מה לומדים סוכני נסיעות?

סוכני נסיעות? המאמר הזה הוא בשבילכם! אם בעבר נהגתם להחזיק משרד יקר ולהמתין ללקוחות, וצפיתם בחרדה כיצד האינטרנט מאפשר להם להזמין לעצמם חופשה בלחיצת כפתור מבלי שיזקקו לכם יותר, אז הגיע הזמן לנחות בעתיד. סוכני נסיעות יכולים כיום לעבוד מהבית, לחסוך בעלויות היקרות של אחזקת משרד, למצוא עבור הלקוחות שלכם דילים מדהימים באמצעות האינטרנט ולהרוויח בענק. 

 

סוכני נסיעות בעידן האינטרנט

בעבר סוכני נסיעות נהגו להחזיק משרד ולצפות ללקוחות שיכנסו. סוכן הנסיעות היה ממליץ על יעד, מארגן את הזמנת בית המלון, הטיסות, מציע אפשרויות בילוי ועוד. כיום, בעידן האינטרנט, כל לקוח יכול להכנס לאתרים נבחרים, להזמין לעצמו טיסה, בית מלון ועוד בלחיצת כפתור אחת, מה שמותיר את סוכני הנסיעות מיותרים.

האמנם? סוכני הנסיעות כלל אינם מיותרים, הידע הרב, הנסיון וההיכרות עם יעדים שונים הינם בלתי ניתנים להחלפה. באמצעות קורס פשוט בנושא לימודי סוכן נסיעות ורכישת מדריך, תוכלו לעבוד מהבית ולמצוא עבור הלקוחות שלכם דילים מדהימים המבוססים על הידע הרב שלכם, על ההיכרות שלכם עם הסביבה ועל הנסיון שצברתם. 

סוכני נסיעות בעידן האינטרנט

מה היתרון של סוכן נסיעות?

לקוחות רבים ישאלו אתכם, אם אני יכול לעשות את זה בעצמי, אז למה לי לשלם לך עמלה? ובכן, התשובה תהיה דומה מאד לאדם השואל את השף, למה לי להזמין אצלך מנה אם אני יכול לבשל בעצמי בבית? מפני שהנסיון, הידע והבקיאות שלכם ביעדים השונים הינם בלתי ניתנים להחלפה. להלן יתרונותיו של סוכן הנסיעות גם בעידן האינטרנט:

  • דילים טובים מול דילים גרועים: האינטרנט מלא בהצעות מפתות במיוחד לחופשה, מחירי רצפה ותמונות יפייפיות שגורמות לנו ללחוץ על הכפתור ולהזמין. אך האדם הממוצע שמעולם לא ביקר באתר ואינו מכיר את היעד עלול לגלות שביצע דיל גרוע במיוחד. תפקידכם כסוכני נסיעות הוא לבחור את חברת הטיסה, המלון והיעד על פי ניסיונכם כדי שהחופשה שלו תהיה באמת טובה. 
  • הלקוח שלכם לא תמיד יודע איך באמת מזמינים: הזמנת בתי מלון, טיסות, הפלגות, כרטיסים למופעים בחו"ל ועוד דורשות ידע באנגלית והבנה של כל האותיות הקטנות. יהיו לכם לקוחות רבים שמתקשים לעשות זאת ועלולים להזמין לעצמם דיל שכלל לא התכוונו אליו וכלל לא מתאים להם רק מפני שלא הבינו מה כתוב. 
  • זמינות גבוהה שלכם ללקוח: מאחר והנכם עובדים מהבית, תוכלו להרשות לעצמכם להיות יותר זמינים, גם כשהלקוח כבר בחו"ל ורוצה לדעת דבר מה. כמובן שעליכם להציב גבולות ולא תמיד תוכלו להתפנות אליהם, אך קל יותר להיות גמיש עם הלקוח באמצעות הודעות מייל ואס. אמ.אס. גם בשעות חריגות. 

מה היתרון של סוכן נסיעות

לסיכום 

כדי להיות סוכן נסיעות בעידן האינטרנט פנו עוד היום לקבלת מדריך שילמד אתכם כיצד להיות סוכני נסיעות מהבית, להרוויח ולהצליח וכל זאת מבלי לקום מהספה. 

מה לומדים סוכני נסיעות?

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

כך תארגנו חתונה בקלות!
כך תארגנו חתונה בקלות!

החלטתם להתחתן? מזל טוב ואיזה כיף! ההתרגשות בשיאה! אחרי שלקחתם רגע להתרגל לעובדה שאתם מאורסים ולצד ההתרגשות הנהדרת מגיע שלב התיכנונים, הארגונים וההפקה. חתונה היא

למאמר »