האם תמחור שונה כאשר משכירים דירת נופש לטווח ארוך

יציאה לחופשה יכולה לכלול לילות של לינה בבתי מלון, צימרים או בדירות נופש.

השכרה של דירת נופש יכולה להיות לטווח קצר או ארוך.

אך האם יש לכך השפעה על המחיר שתשלמו? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

לנפוש בדירות

בשנים האחרונות האופציות של דירות נופש רק גדלות. תוכלו למצוא דירות כאלה בכל מקום וכן, באזורים שונים במדינתנו. הדירות בדרך כלל הן בקונספט דומה לדירות מגורים, כאשר יש חדרים, סלון, מטבח, שירותים ומקלחת ובחלקן גם גינה או מרפסת. לרוב הן מעוצבות באופן מיוחד שמשדר חופשה ומשהו קצת אחר מבית "רגיל". דירות כאלה יש בגדלים שנים וניתן למצוא את אלה שמתאימות לחופשה זוגית או משפחתית.

 

היתרונות

לינה בדירת נופש לעיתים עשויה להיות טובה ומשתלמת יותר מאשר כזו בבית מלון או צימר. לרוב הדירות הן מרווחות, פרטיות וניתן לעשות בהן כרצונכם. בנוסף, תוכלו לבשל במטבח ולהתנהל בצורה חסכונית גם בנופש. כמו כן, לרוב בדירות מסוג זה ניתן גם להאריך את מספר הלילות במידה ותרצו להאריך את החופשה שלכם.

 

טווח קצר או ארוך

קיימות אפשרויות לנפוש בדירות לתקופת זמן קצרה, למשל, סופ"ש או ארוכה יותר של כמה ימים. יש דירות נופש להשכרה לטווח ארוך שמציעות אפשרות להשכיר את הדירה לחופשה ארוכה. כך אם תרצו לדוגמא לקחת את כל המשפחה לחופשה במהלך הקיץ, תוכלו לעשות זאת בצורה יחסית פשוטה וזולה לעומת אופציות אחרות שיכולות להיות יקרות יותר.

 

כמה זה עולה לכם?

במידה ואתם שוקלים האם להזמין יותר לילות ואיך זה ישפיע על המחיר, ההמלצה היא להסתכל ספציפית על דירת הנופש אותה אתם מעוניינים לשכור. יש דירות שהשכירות לטווח קצר וארוך אינה משתנה כלל. כך לדוגמא, במידה ושכירו דירה ללילה אחד תשלמו 200 שקלים ובמידה ותיקחו עוד שני לילות תשלמו על כל אחד מהם גם 200 שקלים. לעומת זאת, יש דירות נופש שככל שאתם מזמנים יותר לילות כך המחיר ללילה יורד.

 

אז מה ההבדלים?

בדירות שיש הבדלים בתמחור ניתן לדוגמא למצוא הבדל בין לילה אחד באמצע שבוע שעולה 550 לעומת לילה באמצע שבוע בהזמנת שתי לילות שעולה 250 שקלים. כך גם בסוף שבוע כאשר לילה אחד עולה 500 שקלים ולילה בהזמנת שתי לילות עולה 370 שקלים ללילה. כך שבמקום כמו זה משתלם יותר להזמין דירת נופש לטווח ארוך בעיקר כשמדובר במשפחה.

 

בסיכומו של דבר

דירות נופש הן אחת האופציות לחופשה הן עבור זוגות והן עבור משפחה. כאשר יש מגוון של דירות ברחבי הארץ וכן, בעולם. התמחור שונה בין השכרה של דירות לטווח ארוך לעומת טווח קצר, רק בחלק מהאופציות הקיימות בשוק. באופציות כאלה, התמחור יורד ככל שמזמינים יותר לילות, כלומר ככל שהחופשה היא לטווח ארוך יותר.

סוויטה

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »