5 מקומות לביקור באיחוד האמירויות

איחוד האמירויות היא אחת המדינות המתויירת ביותר בעולם, וכעת לאחר ההכרזה המרגשת על היחסים המחודשים, גם אנחנו, הישראלים יכולים לבקר בה בחופשיות.

לכן, כדאי להכיר מקרוב את המקומות השווים ביותר לבקר בהם בטיול העתידי באיחוד האמירויות.

 

בורג' חליפה – דובאי

מגדל בורג' חליפה מחזיק בתואר הבניין הגבוהה ביותר בעולם מאז שנת 2010, כאשר הוא מגיע לגובה 858 מטר! אם גובה הבניין לא מדהים אתכם מספיק מבחוץ, כדאי לעלות לקומה ה148 ולראות את כל דובאי משתרע לפניכם. בתצפית המדהימה ניתן לראות הן את הים והן את המדבר, כך שאין ספק שזה חוויה בלתי נשכחת שלא כדאי לוותר עליה.

 

קניון דובאי

בין אם אתם חובבי קניות ובין אם לא, ביקור בקניון הכי גדול בעולם היא חוויה בלתי נשכחת. בקניון יש 1200 חנויות – מהמותגים היוקרתיים ביותר כמו שאנל, ועד לחנויות אופנה המתאימות לכולם כמו זארה. בנוסף, ישנו מתחם החלקה על הקרח, מלון 5 כוכבים, 22 מסכי קולנוע עצומים, אקווריום הפנימי הגדול בעולם וכמובן, כ120 מסעדות.

 

פאלם ג'ומיירה -דובאי

זהו חלק מפרויקט "אי התמרים" של שלושה איים מלאכותיים שנראים כמו עצי דקל מתצפית מעוף הציבור. האי פאלם ג'ומיירה הוא הקטן מבניהם, אך היחיד שבנייתו הושלמה. הוא כולל "גזע" אחד, עם 17 "ענפים" המייצרים את צורת הדקל, שבכל אחד מהם ניתן למצוא מלונות, בתים פרטיים, מסעדות ואטרקציות. מעט קשה להבחין את צורת הדקל כאשר נמצאים בתחומו, ולכן מומלץ לעלות לאחד מגורדי השחקים או אם אין לכם לב חלש – לקחת סיור הליקופטר או לקפוץ צניחה חופשית מעל האי המלאכותי.

 

מסגד שייח' זאיד – אבו דאבי

זהו ללא ספק אחת האטרקציות המרשימות ביותר באיחוד האמירויות אודות לארכיטקטורה המורכבת. המסגד עשוי מחומרי שיש, כאשר הקירות והרצפה עשויים מאבנים צבעוניות המציירים פרחים. במסגד זה ניתן למצוא את השטיח הגדול ביותר בעולם שנארג על ידי בני אדם, כמו גם  נברשות עצומות מקריסטלים. אם זה לא מספיק כדי להלהיט אתכם לבקר במסגד, כדאי לדעת שהכניסה היא חינמית וחופשית לכולם!

 

ארמון האמירויות – אבו דאבי

ארמון האמירויות הוא המלון הפאר היקר ביותר בעולם, כאשר מחירו הוא יותר מ11 מיליארד שקלים! במלון כ300 חדשים ו90 סוויטות, כאשר 16 מהן מלכותיות ושמורות לאורחים מיוחדים בלבד. הדרך היחידה להיכנס למלון המפואר הזה היא דרך הזמנה מראש, אז אם כבר נכנסתם, אל תפספסו את קפוצ'ינו הזהב המפורסם בבית הקפה (כן הוא מכיל זהב אמיתי!).

איחוד האמירויות היא מדינה קטנה בגודלה, היא מלאה באטרקציות מרהיבות ומרגשות לכל סוגי התיירים. כמובן שהאטרקציות שצוינו לעיל מהווים חלק קטן מרשימה מאוד ארוכה של דברים שניתן לעשות בזמן הביקור במדינה וניתן להוסיף אליה עוד גורדי שחקים עוצרי נשימה, מלונות מפוארים, מקדשים מרהיבים, או שווקים ומוזאונים מרתקים.

 

בניין גבוהה

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »