6 הסיבות לטוס לחופשה חלומית בקפריסין

אם אתם מתלבטים על יעד לחופשה, כדאי לכם לשקול את קפריסין. האי שנמצא במרחק של רק 40 דקות טיסה, משלב בו מגוון אטרקציות של טבע, קולינריה, בטן-גב, ארכיאולוגיה ועוד… מדובר באזור רומנטי במיוחד לזוגות, אך יכול להתאים גם לחופשה לכל המשפחה. להלן מספר סיבות שבזכותן כדאי לכם לבחור בקפריסין ליעד הבא.

 

  1. לא צריכים להרחיק לכת

קפריסין היא יעד קרוב במיוחד, המציע נופים ייחודיים שלא הייתם מצפים למצוא במקום שכה קרוב לארצנו הקטנה. הקרבה היא ייתרון אם תרצו לנצל כמה שפחות מזמנכם בטיסות ובטרטורים, וכמה שיותר מהזמן שלכם לטיול ולנופש לשמם התכנסנו. זאת הסיבה שגם ישראלים רבים שלא רוצים להתחתן ברבנות בוחרים לעשות חתונה אזרחית בקפריסין – היעד נגיש ליותר אורחים וחוסך אי נעימויות.

 

  1. מגוון רחב של נופים

בקפריסין תוכלו למצוא את עצמכם במגוון רחב של נופים. תוכלו לתמרן בין כפריה המסורתיים של קפריסין לבין עריה הגדולות בעלות האופי המודרני. תוכלו לבחור בין מסלולים רגליים, מסלולי רכיבה על אופניים או מסלולי ג'יפים בין הרים וחופים מרהיבים. https://gs-system.co.il

 

  1. טיול זוגי רומנטי

האופי של קפריסין מתאים במיוחד לטיול זוגי רומנטי, בליווי של אלת האהבה בכבודה ובעצמה – אפרודיטה! כדאי שתכירו את "מסלול אפרודיטה" שהוא מסלול מעגלי רומנטי במיוחד שמתחיל ומסתיים במרחצאות. האגדה מספרת כי אפרודיטה עצמה רחצה במרחצאות אלה. כמו כן, ישנו "סלע אפרודיטה", הממוקם לא רחוק מפאפוס והאגדה מספרת שזוגות ששחו סביב הסלע יזכו באהבת נצח.

 

  1. ספונטניות

ירון משמעותי הקשור במרחק הקצר בין ישראל לקפריסין, הוא היכולת להזמין חופשה בספונטניות. במיוחד בימים של קורונה, בהם ישנה חוסר וודאות משמעותית בייחוד בכל הקשור בחופשות, ספונטניות הוא יתרון עצום. כך, ניתן לצאת לסוף שבוע מפנק בקפריסין, להזמין את הטיסה ברגע האחרון, במקום להזמין חופשה ארוכה לתקופה רחוקה בה לא ברור אם הנחיות הקורונה יגרמו לביטולה.

 

  1. טיול חובה לחובבי ארכיאולוגיה

בזכות היותה אי בעל חשיבות אסטרטגית המאפשרת שליטה על חלקו הצפון-מזרחי של הים התיכון, קפריסין הייתה נתונה לכיבושים ולחילופי שלטון רבים. תוכלו למצוא לכל זאת עדויות ארכיאולוגיות ברחבי קפריסין. למשל, תוכלו לבקר באתר המורשת של אונסק"ו "קאטו פאפוס", בו יש מבנה של תאטרון מאבן בו תוכלו לצפות במחזות חיים. כמו כן, באתר שרידים מתקופות שונות, מתקופות פרה-היסטוריות ועד לימי הביניים.

 

  1. חוויה קולינרית

למי שאוכל הוא המניע העיקרי שלו לטיסה לחו"ל – אין ספק שטיול קולינארי בקפריסין יספק את המטרה! המטבח הקפריסאי הוא מטבח המושפע מכלל המדינות הסובבות אותו. מדובר בשילוב ייחודי של המטבח הים-תיכוני למטבח היווני. לא תרצו לפספס את ההגשה המסורתית של המזטים, את הענבים והיין האיכותיים של קפריסין, את גבינת החלומי המותכת ואת המוסקה מעוררת התיאבון.

 

לסיכום

אם תרצו יעד נוח לתכנון ומגוון בנופיו ובפעילויותיו, אין ספק שקפריסין היא הבחירה הנכונה לישראלים. כל מה שנותר הוא לארוז מזוודות!

המראה

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »