האם ESIM באמת ישנה את חווית הטיול שלכם?

חיפוש מהיר ברחבי הרשת אחר כרטיס ה – ESIM, יגלה בפניכם עשרות מדריכים וחוות דעת חיוביות. מדובר בבאז שבא לידי ביטוי מתוך רצון להציג את הטכנולוגיה המתקדמת ששינתה את חייהם של מטיילים רבים. החלטנו לקחת חלק בטרנד ולהעלות את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את החוויה שלנו מהשימוש בו. הישארו כאן ותגלו אם הכרטיס ישנה את חוויית הטיול שלכם וכיצד.

 

מהו ESIM?

עליכם להכיר תחילה את הכרטיס המתקדם שכל אחד יכול להשיג בקלות. נסביר תחילה שראשי התיבות של ה – ESIM הן Embedded SIM. מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת להתחבר לספקים סלולאריים מכל העולם ללא צורך בהתעסקות עם כרטיס SIM פיזי שקיים במכשירי ניידים מיושנים. השימוש בכרטיס מתקדם זה יכול לבוא לידי ביטוי בטאבלטים, סמארטפונים ומכשירים חכמים אחרים, מתוך מטרה להקל על הליך החלפת הספקים הסלולאריים.

אינטרנט עבור ESIM

הקשר בין השימוש ב – ESIM  לחוויית הטיול שלכם

יש קשר ישיר בין שימוש בכרטיס ESIM לבין חוויית הטיול שלכם. שכן, מדובר בכרטיס שמקנה גמישות ונוחות מקסימלית. שכן, אתם לא תצטרכו לנחות במדינת היעד ולחפש אחר דוכן של חברה סלולרית, כדי להתחבר לרשת. כך שאם אתם טסים לצורך הדוגמא ליוון ורוצים להחזיק בחבילת סלולר שתשמש אתכם מרגע הנחיתה, אתם יכולים פשוט לרכוש חבילת ESIM יוון מראש (בעודכם בארץ) ולהפעיל אותה מיד עם הנחיתה.

 

תשכחו מחיפוש מתיש אחר סיכה ייעודית

אתם כנראה מכירים את החיפוש המתיש אחר סיכה ייעודית שיכולה לסייע בפתיחת תא ה – SIM בנייד (זאת בתנאי שיצא לכם לטייל בחו"ל בעבר ללא כרטיס ESIM). שכן, זוהי פעולה הכרחית שמאפשרת לבצע ניוד "מיושן". אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שלא תצטרכו לבצע את הפעולה המתישה, במידה ותהיו חכמים ותרכשו חבילת ESIM מראש. שכן, לא יהיה לכם צורך בהוספת כרטיס פיזי, מכיוון שהחבילה שלכם תתעדכן מרחוק בתוך המכשיר הנייד.

להפחית את הרעש

כך תרכשו חבילה שתשדרג את הטיול שלכם

סביר להניח שבשלב זה אתם רוצים להכיר את הדרך שתאפשר לכם ליהנות מהחבילה המתקדמת. אם כך, כדאי שתדעו שעליכם פשוט להיכנס לאתר ESIM מומלץ (תוכלו לקרוא חוות דעת ברחבי הרשת) ולהזין את הפרטים הבאים באפשרויות החיפוש המתאימות:

  • תאריכי הנסיעה
  • היעד

לאחר מכן, יוצגו בפניכם מגוון חבילות, כך שתוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר מבחינת מהירות הגלישה, העלות וכו'.

 

מילים אחרונות לסיום

כרטיס ESIM ישנה את חוויית הטיול שלכם מקצה לקצה. כעת ברור לכם שמדובר בבחירה מתקדמת שתאפשר לנחות בכל יעד על גבי הגלובוס, תוך חיבור מידי לרשת הסלולר שנבחרה על ידיכם בשלב מוקדם יותר. נותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו את החבילה הטובה ביותר עבורכם ושתיהנו מקשר ישיר עם הקרובים אליכם, למרות המרחק הפיזי.

חבילת ESIM

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

כך תארגנו חתונה בקלות!
כך תארגנו חתונה בקלות!

החלטתם להתחתן? מזל טוב ואיזה כיף! ההתרגשות בשיאה! אחרי שלקחתם רגע להתרגל לעובדה שאתם מאורסים ולצד ההתרגשות הנהדרת מגיע שלב התיכנונים, הארגונים וההפקה. חתונה היא

למאמר »