העסק של להיות קוסם יום הולדת: שיווק וקידום

כמו כל בעל עסק, גם להיות קוסם יום הולדת זה לא דבר פשוט. מדובר על שוק תחרותי מאוד, מה שמעמיד אתכם בפני מאמץ מתמיד על הפרסום העסקי שלכם. כל זה מבלי לדבר על העבודה עצמה, שגם היא נחשבת לאחת המאתגרות ביותר. כדי שתדעו לבצע את האיזון הנכון בין שיווק לבין עבודה, אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לעשות לטובת קידום עצמי.

 

קוסם לימי הולדת

קוסם לאירועים הוא מי שמומחה בביצוע מופעי קסם לטובת אירועים. האירועים הללו יכולים להיות ימי הולדת, מופעי חברה או סתם קבוצה של אנשים שמעוניינים לצאת ולראות משהו חדש. אם אתם עונים להגדרה של קוסמי אירועים או קוסמי יום הולדת, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם מתמודדים מול תחרות קשה. הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא להבין מהי הדרך הנכונה לשיווק עצמי.

 

שיווק נכון

שיווק נכון מתחיל קודם כל בנוכחות ברשת. העולם שבו היינו מפרסמים את עצמנו בעיתון או בכל מקום אחר נגמר, וכיום רוב הפרסום מגיע מהרשת, בדגש על הרשתות החברתיות. וודאו שיש מספיק מידע על המופעים שלכם ברשת, ושימו דגש רב על נוכחות ברשתות חברתיות לרבות הצגה של ביצועים. עולם הקידום הוא עולם עשיר, ומומלץ לקבל ייעוץ של מקדם מקצועי לטובת קידום העסק.

 

קידום מקומי

בתור קוסמים, סביר להניח שיש אזור מסוים שבו אתם פועלים. גם מי שמזמין אתכם, לא מנסה להזמין קוסם שגר רחוק, מה שאומר שבפועל התחרות שבה אתם נמצאים היא בעיקר מול קוסמים מהאזור שלכם. לאור זאת, תנו דגש גם על קידום מקומי. קידום מקומי הוא כזה שבו מי שיחפש קוס באזור מסוים יגיע דווקא אליכם, וניתן לבצע אותו בעזרת כלים שונים של גוגל או רשתות חברתיות.

 

רמת תמחור נכונה

הדבר האחרון שחשוב לעשות הוא לתמחר את המופע שלכם בצורה נכונה. ישראלים אף פעם לא אוהבים לשלם יותר מידי כסף, ומצד שני גם מחיר נמוך מידי עלול להרתיע אותם כיון שהוא מעלה חשש שמדובר על מופע לא מספיק טוב.

נסו לראות מה המחיר הממוצע בשוק עבור מופעים מהסוג הזה, ותמחרו את המופע שלכם בהתאם אליו, או אפילו קצת יותר נמוך ממנו. עוד דבר שיכול לסייע לכם הוא להגדיר כמה סוגים של מופעים עם מחירים שונים. בצורה הזו כל מי שייכנס לדף שלכם ירגיש שיש לו בחירה ושהוא לא חייב לבחור דווקא באופציה היקרה ביותר.

 

לסיכום

בתור קוסמים לאירועים אתם נמצאים בתחרות מתמדת וקשה. הדרך הנכונה להתמודד עם התחרות הזו היא בעזרת שיווק נכון. השיווק מתחיל קודם כל ברשת, בדגש על שיווק מקומי אל מול קהל היעד שאיתו אתם רוצים לעבוד. עוד דבר שחשוב להקפיד עליו הוא לתמחר את המופע שלכם בהתאם למחיר השוק.

קוסם לימי הולדת

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

כך תארגנו חתונה בקלות!
כך תארגנו חתונה בקלות!

החלטתם להתחתן? מזל טוב ואיזה כיף! ההתרגשות בשיאה! אחרי שלקחתם רגע להתרגל לעובדה שאתם מאורסים ולצד ההתרגשות הנהדרת מגיע שלב התיכנונים, הארגונים וההפקה. חתונה היא

למאמר »