את לי פריז: הכירו את החופשות הכי רומנטיות בארץ!

ארץ ישראל הקטנה שלנו התברכה בעושר טבעי רב שאין דומה לו בכל העולם – בנסיעה של שעתיים, תוכלו לעבור מנופי הצפון הירוקים אל המדבריות הרחבים של הנגב. למזלנו, גם כשזה מגיע לחופשות זוגיות רומנטיות יש לישראל המון להציע. הפעם, נרצה להכיר לכם מקום חדש שכנראה שרבים מכם אפילו לא חשבו עליו בתור אחד המקומות האידיאליים בארץ לחופשה זוגית רומנטית בצפון – נצרת ונוף הגליל.

 

הגליל התחתון – הפנינה של הצפון

כשאנשים חושבים על חופשה רומנטית בצפון, לרוב הם חושבים על צימר באחד מהמושבים או הקיבוצים בגליל העליון, התחתון או ברמת הגולן. אף על פי שצימר זוגי הוא יעד מדהים לחופשה רומנטית זוגית, הרבה ישראלים מפספסים כמה מהיעדים הכי מיוחדים שיש לישראל, ובפרט לאזור הצפון להציע. אחד היעדים הללו, הוא העיר נצרת שבאזור הגליל התחתון. נצרת היא עיר עתיקה בעלת היסטוריה עשירה במיוחד.

עקב היותה אחת משלושת הערים הקדושות ביותר לדת הנוצרית, העיר מהווה מוקד עלייה לרגל עבור תיירים נוצרים מכל העולם, עובדה שתרמה רבות לפיתוח שלה על ידי גורמים אירופאיים ומערביים לאורך השנים. ההשפעה הנוצרית והאירופאית על העיר תרמה רבות להפיכתה למעין פריז של המזרח התיכון – בה תוכלו למצוא מזון משובח, כנסיות ומבנים יפהפיים,  נופים עוצרי נשימה ובמרחק נסיעה של טיפה יותר משעה מתל אביב!

ליד נצרת העתיקה, תוכלו למצוא את העיירה השקטה נוף הגליל, בה נמצא אחד מהמלונות המושלמים ביותר עבור חופשה זוגית רומנטית באזור – מלון פלאזה נצרת. המלון, אשר עבר שדרוג משמעותי לאחרונה, מכיל כ- 270 חדרי אירוח מפנקים ומציע שלל אטרקציות ופינוקים מושלמים עבור זוגות המחפשים לברוח מהשגרה השוחקת ולנסוע לחופשה רומנטית ומפנקת באזור הגליל התחתון.

חופשות רומנטיות

כשטבע ורומנטיקה נפגשים

אם אתם מחפשים חופשה זוגית רומנטית בצפון, הגליל התחתון הוא הבחירה המושלמת עבורכם. החל מיערות פסטורליים ועד לערים עתיקות עם אוכל משובח, אזור הגליל התחתון הוא בין היעדים הטובים ביותר עבור חופשות לזוגות בארץ. העיר נצרת המשקיפה על העמקים של הגליל התחתון, היא סוד בפני עצמו שרק מעטים בארץ הצליחו לגלות.

עקב היותה עיר קדושה לנצרות המושכת אלפי תיירים וצליינים מחוץ לארץ מדי שנה, נצרת פיתחה תשתית תיירותית ענפה המאפשרת לזוגות להנות מחופשה רומנטית מפנקת.

 

נצרת – לטייל בארץ ולהרגיש באירופה

מלון פלאזה נצרת בנוף הגליל מזמין אותכם להנות מכל הטוב שיש לנצרת להציע – החל משווקים תוססים, דרך מסעדות יוקרתיות עם אוכל משובח ועד לשיטוטים ברחובות הציוריים והעתיקים של העיר.

נצרת, שעל שמה נקראת הדת הנוצרית, היא אחת משלושת הערים הכי קדושות לנוצרים, מה שתרם רבות להשקעה הרחבה שהושקעה בעיר על ידי גורמים בארץ ובאירופה. אם אתם מחפשים יעד חדש ומרתק לבלות בו את החופשה הזוגית הבאה שלכם – נצרת היא המקום הנכון.

חופשות רומנטיות

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו