לאן תיקחי את בן זוג לנופש המושלם

יש מי שחושבים שצריך לצאת לחופש רק מסיבות מסוימות. למשל, אם בן הזוג חוגג יום הולדת או אם יום השנה שלכם מתקרב.

האמת היא, שלא צריך למצוא סיבה לחופש – צריך פשוט להחליט שיוצאים לחופשה.

אם את רוצה לפנק את הבן זוג שלך בנופש מושלם, כדאי שתקראי את השורות הבאות ותגלי לאן את צריכה לקחת אותו בחופשה הבאה:

 

אפשרות מספר 1 – לינה בבקתות ביבניאל

יבניאל הינה מושבה ששוכנת מעל הכנרת. בין ההרים והעמקים תוכלו למצוא אפשרויות מגוונות של לינה. יש צימרים, בקתות עץ וגם וילות רחבות ידיים. כך שאת יכולה למצוא את המקום המתאים לכם ביותר. לאחר שתבחרי את סגנון הלינה המתאים לכם, כדאי שתבדקי שיש במקום את המתקנים הבאים:

  • ג'קוזי
  • בריכה פרטית למתחם
  • מסעדה פרטית
  • ספא

חשוב לציין שלא בכל מקום תוכלי לקבל את כל המתקנים הללו. כך שאם חשוב לך ליהנות מכל העולמות הללו, את יכולה לבחור באפשרות מספר 2 שתופיע ממש עכשיו.

 

אפשרות מספר 2 – לינה בים המלח

גם כאן יש אפשרויות מגוונות ללינה. סביב ים המלח תוכלי למצוא את האפשרויות הבאות:

  • לינה בבקתות
  • לינה בסגנון "חושה"
  • לינה בבית מלון
  • לינה באכסניית נוער ועוד

כן, יש לים המלח הרבה מה להציע מבחינת אפשרויות שינה. שם תוכלו ליהנות מאוכל טוב, ספא עם בוץ טבעי ומה לא. אם תבחרי בים המלח, תדעי שתוכלו ליהנות משקט מופתי ומים שמרפא את כל הפצעים (אלו שבגוף ואלו שבנפש). שימי לב, כדאי שתכיני כבר מעכשיו את בגדי הים שלכם, קרם הגנה ומשקפי שמש.

 

אפשרות מספר 3 – לינה באילת

אם את רוצה להרגיש לרגע בחו"ל, תזמיני טיסה ותעלו על מטוס לאילת. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי מלונות עם בריכות שיאפשרו לכם לנפוש בסגנון "בטן גב". לאילת חשוב גם כן להכין מראש את בגדי הים, קרם ההגנה ומשקפי השמש, שכן, חם שם ברוב ימות השנה (ואם תבחרו להגיע לשם בטיסה, חשוב שתשימי בתיק גם את הדרכונים שלכם).

 

אפשרות מספר 4 – לינה בתל אביב

אם אתם מגיעים ממושב או קיבוץ ואת רוצה לצאת עם בן הזוג לעיר ללא הפסקה, את צריכה לבחור בתל אביב. שם תוכלי ליהנות ממסעדות מגוונות, מים רחב ידיים, טיילת עם אוויר רענן והרשימה עוד ארוכה. בתל אביב תוכלו לצאת לדייט זוגי בין אם לסרט או לדרינק מתקתק. בכל אופן, תבחרו את מה שיתאים לכם, העיר פתוחה בפניכם.

 

לסיכום

אלו היו 4 האפשרויות שיאפשרו לך לצאת לנופש מושלם עם בן הזוג. כעת, יש לך את כל המידע הנחוץ, כך שנותר לך רק לבחור את המקום שמתאים לכם ביותר, לארגן מזוודה וליהנות מהחופשה הזוגית הבאה שלכם, שיהיה בהצלחה!

חלל מעוצב

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »