טיול בוחרים לפי אטרקציות – ארבע אטרקציות שוות לטיול הבא

טיול בשילוב אטרקציות הוא הבילוי האולטימטיבי למשפחה, לחברים וליום גיבוש חברה. בחג או בשבת, ביום קייצי או סגריר, אין כמו להגיע למקום שבו החוויות מתחילות. אתר קרמל אסף וריכז עבורכם למעלה ממאתיים אטרקציות המתאימות לכל גיל ולכל זמן. תוכלו למצוא אצלנו חוויות אקסטרים או בילוי נינוח בחיק הטבע, בצפון, במרכז או בדרום, ושפע של רעיונות לזכרונות נעימים. 

 

טיול בשילוב אטרקציות

בעבר היו ההורים מכניסים אותנו לרכב בין שני סלים מתפקעים במצרכי מזון ולוקחים אותנו לים או לטיול בחיק הטבע ליום נהדר של בילוי. כיום נהיה קשה יותר ויותר להפריד בין הילדים ובין המסך, ובילוי בחיק הטבע גורר בעיקר פיהוקים של שעמום. מה עושים? משלבים אטרקציות מומלצות בטיול והילדים יהיו כבר חגורים במושב האחורי עוד לפני שתספיקו להכין סנדוויצ'ים.

גם למצוא פעילות שמחברת בין עובדי המשרד השונים זה מזה בגילם, בעיסוקם ובטעמם האישי הוא עניין מאתגר, במיוחד לאור העובדה שההשקעה ביום גיבוש תתבזבז לריק אם העובדים לא יתגבשו ולא יהנו. על מנת לבחור באטרקציה המתאימה ביותר היכנסו לאתר שלנו ותוכלו לבחור מתוך שפע מדהים של אפשרויות שיתאימו לכל גיל.

 

ארבע אטרקציות שוות

בחרנו עבורכם מתוך ההיצע המגוון שלנו ארבע פעילויות לחוויה בלתי נשכחת שמתאימות לבילוי משפחתי מהנה או ליום גיבוש חברה:

  1. רייזרים הכרמל – שילוב של טבע פורח בכרמל הצפוני וטיול שטח בנהיגה עצמית בטרקטורון ילהיב גם את המתבגר האדיש ביותר. הטיול משולב עם ארוחה דרוזית עשירה בטעמים וניחוחות. הטיול מאפשר גם לצעירים ומבוגרים ליהנות מטיול בקצב שלכם, מהר או לאט על פי בחירתכם.
  2. רשת מתחמי פאנקי מאנקי – רשת משחקיות ענק בעיצוב טרופי מדהים וצבעוני המתאימות לגילאי 13-2 במתחם סגור בעל מיזוג אויר. הילדים לא יפסיקו ליהנות ממגוון אדיר של טרמפולינות, מגלשות לתוך בריכת כדורים, מתקנים בסגנון נינג'ה ועוד. מתאים לימים הלוהטים או הגשומים שאינם מאפשרים טיולי טבע, אך את המרץ חייבים להוציא.
  3. ג׳ונגל כיף – בקיבוץ בית זרע משתרע לו מתחם ענק באויר הפתוח של גן חיות זעיר המכיל לטאות וזוחלים, תוכים וקופים, פינת חי של חיות חווה כגון סוסי פוני, שרקנים וארנבונים, משחקיה ופינות ליטוף, ועוד. ניתן גם לערוך פיקניק במקום וליהנות מפינות ישיבה מוצלות בזמן שהילדים נהנים.
  4. קטופותי – בבית לחם הגלילית, מול הנופים הירוקים עוצרי הנשימה של עמק יזרעאל תוכלו ליהנות מקטיף של פירות וירקות ולקחת הביתה או לזלול כבר במקום.

 

לסיכום

באתר שלנו תוכלו לבחור מבין מאתיים אטרקציות מעניינות ומרתקות אשר יהפכו כל יום שבת או חג לבילוי כייפי שישאיר לכם טעם מתוק. האטרקציות מתאימות לחובבי האקסטרים ולרגועים, לצעירים ומבוגרים, ליום גיבוש בחברה או יום של כיף עם כל המשפחה.

אטרקציות מומלצות

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו