איזו בדיקת קורונה צריך לעשות לפני טיסה

שמענו בזמן האחרון על לא מעט ישראלים שבחרו שלא לטוס בתקופה האחרונה בגלל שהם פשוט לא יודעים מהן ההנחיות בנוגע לטיסה בתקופת הקורונה.

אפשר להבין אותם האמת, ההנחיות משתנות מרגע לרגע, מיום ליום ומאוד קשה לעקוב אחריהן.

כדי לחסוך לכם את החיפושים ברחבי הרשת בכל הנוגע לבדיקות הקורונה ולהנחיות בכל הנוגע לטיסה בעידן הקורונה, ריכזנו עבורכם במקום אחד את כל הפרטים על בדיקות הקורונה שאתם צריכים לעשות לפני הטיסה.

רוצים לדעת מהן? תקראו את המדריך המקיף שלנו שיופיע בפניכם בשורות הבאות:

 

רקע – תכינו את האף

רגע לפני שנתחיל בהסבר לגבי בדיקות הקורונה שאתם צריכים לבצע לפני הטיסה, חשוב לנו לציין בפניכם שאין פה פתרון קסם. יש מי שסבורים שניתן לערוך בדיקות קלות בבית, כאלו שלא דורשות חיטוט מסיבי באף. אז זהו, שאנחנו כאן כדי להגיד לאותם אנשים שהם טועים. כשמדובר בעניין חשוב כמו טיסה במטוס (שיש בו הרבה מאוד אנשים), המדינה לא תסתפק בתוצאה של בדיקה ביתית. אז אם תכננתם לערוך את הבדיקה בבית, לבד, תחשבו שוב.

 

בדיקת PCR

כל אחד צריך לבצע בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל. הבדיקה נקראת PCR וצריך לבצע אותה כ-72 שעות לפני הטיסה. אם הייתם בטוחים שבדיקה ביתית מספיקה והטיסה שלכם ממש עוד מעט יוצאת (עוד פחות מיממה) כדאי שתדעו שיש אפשרות לבצע את הבדיקה כמו VIP  באמצעות אחד מהמסלולים הבאים:

 

  1. בדיקת PCR עד 14 שעות

זה לא אבוד לכם, אתם עדיין יכולים לערוך בדיקת קורונה. הבדיקה נעשית בדרך כלל באזור נתב"ג ובקניונים מרכזיים. כפי שאתם כנראה כבר מבינים, התוצאות מגיעות תוך 14 שעות (כך שאתם לא תפספסו את הטיסה) והשירות פעיל 7\24. שימו לב, אתם צריכים להזמין תור מראש ולאחר שתערכו את הבדיקה, התוצאה תגיע אליכם בנייד.

 

  1. בדיקת PCR מהירה עד 4 שעות

אם אתם קוראים את המדריך שלנו ממש כמה שעות לפני הטיסה, תדעו שעדיין יש לכם סיכוי לעלות על המטוס (כמובן בתנאי שתצאו שליליים). אתם צריכים לערוך בדיקת PCR במסלול הנוכחי ותקבלו את התוצאה לאחר 4 שעות לכל היותר.

 

מי פטור מבדיקת קורונה לפני הטיסה

רגע לפני שאתם מתלהבים מהכותרת ויוצאים אל השדה ללא תוצאת בדיקה בטענה שיש לכם פטור, כדאי שתדעו שהפטורים היחידים מבדיקת PCR  לפני טיסה נחשבים לתקינים עבור מי שעומדים בקריטריונים הבאים:

  • אנשים ששהו בישראל פחות מ-72 שעות. השעות מחושבות מרגע שבו הם נחתו בארץ ועד שעת ההמראה של הטיסה שלהם
  • אנשים שיש להם תו ירוק בתוקף שהופק אך ורק על ידי משרד הבריאות. אנשים אלו קיבלו את התו בעקבות חיסון שביצעו או לאחר שהחלימו מקורונה. את התו ניתן להציג לפני הטיסה במקום את התוצאה של בדיקת ה-PCR.

 

בדיקה מהירה

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »