למה אנשים אוהבים לעשות טיולי ג'יפים בחו"ל?

עוד זוג חברים חזר מיעד מפתה בחו"ל, ואם נניח רגע בצד את הקנאה שבנסיעה לחו"ל בתקופת הקורונה, הדבר המעורר קנאה באמת הוא זה שהוא בחר לטייל ביעד דווקא בג'יפ, והנה אתה מוצא את עצמך תוהה לגבי הבחירה שנראית לך כלל לא מובנת מאליה.

אז אם תהית לעצמך למה דווקא לטייל בג'יפ בחו"ל, או שאולי אתה חובב מושבע של נהיגה וג'יפים, או שדווקא אתה אוהב אקסטרים\ סכנה\ יציאה מאזור הנוחות, המאמר הזה במיוחד בשבילך!

 

מהו היתרון המרכזי שבטיול עם ג'יפ?

טיולי ג'יפים בחו"ל הם אמירה שבמרכזה ישנן כמה מטרות שעומדות לנגד עיניכם: ראשונה היא כמובן להצליח להגיע אל כל המקומות שכף רגל אנושית לא מצליחה להגיע אליהם (לפחות לא בזמן קצוב של טיול ספור בימים). באמצעות הג'יפ ניתן להגיע אל יעדים עוצרי נשימה, עומקים מרחיקי לכת, ונופים נשגבים. המטרה השנייה היא ניצול זמן. טיולי ג'יפים "חוסכים" לכם בזמן וגורמים לכם להספק מרשים יותר בכל יום.

עוד מהיתרונות של טיולי ג'יפים הם העצמאיות לעצור מתי שתרצו, לנוח בנופים מבודדים עוצרי נשימה והשליטה בלעדית שלכם בטיול שלכם! אתם מחלקים את הזמן לעצמכם. מה גם שהאווירה השמחה שיש בתוך ג'יפ בטיול היא אחד מהדברים המרכזיים שאותם זוכרים אחרי הטיול: הצחוקים, הפחדים, הנופים המרהיבים, השירים שהם רק שלכם ואפילו עצירות הפיפי. הכל הופך לחלק מהחוויה הבלתי נשכחת שלכם בטיול.

 

בטיחות לפני הכל

הצוות שלנו מקפיד על פרטים שמאפשרים לכם להנות מטיול הג'יפים והמסע בארץ לא מוכרת בג'יפ נוח ומרווח למדיי. כפי שאמרנו קודם, ישנה אפשרות לנהיגה עצמאית (כמובן שישנה האפשרות של נהג מקצועי ומיומן שינהג בשבילכם), כל זאת קורה בליווי של מדריכי נהיגת שטח מקצועיים, מוסמכים ומיומנים שלא יתפשרו על הבטיחות שלכם ויובילו את הטיול כשבטיחות היא נר לרגלם.

 

בעזרת הג'יפ

באמצעות הג'יפ נוכל להוציא את המקסימום מהחופשה. הנה כמה יעדים מופלאים שמומלץ מאוד לבצע בג'יפ ולהפוך את החופשה שלכם לטיול ג'יפים מהסרטים: הרי הקווקז, קירגיזסטן, הרי הקרפטים, הרי האטלס, הרי פמיר, מדבר סהרה, הפירינאים וישנם עוד המון יעדים ומקומות נפלאים ומרתקים שכדאי ומומלץ לשלב בתוכם ג'יפ. הרגישו בנוח להתייעץ איתנו אם יש לכם ספק!

לאורך הטיול בג'יפ, מדריכים מנוסים יעלו בקשר האישי במוצב בכל ג'יפ, ויספרו ויעשירו לנו את הידע בכל הקשור למקום שבו אנו נמצאים. בנוסף, נבצע עצירות בטבע, נשב בשלווה להפסקת קפה או תה ונערוך פיקניקים וארוחות מקסימות בטבע.

את הנהג יהיה אפשר להחליף כמובן כדי לתת לו לנוח מידי פעם ואנחנו ממליצים להגיע כמה נהגים בכל קבוצה שיוצאת לטיול כדי לאפשר זאת ולא להישחק.

עשינו לכם חשק לג'יפ? עשינו לכם חשק לטיול ג'יפים? הצטרפו אלינו כבר לטיול הבא.

 

רכב

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »