האם להתנייד במוניות באמסטרדם זו הדרך העדיפה

אמסטרדם המהווה ואחד היעדים התיירותיים באירופה מורכבת ממקודי תיירות שונים במיקומים שונים באמסטרדם המצריכים מכם להתנייד באופנים שונים.

מה הדרך הטובה ביותר להתנייד באמסטרדם? האם מוניות באמסטרדם הם האופציה הטובה ביותר עבורכם? במאמר הזה נדבר דרכים יעילות בהם תוכלו להתנייד באמסטרדם, על המוניות באמסטרדם, הרכבת הקלה, רכיבה על אופניים

האופיינית לאמסטרדם והליכה ברגל.

בסופו של דבר נענה על השאלה המרכזית: האם להתנייד במוניות באמסטרדם זו הדרך העדיפה?

 

הרכבת הקלה

לפני שנגיע לנסיעה עם מוניות אמסטרדם יש בואו נעבור על שאר הדרכים שלכם להתנייד בתוך העיר המפורסמת ביותר בהולנד ונתחיל ברכבת הקלה. הרכבת הקלה עוברת ברוב המוקדים המרכזיים של אמסטרדם ממנה אפשר להגיע לכיכר דאם ולמקומות בהם אתם שוהים במלון או משכירים דירה.

היא אופציה זולה יותר ממונית, אפקטיבית, ניתן לרכוש כרטיסים על הרכבת עצמה ולקנות כרטיסים יומיים או שבועיים כך שבסופו של דבר המחיר יהיה זול יותר.

 

אופניים

אחד הדברים שהופכים את אמסטרדם ליותר מפורסמת (חוץ כמובן מהקנאביס מאזור האורות האדומים) הוא העובדה כי התושבים והתיירים אוהבים מאוד להתנייד באופניים ברחבי העיר. צריך להסתכל כמה פעמים הצידה כשאתם חוצים כבישים בשביל לא להיפגע בטעות על ידי רוכב אופניים.

עבורכם זאת יכולה להיות לא רק דרך זולה להתנייד באזורים באמסטרדם אלא גם מהנה מאוד עבורכם ובמידה ואתם עושים טיול משפחתי זה יכול להיות בהחלט חוויה מהנה עבורכם והילדים.

 

ללכת ברגל

במידה למשל ואתם לנים באזור כיכר דאם והמקומות המרכזיים של אמסטרדם אתם בהחלט יכולים להגיע רגלית לרוב המקומות שאתם צריכים רגלית ורק אם אתם מחפשים מעט להתרחק תוכלו לנצל את הרכבת הקלה, לקחת אופניים או לתפוס מונית.

בכל מקרה רוב המקומות באמסטרדם לתיירים קרובים מאוד אחד לשני ובמידה ואתם אוהבים ללכת אז זה בהחלט אפשרי ואף מומלץ. רגלית תוכלו בדרך לראות ולמצות את כל אמסטרדם היפיפייה שהיא מתנה שלא מפסיקה לתת.

 

אוטובוסים

כמובן שגם אוטובוסים מהווים אופציה כדאית עבורכם להתנייד באמסטרדם מכיוון שהיא זולה ועוברת בתדירות גבוהה בין התחנות. יחד עם זאת הרכבת הקלה עשויה להיות אופציה כדאית יותר.

 

מוניות

מוניות היא הדרך האפקטיבית ביותר להתנייד באזור אמסטרדם עקב המהירות והנוחות שהיא מציעה לעומת אמצעי הניוד האחרים. יחד עם זאת אופציה זאת עשויה להיות יקרה יותר אך היא בהחלט כדאית במידה ואין לכם שיקולים כלכליים דרמטיים ותרצו לנצל את הזמן בטיול שלכם באמסטרדם באופן היעיל ביותר.

כמו שאתם מבינים ישנם דרכים רבות להתנייד בהם באמסטרדם. בין אמצעי התחבורה שדיברנו עליהם כללו אוטובוסים, מוניות ואופניים.

במידה ואתם רוצים להגיע ביעילות למקומות השונים באמסטרדם התניידות במוניות היא בהחלט הדרך העדיפה.

אנחנו ממליצים לכם להיעזר בחברות התיירות המקומיות שיש באמסטרדם שיוכלו לעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם. חברת We Are Amsterdam היא חברה ישראלית המתמחה בהולנד ואמסטרדם למשל שתוכל לסייע לכם רבות.

 

רכב שירות

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »