האם כדאי להזמין ביטוח לחו"ל דרך סוכן הנסיעות שלכם?

את ביטוח הנסיעות ניתן לרכוש בכל אחת מחברות הביטוח העוסקות בכך או באמצעות סוכן הנסיעות העובד עם חברות הביטוח. המאמר יבדוק האם כדאי להזמין ביטוח לחו"ל מסוכן הנסיעות שלכם.

 

השירותים של סוכן הנסיעות

בין אם מדובר על סוכן נסיעות העובד בחברת נסיעות ובין אם על סוכן נסיעות פרטי, השירותים שלו כוללים הזמנת טיסות, מלונות, רכב, ויזה, חופשות, נופשונים והרכבים נוספים. שירות נוסף הניתן על ידו הוא הביטוח הרפואי. בדרך כלל סוכן הנסיעות עובד עם חברת ביטוח אחת ומקבל עמלות על הפניית הנוסעים לביצוע ביטוח נסיעות דרכם, אך אין לו אחריות על טיב הביטוח והיקפו.

למרות זאת, בתקופת הקורונה אנשים רבים הצליחו לקבל החזר כספי על טיסות וחופשות שבוטלו דרך סוכן הנסיעות ולכן כיום יותר אנשים מעדיפים לעשות את כל ההזמנות דרכו. השאלה היא האם ניתן להוזיל את ביטוח הנסיעות בצורה אחרת.

 

הוזלה של ביטוח הנסיעות לחו"ל

בשונה מסוכן הנסיעות שעובד עם חברת ביטוח נסיעות אחת, ישנם אתרי אינטרנט המבצעים השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין מספר חברות ומוצאים את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבור הנוסע. מדובר על השוואה בין חברות כמו הפניקס, הראל, פספורט כארד, מגדל, כלל ומנורה מבטחים.

במקום שהנוסעים יתקשרו לכל חברה וחברה ויבררו מהו הכיסוי ואיזה ביטוח מתאים להם, האתר להשוואת ביטוח נסיעות מבצע את ההשוואה תוך מספר שניות על פי נתונים אותם מכניסים. הפרטים כוללים את יעד הנסיעה, תאריכים, גיל, הרחבות רפואיות כמו איתור וחילוץ, כבודה, צד ג', ביטול וקיצור נסיעה, קורונה מורחב, הרחבה על מצב רפואי קיים, ספורט אתגרי, הרחבת היריון, כיסוי על טלפון נייד, מצלמה, ביטול השתתפות בהשכרת רכב ועוד.

 

איפה הכי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות?

מאחר וכל חברת ביטוח נותנת כיסוי בתעריף אחר והשתתפות עצמית שונה, המחירים של חברות הביטוח משתנים. ישנם סוכני נסיעות שיכולים לבצע עבורכם את ההשוואה בין חברות הביטוח ולגבות עמלה על כך. יחד עם זאת, כשמבצעים את החיפוש באינטרנט ומשווים מחירים במקום אחד, התשובות יהיו יעילות ומהירות יותר ללא עמלות.

לכן, השיקול צריך להיות האם הנוסע בוטח באתרי השוואת מחירים או באדם המכיר אותו במידה ומדובר בסוכן נסיעות קבוע, או שהשיקול הוא מהירות וחיסכון בתשלום דמי ביטוח הנסיעות.

 

כיצד עוד ניתן להשוות מחירים בין חברות הביטוח?

לאתרי השוואת מחירי ביטוח נסיעות בחו"ל ישנה אפשרות להתמקד באוכלוסייה מסוימת וכך להקל בחיפוש אחר חברת הביטוח הזולה ביותר עבורם. מדובר על אוכלוסיות כגון קשישים, נשים בהיריון, תרמילאים, סטודנטים ומשפחות. כך ניתן להתמקד יותר בסעיפים שרוצים לבטח.

למשל, תרמילאים יצטרכו להוסיף ביטוח איתור וחילוץ לפוליסה. לסיכום, ההחלטה אם להזמין ביטוח מסוכן הנסיעות שלכם או להשוות מחירים באינטרנט באופן עצמאי צריכה לנבוע משיקולים כספיים בלבד.

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו