בלי לשבור את הכיס: כך תוכלו לטוס במחיר שפוי

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לטוס לחו"ל אבל אתם לא רוצים לקרוע את הכיס בשביל הטיסה, יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם. טיסה לחו"ל היא דבר יקר בדרך כלל בגלל תכנון לקוי. בעבודה נכונה, ניתן להנות מטיסה מפנקת במחיר הרבה יותר זול, כאשר את החיסכון תוכלו לעשות בדברים שלא קשורים לאיכות הטיול עצמו. כאן נעשה לכם סדר בכל הדברים הללו.

 

ביטוח רפואי זול

בכל טיסה לחו"ל, ביטוח רפואי הוא לא משהו שאנחנו יכולים לוותר עליו. לעיתים, הביטוח הרפואי יכול לייקר בצורה משמעותית את עלות הטיול, אבל זה לא יהיה המצב אם תבחרו ללכת על ביטוח נסיעות לחול PassportCard. הביטוח הזה יאפשר לכם בכמה עשרות עד מאות שקלים לקבל ביטוח עבור טיסה ממוצעת, כאשר בניגוד לביטוחים אחרים, כאן אתם מקבלים כיסוי מראש להוצאות שלכם. פספורט קארד טלפון.

ביטוח רפואי

הזמנת טיסה בצורה חכמה

אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בכל נסיעה לחו"ל היא העלות של הטיסה עצמה. כדי להוזיל את עלות הטיסה עומדות בפניכם מספר אפשרויות. טיסה בחברת לואו קוסט תאפשר לכם לקנות כרטיס בכמה מאות דולרים בלבד, ולפעמים גם פחות מכך. נסו לצמצם את כמות הציוד שאתם לוקחים אתכם וכך לא תצטרכו לשלם על כבודה. עוד אפשרות היא להזמין טיסה בשעות פחות אטרקטיביות.

 

איפה ישנים

בכל טיול לחו"ל העלות הגבוהה ביותר היא זו של הלינה והאוכל. לאור זאת, במקום להתאכסן במלונות שעולים לכם הרבה כסף, תוכלו לנסות לשכור דירות או לישון באכסניות זולות יותר. כל עוד הטיול שלכם לא כולל יותר מידי שהייה במקום שבו אתם נמצאים, אין סיבה ללכת על מלונות יקרים במיוחד שרק מעלים לכם את מחיר הטיול ולא באמת הופכים אותו לטוב יותר.

 

חפשו מדריכים מקומיים

אחת הטעויות של תייר עושה, והדבר הזה נכון גם ביחס לתיירים ישראלים זה לחפש מידע במדריכי תיירים. המדריכים הללו מכוונים לתיירים אולם אין להם שום אינטרס לנסות לחסוך לכם כסף. כדי לא ליפול למלכודות תיירים נסו לחפש מידע במדריכים מקומיים רצוי בשפת המקום. מדריכים כאלו יספרו לכם על האתרים החשובים בעיר, בלי לקחת אתכם למקומות שרק יגרמו לכם להוציא כסף.

 

שחקו עם עונת הטיסה

הדבר האחרון שאנחנו ממליצים לעשות למרות שהוא לא אפשרי לכל אחד זה לשחק עם עונת הטיסה. ישנן עונות שבהן מחיר הטיסות גבוה יותר ועליכם לבחור את הטיסה בעונות האחרות. לעיתים הפערים בין טיסה לאותו יעד יכולים להיות מאות דולרים.

 

לסיכום

אם גם אתם מעוניינים לטוס לטיול בחו"ל אבל אתם לא רוצים לקרוע את הכיס, יש לנו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם. טיסה בשעות לא אטרקטיביות, וויתור על שהייה במלונות וחיפוש מידע במדריכים מקומיים הם רק חלק ממה שיאפשר לכם לחסוך כסף בטיול לחו"ל.

בַּנק

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

כך תארגנו חתונה בקלות!
כך תארגנו חתונה בקלות!

החלטתם להתחתן? מזל טוב ואיזה כיף! ההתרגשות בשיאה! אחרי שלקחתם רגע להתרגל לעובדה שאתם מאורסים ולצד ההתרגשות הנהדרת מגיע שלב התיכנונים, הארגונים וההפקה. חתונה היא

למאמר »