האם מהיר יותר לבצע בדיקת קורונה בנתב"ג לפני טיסה לחו"ל?

בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל הפכו לדבר שבשגרה, וישראלים רבים מבקשים לבצע בדיקות מהירות ככל הניתן על מנת לוודא כי יוכלו לטוס.

יחד עם זאת, לא תמיד הבדיקות יגיעו בזמן מהיר ולא תמיד יהיו אמינות או יתקבלו על ידי כל מדינה.

בנמל התעופה קיים שירות בדיקות קורונה לחו"ל, המספק את התוצאות המהירות ביותר והאמינות ביותר, וכן כאלה שמתקבלות בכל מדינה.

 

למה התוצאות בנתב"ג מגיעות מהר יותר?

בדיקות קורונה נתבג נחשבת לאחת הבדיקות המהירות ביותר ואף לבדיקה המהירה ביותר, בעיקר בזכות המעבדות בהן מפוענחות התוצאות ומקצועיות צוות העובדים. את תוצאות בדיקת ה-PCR תוכלו לקבל בתוך 4 עד 14 שעות בלבד, וזאת בשונה מבדיקות אחרות אשר ייקחו זמן רב יותר ואף מספר ימים, גם כאשר מדובר בבדיקה פרטית. הבדיקות המבוצעות בנמל התעופה מועברות לפענוח במעבדות פרטיות של החברה. הבדיקה מבוצעת בצורה מקצועית על ידי דוגמים בעלי הכשרה ומפוענחת על ידי מיטב עובדי המעבדה בארץ. העובדה כי מדובר במעבדה פרטית וכי מדובר בעובדים מקצועיים, מקנה לכם הנבדקים את היכולת לקבל את התוצאות בצורה מהירה יותר ישירות לנייד.

 

הבדיקות שיאפשרו לכם כרטיס כניסה לכל מדינה

משבר הקורונה שינה בצורה דרמתית את ענף התיירות, בארץ ובכל המדינות בעולם. נסיעה לחול בזמן קורונה מצריכה מהנוסעים לבצע בדיקת PCR לפני הנסיעה על מנת שיוכלו להיכנס למדינה הזרה אליה טסים. בדיקת PCR לרוב תהיה מחייבת גם אם אתם מחוסנים ומחלימים ובעלי תו ירוק בתוקף. התו הירוק אומנם לא יפטור אתכם מביצוע הבדיקה, אך כן יפטור אתכם במרבית המדינות מבידוד. כמובן שלכל מדינה תהיה את המדיניות שלה ומרבית המדינות לא יקבלו כל בדיקה, ובוודאי שלא בדיקת אנטיגן, שהיא אומנם מהירה יותר אך אמינה הרבה פחות. על כן, יש לבצע בדיקה במקומות המיועדים לכך והמוכרים לנסיעה לחו"ל. בדיקות הקורונה בנתב"ג יאפשרו לכם לטוס לכל מקום ללא חשש, שהרי בדיקות אלה מתקבלות על ידי כל מדינה בעיקר בזכות אמינותן הגבוהה. את תוצאות הבדיקה תקבלו ביחד עם שמכם באנגלית ומספר הדרכון, כך שיוכלו לדעת בבידוק כי אכן מדובר בבדיקה שלכם.

 

נסיעה בטוחה ובריאה ללא חשש מקורונה

כאמור, הבדיקות המבוצעות בנמל התעופה מפוענחות במעבדות פרטיות בהן מועסקים אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. בזכות אנשי המקצוע שלנו, תוכלו לדעת בוודאות כי אתם נוסעים בבטחה וכי התוצאות שקיבלתם יהיו ברמת הסמך הגבוהה ככל הניתן. הבדיקות בנתב"ג יאפשרו לכם לנסוע בראש שקט, עם ידיעה מוחלטת לגבי מצבכם הרפואי ומצבי הקרובים שלכם במידה וטסים איתכם. הבדיקות מבוצעות בנמל התעופה כך שמדובר במקום נגיש ונוח, ואף תוכלו לקבוע תור לבדיקה כמה שעות לפני הטיסה ולהיבדק, מבלי לנסוע למקומות נוספים.

כלי טייס

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »