מבחירת הטבעת ועד שבירת הכוס – כל מה שתצטרכו לבחור לפני החתונה

איזה מרגש, שאלת השאלות נשאלה, היה הרבה בכי של אושר, והחלטתם להכריז על זה לכול המשפחה והחברים. רק מה, עכשיו הגיע הזמן לארגן את האירוע, ואתם לא בטוחים מאיפה להתחיל. במאמר זה נעבור על מגוון ההחלטות שתצטרכו לקבל בדרך לחופה, ונציע אפשרויות שיקלו עליכם ואם אפשר, בלי שתטבעו בתוך כל המידע.

 

כן, כן, כן!

אין דבר מרגש יותר מהצעת נישואין שנגמרת ב׳כן׳. כמות ההשקעה וההתרגשות של הצד המציע יכולה להרגיש אובר וולמינג, אבל חכו ותראו מה צריך לעשות כדי אשכרה להתחתן…

טוב, אנחנו לא מנסים להפחיד, רק לשקף את המציאות. כדי להרים אירוע מדהים ויפיפה, שייזכר למשך שנים ארוכות קדימה, צריך להשקיע הרבה מאמץ, תכנון וכן, גם כסף. כדי לוודא שאתם מחליטים את ההחלטות הנכונות, ובוחרים בנותני השירות המתאימים, כדאי שתעשו מחקר רציני – אפילו מעמיק – ותוכלו לבחור ספקים לאירוע לכם מתוך הבנה של השוק ומה מוצע בו.

אורך

טו דו ליסט באורך הגלות

אז התיישבתם לארגן את הרשימה של כל ההחלטות שתצטרכו לבצע לפני האירוע הגדול. התייעצתם עם חברים, הקשבתם לסיפורים מהמשפחה, פתחתם בורד בפינטרסט… עכשיו הגיע הזמן להוציא את התכניות לפועל ולהתחיל לבחור מה רכיב את היום המיוחד שלכם.

 

השאלה הכי קריטית – איפה?

לא משנה באיזה אזור אתם גרים בארץ, כנראה שיש בקרבתכם גני אירועים ואולמות שיכולים להיות רלוונטיים עבור יום החתונה שלכם. אבל איך מוצאים את המקומות הרלוונטיים אליכם? איך מסננים את האופציות הלא קשורות? איך מוצאים מאגר של אולמות מומלצים באזור הצפון, או מגיעים לרשימת גני אירועים במרכז? יש לנו פתרון מצוין בשבילכם.

 

ה-כ-ו-ל באותו המקום!

רוצים לחסוך לעצמכם התפזרות? איזיווד כאן בשבילכם! במקום להתפזר לכל עבר בחיפושי גוגל מתישים, הצוות של איזיווד איגד עבורכם את כל המקומות השווים, עם קישורים ומידע נחוץ כדי לברר האם זה המקום הנכון עבורכם. יתרה מכך, זה לא עוצר באיפה תתחתנו – איזיווד מציעים לכם רשימות מסודרות של ספקים מכל הסוגים עבור החתונה שלכם, למשל –

 

  • צלם לחתונה
  • די ג׳יי
  • אמני איפור ושיער
  • רבנים ועורכי טקסים
  • ארגוני פרחים
  • משכירי כלים וקישוטים
  • ועוד

 

לסיכום

החלטתם להתחתן, ואין דבר יותר מרגש מלהתחיל לתכנן את יום חלומותיכם. אבל עם כל ההתרגשות מגיעה גם רשימת משימות ארוכה שיכולה להיראות מייאשת ומאיימת. צריך להחליט כל כך הרבה החלטות בכל כך הרבה תחומים, ולפעמים רק להתחיל לחפש את המידע על ספקים ואולמות ואנשי מקצוע יכול לתסכל ולעייף אותנו.

בשביל להקל על עצמנו, כדאי למצוא מקום שמאגד את המידע בצורה מסודרת ופשוטה, וכך לחסוך לנו שעות על גבי שעות של חיפוש ללא מוצא. העיקר שבסוף היום המיוחל יגיע ויהיה מקסים, מרגש ומלא אהבה. מזל טוב!

טַבַּעַת

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

כך תארגנו חתונה בקלות!
כך תארגנו חתונה בקלות!

החלטתם להתחתן? מזל טוב ואיזה כיף! ההתרגשות בשיאה! אחרי שלקחתם רגע להתרגל לעובדה שאתם מאורסים ולצד ההתרגשות הנהדרת מגיע שלב התיכנונים, הארגונים וההפקה. חתונה היא

למאמר »