עבודה בחו"ל האם תוכלו גם לטייל?

אם אתם בדיוק בשלב הביניים הזה, אחרי שהשתחררתם מהצבא (מזל טוב!) ולפני שהתחלתם ללמוד מקצוע או תואר באוניברסיטה, אתם בטח מתלבטים-

עבודה או טיול? לרוב, הסדר יהיה כזה: לעבוד בעבודה בארץ כמה חודשים, עד שתרוויחו סכום מספיק גדול לטיול של מספר חודשים עד שנה, ואז טיול ארוך שבו אתם גומרים את כל

החסכונות שלכם.

האם יש אלטרנטיבה? יש חיה כזאת- לחזור מטיול עם כסף בעו"ש? ואולי אפילו- יותר כסף ממה שהיה לכם לפני הטיסה?

כן, יש חיה כזאת. קוראים לה עבודה בחוץ לארץ.

 

למה דווקא בחו"ל ?

אם אתם לא רוצים לכלות את מיטב זמנכם בשטיפת כלים בסיף גרג הקרוב לביתכם, ולהגיע גמורים מעייפות הביתה, במשך חצי שנה לפחות, אם אתם רוצים תוך כדי העבודה לצבור חוויות, לראות עולם, לטייל ולהנות- אז התשובה ברורה מאליה.

 

מסע אנתרופולוגי

אז נכון, זה לא כמו לטוס לטיול בלבד , ובכל זאת :אתם טסים, עוברים לגור בארץ זרה, מכירים תרבות ושפה. אנחנו חושבים שבמובנים מסויימים זה אפילו טוב יותר מלטוס ורק לטייל:
תוך כדי העבודה תוכלו להחשף לתרבות להתערבב בה ולהכיר אותה לעומק הרבה יותר מכל מטייל עם מוצ'ילה. זו גם הדמנות לרכוש שפה שאתם מעוניינים בה, כי האוכלוסייה שתקיף אותם תהיה מקומית ואותנטית, ולא רק מלכודות תיירים.

 

כולם יכולים?

ובכן, באופן תיאורטי כן.  יש מגוון רחב מאד של עבודות שאפשר לעבוד בהן בחו"ל , בניגוד לסטיגמה הרווחת שישראלים בחו"ל עובדים רק בעגלות מכירה. אתם ממש לא חייבים בהכרח להיות אלופי מכירות כדי ליהנות מהיתרונות של שילוב עבודה וטיול. מה שכן, בחלק מהמדינות יעדיפו עובדים בעלי דרכון זר, משום שדרכון כזה מקל על התהליך של קבלת אישור עבודה זר.
אך אל דאגה, גם מי שאין לו דרכון זר יכול לעבוד בחו"ל, דרך קבלת אשרת עבודה זמנית או לפחות ויזת תייר\ סטודנט. לכל מדינה הרגולציות וההחמרות השונות שלה, ולפני שטסים לחו"ל יש לחקור ולברר על תנאי קבלת האשרה במדינה אליה אתם מעוניינים לטוס.

 

במה עובדים ?

אז כמו שאמרנו כבר, יש היצע עבודות רחב בחו"ל, הרבה מעבר לעגלות בלבד. נכון, תחום המכירה בחו"ל יכול להיות מאד רווחי לצעירים חסרי נסיון קודם, אז חלק נכבד מהם אכן בוחרים בעגלות מכירה, או במכירה מבית לבית.
כמו כן, ישנן משרות הדרכה במחנות קיץ שונים, שמשלבים עבודה, טיול, חברה ונסיון תעסוקתי.
מעבר לכך ישנן עבודות מזדמנות כמלצרים, עבודה במוקד או במשק בית, למי שלא מעוניין להשאר זמן רב בכל יעד.

לסיכום, אתם יכולים להתאים את העבודה שתעבדו בה בחו"ל לאופי שלכם ושל הטיול שאתם מעוניינים בו. עבודה בחוץ לארץ עבודה בעולם תאפשר לכם היכרות ממושכת ומעמיקה עם אוכלוסייה ותרבות באיזור מסויים, או טעימה מכל איזור בטיול עם מעברים מהירים בין יעדים, שהעבודה בו זמנית ומתחלפת. לא משנה מה תבחרו, תוכלו לשלב טיול ועבודה, להינות מהכרות עם מקומות ואנשים חדשים, ואפילו לעשות כסף על הדרך.
עכשיו רק נשאר לבחור לאן J

 

מפה מזוודות ומטוס

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

בריכת שחייה
הכירו את אחוזת יסמין

מחפשים לנפוש ולהיטען בכוחות מחודשים? אתם חייבים להכיר את אחוזת יסמין, מלון בוטיק בגליל העליון. המלון פועל כבר משנת 2010 והוא צופה אל הכנרת ואל

למאמר »
ציוד משפטי
מתי נרצה לעשות ייפוי כוח?

חתימה על ייפוי כוח היא פעולה משפטית שכיחה שנועדה להעניק הרשאה לאדם אחר לפעול בשמנו בנושאים מסוימים. ישנם תחומים בהם בשל משמעותם הכלכלית והמשפטית הרבה,

למאמר »