נסיעות לטיולים – טיפים לארגון הסעות

כובע ומים? יש! מסלול מסודר בחיק הטבע? נקבע! מקום לארוחת צהריים? הוזמן! אז מה חסר? רק להזמין הסעה מסודרת שתאסוף את כולנו מהנקודות השונות ותיקח אותנו בבטחה אל יעד הטיול.
ארגון נסיעות לטיולים – איך עושים זאת נכון?

 

למה צריך הסעה לטיול? היתרונות הבולטים

להזמנת הסעות בכלל ולקראת טיולים בפרט יש מגוון יתרונות.
ראשית, ההסעה חוסכת כסף ועלויות מהטיול ומחלקת את הסכום בין המשתתפים כולם.
שנית, הסעה יחידה שומרת על איכות הסביבה ומונעת זיהום הנגרם מריבוי כלי רכב. כמו כן, היא מסייעת לתחבורה שיתופית ומונעת עומס בכבישים, בעיקר בימים שנהוג לטייל – שבתות וחגים.
יתרון נוסף הוא החיסכון בזמנים – הן עקב השימוש בנתיב התחבורה הציבורית, והן עקב החיסכון במציאת חנייה.
כמו כן, לא נשכח את האווירה המגבשת בה הטיול נפתח כשנוסעים כולם יחד! לכן, פנו לחברה המציעה הסעות לטיולים – מיד לאחר שקראתם את הטיפים המצורפים.

 

יציאה מוקדם בבוקר

נמאס לכם לחכות בכניסה למסלול למשפחת לוי, שיצאו באיחור?
הסעה אחת – אחידה לכולם – קובעת את שעת היציאה ודואגת שכולם יהיו מסונכרנים. כל המטיילים יצאו יחד ויגיעו ביחד למסלול.
כמו כן, ליציאה מוקדם בבוקר ערך מוסף חשוב: תוכלו להגיע לפני השעות שלא מומלץ לטייל בהן, עקב עומס החום או ריבוי מטיילים.

 

היכרות עם הארץ

כאשר אתם מזמינים הסעה, חשוב שתוודאו שחברת ההסעות שולחת נהג המכיר את ציר הנסיעה שלכם. נהגים מסוימים מומחים בכבישי הצפון, ואחרים בכבישי הדרום.
חשוב שהנהג יכיר את כל "הטריקים", מאיפה כדאי לנסוע ומאיזה כביש כדאי להימנע, וכן יכיר את היעד שלכם – כך שלא תצטרכו להסתמך רק על תקינות מערכת הניווט לאורך כל הנסיעה.

 

נהג סבלני ואדיב

בין אם מדובר בטיול משפחות ובו ילדים רבים ששרים, משחקים בנסיעה יחד או מדברים בקול רם ולכן תזדקקו לנהג סבלני, ובין אם מדובר בטיול לבני הגיל השלישי, כאן תרצו נהג אדיב ומנומס, או כל קהל יעד אחר – קראו את חוות הדעת על החברה מראש על מנת לוודא שהנהגים שלהם זכו לביקורות חיוביות עקב מתן יחס אנושי וחם ללקוחות.

 

נוחות ותקינות

דמיינו את עצמכם נכנסים אל האוטובוס לאחר המסלול, בחוץ חם ואתם רק רוצים לנוח – והמזגן התקלקל. סיוט, נכון? בדקו מראש שהרכב שנשלח אליכם נוח ותקין מכל הבחינות. מושבים, מזגנים וכיוצא בזה.

 

נסיעה בטיחותית מעל הכל

לצאת בשלום ולחזור בשלום – זה הדבר החשוב מכול! שאלו את חברת ההסעות על תקינות רכב ההסעה, תקינות חגורות הבטיחות וכל מערכות הרכב. דאגו שהנהג ייסע במהירות המותרת וייקח על עצמו ברצינות את חובתו להביא אתכם אל יעדכם בשלום, ולהחזיר אתכם בשלום.

הטבע הישראלי נפלא ומהמם – צאו לטייל, שמרו על הטבע, והכי חשוב – שמרו על עצמכם, תוך הזמנת הסעה איכותית ובטוחה!

 

מטייל

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »