הילדים משגעים אתכם בנסיעה? הנה פעילות מהנה שתשמור לכם על השקט

טוב, אז הגענו לשלב בו הילדים שלכם כבר גדלו קצת ונסיעות ארוכות איתם דורשות לתת להם קשב רב. עם זאת, אתם כהורים עסוקים מעוניינים במעט שקט או לחלופין צריכים את זמן הנסיעה לצורך המשך עבודה שעזבתם באמצע או זמן להתעדכנות עם המשפחה והחברים שטוענים שנטשתם אותם מאז שיש לכם ילדים. לכן, אנחנו כאן כדי לספר לכם על פעילות דפי הצביעה שהיא למעשה פעילות מהנה אשר תסייע לכם לקבל את השקט אשר כה מגיע לכם וגם תסייע לילדים שלכם.

 

קצת על דפי צביעה

אז דפי צביעה עשויים להישמע קצת בנאליים עבורכם – הרי מדובר בפעילות שקיימת כבר שנים אחורה בהיסטוריה ונדמה שהקדמה ניצחה את פעילות זו כאשר ניתן לעשות הכל בטאבלטים ובטלפונים החכמים. עם זאת, מוכח שילדים דווקא אוהבים את ההתעסקות עם הידיים ודפי הצביעה הם פתרון קל ויעיל עבור מטרה זו. כך, ניתן לקנות לילדים מראש דפי צביעה חמודים אשר ישרתו אתכם במהלך הנסיעה מכיוון שהילדים יהיו מרוכזים בניסיון שלא לצאת מהפסים, מה שגם כך מעט קשה ברכב, ואתם תוכלו להשיג את השקט המיוחל. רעיונות לדפי הצביעה שתוכלו להשיג עבור הילדים שלכם:

 

1.      דפי צביעה של דמויות מדיסני

כמובן שילדים אוהבים סרטים של דיסני. איך אפשר שלא? בפועל, ניתן להדפיס את הדמויות גם עבור הבנים וגם עבור הבנות והם כבר יחליטו אם הם מעוניינים לצבוע דמויות מהסרטים הישנים והאהובים כמו סימבה, מופסה או מוגלי. לעומת זאת, כנראה שילדים אחרים יבחרו בדמויות כמו הנשים הדומיננטיות – שלגיה, סינדרלה, פוקהונטס ועוד דמויות מקסימות רבות וטובות שניתן לצבוע בהנאה.

 

2.      דפי צביעה של דמויות מפוקימון

פוקימונים הם אופציה מצוינת להדפסה – ניתן לבחור במגוון רב של דמויות צבעוניות וססגוניות. בין אם מדובר בדמויות אנושיות כמו אש קטצ'ם ובין אם מדובר בפוקימונים הרבים והאוהבים שהילדים שלכם בוודאות מתים עליהם. ביניהם ניתן למצוא את פיקאצ'ו, צ'ריזרד ועוד רשימה ארוכה ונכבדת של דמויות שפשוט כיף לצבוע.

 

3.      דפי צביעה של חיות

קיימים ילדים סקרנים ורבים אשר אוהבים דווקא את העיסוק בחיות. במסגרת כך, תוכלו להדפיס או לקנות להם דפי צביעה אשר כוללים חתולים, כלבים, אריות ונמרים. הכל, לפי ההעדפה של הילדים שלכם ומה שהם הכי אוהבים.

 

4.      ציור עצמי של דפי צביעה

לצד הדמויות המוכרות, יכול להיות שהילדים שלכם דווקא רוצים שאתם תציירו להם באופן עצמאי ובכך הם יוכלו לצבוע דברים מפרי הדמיון שלהם. זו גם הזדמנות מצוינת עבורכם להבין במה הילדים שלכם מתעניינים ומה הם מעוניינים לצייר ולצבוע.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים בפעילות אשר גורמת לילדים שלכם להיות מרוכזים ובשקט, גם בזמן נסיעה, דפי צביעה זה הפתרון האולטימטיבי בשבילכם, כל מה שנותר הוא לבחור אילו דמויות הם יצבעו.

כלי כתיבה

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »