הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל רמת הגולן. אבזור האחוזה נעשה מתוך מחשבה על כל פרט ואין פלא שדירוג המלון הוא גבוה וחיובי.

 

כמה סוויטות כוללת אחוזת יסמין?

אחוזת יסמין כוללת 5 סוויטות מפנקות ומאובזרות עד לפרטים הקטנים. העיצוב של הסוויטות נעשה מתוך הקפדה על קו עיצובי כפרי ועתיק המקנה תחושת ביתי לכל מבקר. מוזמנים להיכנס לאתר המלון ולהתרשם בעצמכם מהמקום jasminehouse.co.il.

כל סוויטה באחוזת יסמין כוללת ג'קוזי פרטי, פינת ישיבה, טלוויזיה, ספה נפתחת לאירוח, ועוד מגוון פינוקים. הסוויטות ממוקמות בתוך נוף והן גם משקיפות על נוף מושלם. מרבית הסוויטות מתאימות לאירוח זוגות ומשפחות. אך כדי לאפשר מנועה ורוגע מוחלט, ישנם תאריכים בהם האחוזה מושכרת אך ורק לזוגות ותאריכים נפרדים בהם סוויטות האחוזה מארחות משפחות. כך החופשה היא מושלמת, ההורים לא צריכים לרדוף אחרי הילדים והזוגות גם הם יכולים להנות מחופשה חלומית ופרטית.

 

מה תמצאו במתחם אחוזת יסמין?

אחוזת יסמין נבנתה מתוך רצון לספק חווית אירוח מושלמת. כשתבואו לאחוזה, תגלו במתחם פינוקים כמו:

 

בריכה גדולה

בריכת אחוזת יסמין היא בריכה מטופחת והיא צמודה לסוויטות. היא צופה לנוף מרהיב והיא מספקת חוויה מענגת. הבריכה פועלת רק בקיץ או כאשר מזג האוויר מאפשר. היא מגודרת וכך הורים יכולים להיות רגועים בנוגע לבטיחות הילדים. הטיפול בבריכה הוא במלחים בעיקרו, כך שאין ריח לוואי של כלור מהבריכה והחוויה היא נקייה ומושלמת.

 

ג'קוזי וסאונה

האורחים במתחם המלון נהנים מסאונה וג'קוזי חופשיים הצופים לנוף הגליל. הג'קוזי נקי ונעים, יש בו זרמים נעימים הניתנים לכיוונון. הסאונה מפנקת ומאפשרת הנאה תוך צפייה בנוף מרהיב של צפון ישראל.

 

מתקני גריל

אתם לא צריכים להביא מתן מנגל אם אתם רוצים להתפנק בעל האש… באחוזת יסמין הקימו גרילר גז איכותי לשימושכם. לא תצטרכו להצטייד בפחמים ולעבוד קשה בשביל חוויה כזו.

 

ארוחת בוקר מפנקת

הנופשים באחוזת יסמין נהנים מידי יום בארוחת בוקר מפנקת וערבה. הארוחה מורכבת מחומרי גלם טריים ואיכותיים. מכירים את ארוחות הבוקר שהן פינוק אחד גדול? אלו ארוחות הבוקר שתקבלו באחוזת יסמין. מגוון עשיר, ירקות חיים, מבחר גבינות ופינוקים מיוחדים מותאמים לרגישויות הנופשים.

 

עיסויי ספא

במלון אחוזת יסמין תוכלו להנות מטיפולי ספרא מקצועיים ומפנקים הנערכים על ידי מטפלים מקצועיים. באפשרותכם לבחור בין עיסוי שוודי, עיסוי ארומתרפי, עיסוי לשחרור סטרס, עיסוי לשיפור יציבה ועוד.

 

אל תחכו לרגע האחרון

אם אתם רוצים להנות מחופשה מושלמת, מפנקת ומשאירה טעם של עוד. אתם מוזמנים ליצור קשר עם האחראים במלון אחוזת יסמין. אבל שימו לב, אל תחכו לרגע האחרון. כבר מראש, כשאתם מודיעים לבוס על החופשה הצפויה, דאגו לעצמכם למקום מפנק כמו האחוזה שסיקרנו כאן. כן. אתם יכולים להנות ומגיע לכם להנות במקסימום.

סוויטה

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »