לחזור אחורה בזמן – 2 מלונות שיחזירו אתכם אחורה בזמן

לפעמים אנחנו רוצים להשאיר את השגרה מאחור ולהגיע אל מקום נופש שיאפשר לנו להרגיש שחזרנו אחורה בזמן. אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם מחפשים אחר מקום שכזה, כדאי שתדעו שעשינו את כל המאמצים האפשריים כדי להציג לכם את 2 המלונות הטובים ביותר שיאפשרו לכם לחוות את התחושה הזו באופן המדויק ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

תכירו קודם כל את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנחזור אחורה בזמן, אתם צריכים תחילה להכיר את המומחים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי. הפעם, החלטנו לפנות אל נוודים דיגטיליים. למקרה שאינכם מכירים את הביטוי, אנו נציין בפניכם שמדובר במי שעובדים מרחוק, על המחשב ומעבירים את השגרה שלהם במקומות הכי יפים ומיוחדים בארץ ובעולם. ביקשנו מהם לציין בפנינו מלון אחד שגרם להם להרגיש כאילו הם חזרו אחורה בזמן וקיבלנו רשימה ארוכה של מלונות. בסופו של דבר, בחרנו את אלו שהוצעו מספר רב ביותר של פעמים.

 

המלון ה – 1 שיחזיר אתכם אחורה בזמן  – מלון בראשית, מצפה רמון

מסתבר שאי אפשר לכתוב על מלונות שיגרמו לנו להרגיש כאילו חזרנו אחורה בזמן מבלי לציין את מלון בראשית. שכן, מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו את המלון הזה שהגיע אל המקום ה -1 והמכובד. האמת, אפשר להבין מדוע רבים בחרו דווקא במקום זה. יש משהו בשקט המדברי שגורם לנו להסתכל החוצה ולחשוב על ההיסטוריה. לתהות מה אירע באותו מקום לפני שנים רבות.

 

המלון ה – 2 שיחזיר אתכם אחורה בזמן  – מלון מונטסיטו, בולגריה

אם אתם רוצים להרגיש שחזרתם לשנות ה – 90, כדאי שתכירו את מלון מונטסיטו. המלון נמצא בצידה המערבי של העיר והוא מרוחק מכל הרעש של המרכז. במלון תוכלו לצפות ב – MTV ולשמוע את כל הלהיטים שאהבתם אי שם סביב שנת 1990. השטיחים שמקשטים את המקום והתמונות המיוחדות יגרמו לכם להרגיש שחזרתם עוד 50 שנה לאחור, לתקופה שבה אירופה הייתה נראית ממש אחרת מאיך שהיא נראית היום.

 

בחירה נכונה במלון שיחזיר אתכם אחורה בזמן

רבים מהמומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ביקשו שנציין טיפ חשוב מאוד עבור אלו שמחפשים מלון שכזה. לדבריהם, קרה להם לא פעם שהם הגיעו אל מלון שמציג את עצמו כסטייל של פעם. אך בדיעבד, הם גילו שמדובר במלון שהוא לא רק בסגנון מיושן, אלא ממש ישן. כלומר, הם גילו את הדברים הבאים:

  • המיטות נרכשו לפני עשרות שנים ולא עברו שיפוץ
  • האוכל דומה לזה שהוגש לפני 40 שנה
  • אין מזגן בחדרים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 2 המלונות שיחזירו אתכם אחורה בזמן על הצד הטוב ביותר. כעת, כשיש לכם את ההיצע, נשאר לכם רק לבחור.

מיטה זוגית

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »