מסלול טיול מומלץ ל 5 ימים בדובאי

קניתם כרטיסים לדובאי, הכנתם את המזוודות אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? דובאי מציעה מגוון רחב של אטרקציות ומקומות ייחודיים שאסור לפספס.

כדי שלא תאבדו את עצמכם בתוך המגוון הרחב, החלטנו להכין עבורכם מסלול טיול מומלץ ל-5 ימים שיעשה לכם את החיים קלים.

אז תקראו את השורות הבאות ותכירו את המסלול שיהפוך את הטיול שלכם ללא פחות ממושלם:

 

יום ראשון – נחיתה רכה

געתם ליעד חדש ל-5 ימים ואתם רוצים להסתער ולראות את כל מה שיש לדובאי להציע לכם? זה יכול להתאים ליעדים קטנים. כשתגיעו לדובאי, אתם תגלו שהגעתם למקום נוצץ ויוקרתי שמציע לכם את כל מה שאתם מכירים רק בענק. כדי שלא תמצאו את עצמכם עייפים מיד לאחר הנחיתה, אנחנו ממליצים קודם כל להגיע אל המלון שלכם, להניח את התיקים, לשתות כוס מים ואולי אפילו לנוח חצי שעה. אחרי שתרגישו שאתם מוכנים לקרוע את העיר, תצאו לסיבוב מסביב למלון. תכירו קודם כל את האזור שנמצא מסביב למלון שלכם ותסתכלו על המקומות הבאים:

  • מסעדות
  • חנויות בגדים
  • תחבורה ציבורית

כך תוכלו להכיר וויזואלית את כל מה שצפוי להיות מסביבכם בימים הקרובים.

 

יום שני – העיר העתיקה וגן הפרחים

אנחנו לא ניתן לכם לבקר בדובאי מבלי ליהנות מהאטרקציות שלה, אל תדאגו. אחרי שחוויתם נחיתה רכה והכרתם את כל המקומות החשובים שיש מסביב למלון שלכם, אפשר להתחיל לדבר על אטרקציות בדובאי. כעת, אתם יכולים לצאת בתחבורה הציבורית ולהגיע אל העיר העתיקה. שם תוכלו למצוא שווקים מסורתיים, אוכל אותנטי וחוויה ייחודית. לאחר מכן, אתם יכולים לבקר במסגרת של דובאי, כלומר, במוזיאון הייחודי ביותר שיש לדובאי להציע. אל תשכחו להצטלם מחוץ למוזיאון ובתוכו! אתם חייבים שתהיה לכם מזכרת מהמקום.

 

יום 3 – טיול ג'יפים במדבר

דובאי ידועה במדבריות הענקיות שלה. אם תמיד חלמתם לקחת חלק בסט של אלאדין (אנחנו יודעים שמדובר בסרט מצויר, ובכל זאת, יש מי שעבורם זו הגשמה של חלום). אתם חייבים לשריין מראש טיול ג'יפים. כדאי שתכינו את עצמכם מראש למאורע ותלבשו בגדים שמתאימים ליום במדבר. אתם צפויים ליהנות לא רק מנוף מדברי במהלך היום, אלא גם מארוחת ערב מפנקת, נרגילה ותה.

 

יום 4 ו-5 – טיול בקניונים של דובאי

יכול להיות שאתם חושבים שהשתגענו שאנחנו מציעים לכם "לבזבז" יומיים על קניות, אבל זה לא המצב. הקניונים בדובאי כוללים אטרקציות רבות, כך שהם לא בהכרח קניונים כמו שאתם מכירים מהארץ. ביום אחד אתם יכולים ליהנות מקניות של בגדים וביום אחר, אתם יכולים לעשות סקי בתוך מתחם ייחודי. אז צאו לגלות את הקניונים של דובאי ביומיים האחרונים.

 

סיכום

עד כאן המסלול המומלץ שלנו לטיול של 5 ימים בדובאי, אנו מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע ואל תשכחו לתעד!

עיר תיירותית

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »