עושים את לונדון: אלה המסעדות הכי שוות בעיר

אם הדרך ללבכם עוברת בקיבה ואתם מסוג האנשים שבוחרים את יעד הטיול לפי המגוון והשפע הקולינרי – לונדון לא תאכזב אתכם. זהו היעד האידיאלי לחופשה בה לא חוסכים בקלוריות. ואם אתם רוצים לשמוע עוד, כל הפרטים לפניכם.

 

מה אוכלים בלונדון?

לפני שנדבר על מסעדות מומלצות בלונדון, כדאי להכיר את סצנת האוכל של לונדון, אשר מציעה הכל מהכל, כך שלא משנה מהן ההעדפות הקולינריות שלכם, האם אתם מקפידים על דיאטה מסוימת או אולי שומרי כשרות – תמצאו את מבוקשכם.

בלונדון יש שילוב מדהים בין מסעדות מישלן, דוכני רחוב, שווקים צבעוניים, רשתות מזון מהיר, מסעדות קונספט ועוד ועוד. העיקר, אם אתם כבר יודעים היכן תרצו לאכול ויש אפשרות להזמין מקום, כדאי שתעשו את זה כמה שיותר זמן מראש. האמינו לנו, לא תתחרטו.

מסעדות

5 מסעדות משובחות לחובבי קולינריה

כפי שאמרנו, בלונדון יש המון מסעדות מעולות וקשה לבחור את הטובות ביותר כי כמו שאומר המשפט "על טעם וריח…". ובכל זאת, הרשנו לעצמנו לבחור 5 מסעדות מיוחדות במינן, בתקווה שאלה ייצגו בכבוד את העושר הקולינרי שלונדון מציעה למבקריה. מוכנים? זה הולך ככה:

  • Social eating house: מסעדת מישלן עליה מנצח השף ג’ייסון את’רטון אשר שולף מכובעו מנות שהן כליל השלמות, בזו אחר זו. כל מנה פה היא עולם ומלואו ולכן כל בחירה תהיה מוצלחת (וסטייק הטרטר במיוחד).

כתובת: 58 Poland St

  • Smoking Goat Shoreditch: במעבר חד – מסעדה עם תפריט עממי ולא יקר, אך טעים בטירוף, אשר בשילוב עם אווירה תוססת, מדובר במתכון מנצח. מה אוכלים? כנפיים ברוטב דגים, אורז מטוגן אלוהי ותפריט קוקטיילים חלומי.

כתובת: 64 Shoreditch High St

  • The Barbary: אם הריח מוכר לכם, זה מפני שמדובר בסוג של שלוחה של מסעדת "מחניודה". הברברי היא בר-מסעדה ים תיכונית עם טוויסט בעלילה אשר נחשבת לאחד המקומות הלוהטים ביותר בלונדון הקרירה.

כתובת: 16 Neal’s Yard, London WC2H 9DP, בריטניה

  • Restaurant Gordon Ramsay: השף המפורסם גורדון רמזי (מטבחי הגיהנום, אם טרם צפיתם) אחראי על השערוריה הזו (בקטע טוב) שמחזיקה לא פחות מאשר 3 כוכבי מישלן ומציעה מנות שעוד תפנטזו עליהן אחר כך. מילה שלנו – אל תוותרו על הביף וולינגטון.

כתובת: Royal Hospital Road 68

  • Barrafina: התור אמנם ארוך אך ההמתנה שווה – באראפינה היא למעשה רשת מסעדות המרשתת את העיר ומציעה תפריט המבוסס על המטבח הספרדי – טאפאסים, פירות ים, מנות גריל וכל מה שביניהם.

 

לסיכום

אם אתם מתכננים חופשה קולינרית בלונדון, עשו לעצמכם טובה וליבשו מכנסיים עם כפתורים, כי סביר להניח שתצטרכו לפתוח כפתור או שניים לקראת סיום החופשה הכל-כך-טעימה שמחכה לכם. בתאבון!

מסעדות

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו