למה כדאי לכם לסמן את ציוד הטיול שלכם

הגיע הרגע המיוחל! ברוכים הבאים לטיול להכי משמעותי וכייפי של החיים שלכם! טיול אחרי צבא הוא אחד מהאירועים הכי מעצבים שלנו בחיים.

מגלים מדינות חדשות, אנשים חדשים, מפתחים, לומדים וצומחים.

אנחנו מעבירים כל כך הרבה זמן בארגון וסידור המוצ'ילה שלנו טרם מועד הטיסה, אבל הכל יכול להתבלגן בשנייה הראשונה שתחלקו חדר עם שותף לטיול.

אז אם עדיין לא ברור לכם, הנה למה כדאי לכם לסמן את הציוד הטיול שלכם

 

השקעה לטווח ארוך

ציוד מטיילים יכול להגיע למחירים מאוד גבוהים, החל מהמוצ'ילה ועד לציוד להליכה בהרים. רוב האנשים, וכדאי מאוד שגם אתם, מתייחסים לציוד זה כשותף לטווח ארוך בהמשך החיים. מדובר בציוד חזק ואמיד שלא מתכלה לאחר זמן קצר. באמת שאין שום סיבה לקנות ציוד חדש במהלך הטיול חוץ מבלאי לא צפוי. סימון הציוד שלכם יחסוך לכם כסף רב, טרחה ועוגמת נפש. גם אם מישהו לקח לכם את הציוד, בין אם בכוונה ובין אם בזדון, הוא לא יוכל להסתובב איתו הרבה זמן עד שתמצאו אותו.

 

היגיינה למען השם

מהמברשת שיניים ועד לכפכפים! למה שתחלקו אותן עם שותפים אחרים בטיול שלא בבחירתכם לחלוק? תעזבו אתכם מלהתערבב עם צרות של אחרים. סימון הציוד ההיגייני שלכם ישמור עליכם מחוסר אחריות של אחרים. מעט אנרגיה להשקעה בסימון, הרבה מאוד נחת וודאות.

 

אחריות אישית

גם לתלמידי התיכון כדאי מאוד לסמן את הציוד שלהם. לא בהכרח יצאו התלמידים לסמן את הפסגה הגבוהה ביותר ביבשת. לא משנה היעד, גם תלמידי תיכון שהולכים לטייל ונעזרים בפנסי ראש, תיקי טיול עם מערכות גב מיוחדות ואפילו רמקול לשירים, כדאי מאוד לסמן את הציוד. זה גם לא חייב להיות הציוד שלהם שהם יוצאים איתו ואולי הוא מושאל, על אחת כמה וכמה הם צריכים לסמן אותו ולמנוע בלבול או לזהות אותו על אדם שלקח אותו בזדון.

 

התקיימות

דמיינו לכם שאתם מטיילים ברכסי ההימלאיה. אתם מתארחים בבית של בודהיסטים אי שם בהרים ביחד עם עוד מטיילים. כולם מתיישבים לנוח לפני המשך הצעידה לפסגה. תארו לכם מצב, שהמעיל שאיתו יצאתם אינו מסומן ואחד המטיילים בטעות לוקח אותו ומשאיר אתכם עם מעיל גדול או קטן מדי במידה שמקשה עליכם ולא מחמם אתכם. דאגה לציוד האישי שומרת עליכם חזקים ובריאים בדרך לכל פסגה, רכס או נחל.

 

איך לסמן?

אפשר עם מרקר ואפשר לתפור את הבגדים עם תפר מיוחד. הדרך היעילה ביורת לסמן את הציוד שלכם היא באמצעות מדבקות סימון. תוכלו לסמן את הנעליים עם מדבקה על המדרס, את התיק בתוך תא פנימי אם על חלקו החיצוני וגם כל ציוד היגייני שתרצו. מדבקות אלו איכותיות ולא יתכלו במשך זמן רב.

 

שישה מדבקות

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »