לראשונה בישראל הפלגות של חברת השייט הבינלאומית   MSC CRUISES

ישראלים אוהבים קרוזים.

כדי להשתתף בהם, נהגנו לטוס לאיטליה, ליוון ואפילו לארה"ב וליפן.

לחלופין, התפשרנו על חדרים בינוניים וצפיפות יחסית כדי להצטרף לקרוזים שעגנו גם בנמל חיפה.

קיץ 2022, מביא איתו בשורות נפלאות לאוהבי הקרוזים – חברת MSC הבינלאומית מגיעה לישראל, לא כעצירת ביניים אלא כיעד יציאה וחזרה לקרוזים

מדהימים, שיחסכו כל צורך לטוס לחו"ל כדי לצאת לקרוז.

 

קרוז מחיפה

החברה תפליג למספר קרוזים, החל מחודשי הקיץ, שיצאו מנמל חיפה וישובו אליו בסוף הקרוז. הפלגות MCS מחיפה אינן דומות לאף קרוז אחר שהכרנו בארץ. לא מדובר בקרוז המוני וצפוף, על ספינה מיושנת ועמוסה לעייפה. קרוזים אלו ייערכו על ספינת MLC Lirica המפוארת, שתעניק לכם חוויית קרוז מפוארת.

הספינה כוללת מתחם מסעדות מפואר, בו תוכלו להשביע את רעבונכם כל אימת שתרצו, שכן מתחם האוכל פתוח לכל אורך הקרוז. בין המסעדות תוכלו למצוא מסעדות בופה, בר, גלידריה, סושי בר ועוד.

בתחום התרבות והבידור, תוכלו להנות ממופעים ומסיבות במועדון הלילה מידי ערב. במהלך היום, יעמדו לרשותכם שלל מתקנים דוגמת בריכה סולריום, ג'קוזי, ספא, מתחמי ילדים ועוד.

 

יעדי הקרוז

הקרוז כולל, כמובן, עגינות לאורך הפנינים של הים האגאי. MCS הפלגות מחיפה יצאו, בשלב הראשון, לקרוזים של שבעה לילות מדהימים. בעונת הסתיו יתווספו קרוזים ארוכים של  אחד עשר לילות שלמים וחוויה בלתי נשכחת.

תחנת העגינה הראשונה תהיה שכנתנו הימית – קפריסין. קפריסין ידועה בחופיה המדהימים והמסיבות המשגעות. אתרים מומלצים במיוחד שכדאי לבקר בהם במהלך העגינה באי, הם העיר פאפוס והלגונה הכחולה המשגעת.

התחנה הבאה היא האי האהוב רודוס. האי, שהחליף ידיים לאורך השנים וכיום נמצא בשליטת היוונים, אהוב במיוחד על הישראלים ואלו פוקדים אותו בהמוניהם.

נפתח את הביקור באי בסיור בעיר העתיקה של רודוס. נוכל לראות בה מונומנטים מימי האימפריה היוונית, מהתקופה הצלבנית ועוד. בנוסף, ניתן לבקר בבית הכנסת היהודי שפעל ועוד פועל באי. לאחר מכן, מומלץ לנסוע לעיירה הציורית לינדוס, על שלל מבניה המרשימים וחופיה הצלולים עם גוונים שלא תראו בשום מקום אחר.

חובבי טבע יוכלו להמשיך אחרי לינדוס אל עמק הפרפרים ואל המעיינות הנעלמים. אלו אתרי טבע יפים ומרשימים, אך יש להגיד שכדאי להגיע אליהם רק אם הספקתם לפקוד את שאר האתרים המומלצים.

היעד הבא בו תעגון הספינה הוא האי סנטוריני. זהו אי מרהיב, היפה שבאיי יוון, הנישא אל על על צוק מעל הים. האי קטן יחסית, ולכן במספר שעות תספיקו לבקר בכל נקודות העניין באי.

לאחר מכן, האונייה תמשיך לפיראוס, הנמל של אתונה. אתונה היא עיר המשלבת ים, טבע והיסטוריה בצורה שאין בכל מקום אחר. הגיעו לעיר ותהנו ממנה. היעד האחרון שלכם, יהיה העיירה הציורית הטורקית קושאדסי.

 

לסיכום

חברת MSC הבינלאומית תפעיל בקיץ הקרוב, לראשונה אי פעם, קרוזים מחיפה לים האגאי וחזור לחיפה. מדובר בקרוזים ברמה אחרת שלא מוכרת לתייר הישראלי, וצפויה לשנות את כללי המשחק. מהרו להזמין כרטיסים לקרוז ותהנו מחוויה מושלמת.

סירה

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »