די ג'יי או אמן חושים לבר מצווה בחו"ל?

הנערים של המאה העשרים ואחת הנם בעלי רצונות שונים מאלה שהיו לנו ההורים שלהם, במקום אירוע בר מצווה באולם או גן אירועים עם המשפחה והחברים מהכיתה הם רוצים אירוע קטן יותר אבל בחו"ל. מדובר כמובן בהפקה מורכבת ויקרה יותר הכוללת הטסת אנשים למדינה אחרת ואולי שכירת שירותי הפקה באותה המדינה. אבל הדבר החשוב ביותר הוא מה יהיה תוכן האירוע, ממה ייהנו האורחים מלבד ארוחה טובה. כאן נכנס אומן החושים לתמונה מכיוון שהוא ישאיר חותם הרבה יותר משמעותי מדי ג'יי במקרה זה.

 

קבוצה מאורגנת היטב

 הטיסה

ניתן להניח שהטיסה לחו"ל תכלול מספר אנשים מעבר לתא המשפחתי הקרוב ולפיכך, אפשר לומר שתצאו כקבוצה מאורגנת לטיול מיוחד בחו"ל לכבוד בר המצווה. אם בחרתם במופע של אמן חושים ירון זיגי לאירוע בר המצווה בחו"ל קחו אותו אתכם מהיום הראשון. כבר בטיסה יוכל אמן החושים להפתיע אתכם בקסמי קלוז אפ שמתבצעים מתחת לאפכם ויגרמו לכם להשתהות. זו תהיה טיסה בלתי נשכחת בה תקבלו מופע אישי בשחקים.

 

הטיול

על פי רוב קבוצה שיוצאת לאירוע בר מצווה בחו"ל מתכננת כחלק מהנסיעה טיול במקומות האטרקטיביים במדינה אליה טסים. עכשיו דמיינו לעצמכם שבמהלך הטיול יהיה אתכם אמן החושים שלכם והוא יוכל לשלב בתוך ימי הטיול הפתעות קטנות מידי פעם. אמני חושים יודעים היטב להתאים קטע מסוים למקום או לאטרקציה בהם מבקרים וכן, לקיים קטעים יחד עם חתן בר המצווה או מי ממשפחתו. מובטחים לכם ימי טיול בלתי נשכחים.

 

אירוע בר המצווה

באירוע עצמו יוכל אמן החושים לבצע בקבלת הפנים הקטנה קטעי קלוז אפ מצחיקים שיכניסו אתכם לאווירה הנכונה ולאחר מכן, אל תוותרו כמובן על מופע טלפתיה מלא. אמן החושים יבצע מופע שבו אתם והאורחים שלכם תהיו חלק מהמופע, הוא יגלה עליכם דברים, יצחיק ויהמם אתכם. אפשר לתאם מראש שהקטע המרכזי של המופע יהיה יחד עם נער בר המצווה ואולי בשילוב ההורים או האחים, מן קטע במה משפחתי מצחיק ועוצר נשימה שיהיה כמובן הזיכרון החזק ביותר בכל הנסיעה.

 

מוזיקה באירוע

מוזיקה היא נדבך חשוב בכל אירוע ולמרות זאת ההמלצה היא להעדיף את אמן החושים על פני הדי ג'יי. בעידן של ספוטיפיי ופלייליסטים אוטומטיים, אפשר ליהנות באירוע קטן ממוזיקה ואין חובה לתקליטן מקצועי. כשמדובר באירועים גדולים שבהם רוצים שהקהל ירקוד אי אפשר ללא הדי ג'יי אבל באירוע קטן ממדים בחו"ל, אמן חושים יהיה הרבה יותר אפקטיבי וישדרג לכם את החוויה כולה בצורה משמעותית. יכולת הזיקית של אמן החושים תלווה אתכם כמעט לכל מקום בנסיעה שלכם ובאירוע עצמו הוא כנראה יהיה מסמר הערב לצד חתן בר המצווה.

 

מזל טוב

כבודם של התקליטנים במקומו מונח ומדובר באמנים של ממש שהופכים אירוע לאירוע מוצלח אולם, כשמדובר באירוע בר מצווה בחו"ל עם מספר מצומצם יחסית של משתתפים אין יותר טוב מאמן חושים שילווה אתכם וייתן לנסיעה שלכם נגיעה שאף אמן אחר לא יוכל לתת. מזל טוב.

אמן חושים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

כך תארגנו חתונה בקלות!
כך תארגנו חתונה בקלות!

החלטתם להתחתן? מזל טוב ואיזה כיף! ההתרגשות בשיאה! אחרי שלקחתם רגע להתרגל לעובדה שאתם מאורסים ולצד ההתרגשות הנהדרת מגיע שלב התיכנונים, הארגונים וההפקה. חתונה היא

למאמר »