידוע בעיקר בשל מגוון הסרטונים החמודים של פעוטות מצחיקים, חתולים מבועתים וכלבלבים חמודים, יכול גם לסייע לכם מאוד בעיצוב הבית. ביוטיוב ישנם מגוון יוצרי תוכן אשר מתמחים בעיצוב הבית ויכולים לספק לכם השראה רבה ומגוון רחב של רעיונות.

חלק מאותם יוצרי תוכן הינם מעצבי פנים מקצועיים עם שנים רבות של ניסיון בתחום ואחרים הם חובבנים עם הרבה כישרון ויוזמה, וכל אחד מהם מתמחה בתחום אחר לחלוטין, עיצוב מודרני או עיצוב כפרי, שיפוץ רהיטים או יצור של רהיטי יוקרה, אין כל ספק שתוכלו למצוא ביוטיוב מידע שימושי רב.

אם השיטוט בכל האתרים האלו עשה לכם חשק לרהיטים קצת אחרים, בעיצוב צבעוני ושמח ולא כמו שיש לכל בית שני בישראל, כנסו לחנות הרהיטים של הבית של עידה, שם תוכלו למצוא רהיטים מיוחדים ויפים שיעשו לכם טוב על הלב.

 

מזנון

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »