בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד בהם בארגנטינה

כשמדברים על בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בארגנטינה, אי אפשר שלא לדמיין את האלפחורס הנימוח שיקפיץ לכם את העירנות ויגרום לכם להתרכז כמו שצריך בעבודה שלכם. אז איפה אפשר גם לשבת על קפה טוב ועוגיה מתוקה, וגם להנות מאווירה נעימה שכיף לעבוד בה במדינה הדרום אמריקאית עם המבטא המדבק? קבלו כמה המלצות לבתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בארגנטינה.

 

הכי כיף לעבוד מהבית

אנשים שעובדים מהבית מוצאים את עצמם פעמים רבות דווקא יוצאים ממנו אל בתי קפה שבהם הם יכולים לשבת ולהתרכז במשך כמה שעות, מבלי להתפתות לכביסות או כלים. אנשים שעובדים למשל בחברות כמו חברת קידום אורגני, תסריטאים, עיתונאים ועוד יכולים למצוא את עצמם עוברים מבית קפה אחד לבית קפה אחר. חשוב מאוד שהאווירה באותם בתי קפה תהיה מאפשרת לעבודה מיטבית, וכמובן שתציע גם משהו לנשנש בין לבין.

 

Vive Cafe – בואנוס איירס

בואנוס איירס, בירתה של ארגנטינה, מציעה כמה בתי קפה משובחים ביותר. Vive Cafe הוא אחד מהם, שמציע גם קפה מהטובים ביותר בארגנטינה, וגם ארוחות ומאפים למי שרעב.

מי שמגיע לכאן לעבוד יוכל לבחור בין ישיבה בשולחנות בית הקפה או בספות והכורסאות המפוזרות במקום. האווירה הביתית בבית הקפה הזה מאפשרת עבודה בסביבה נעימה ומרגיעה, ומומלץ מאוד להגיע אליו ולא רק בשביל לעבוד.

 

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בארגנטינה

אם דיברנו על קפה טוב, כדאי שתכירו את Full City Coffee House. בבית הקפה הזה, שנמצא גם הוא בבואנוס איירס, העיצוב הוא כמו בספריה, ותוכלו למצוא בו מדפים שלמים עם ספרים ואלבומים. העיצוב משרה אווירת עבודה חיובית, ואם תרצו להתפנק על קפה איכותי ביותר בין משימה למשימה – זה בדיוק המקום בשבילכם.

המקום מציע גם ארוחות בוקר, בראנץ' וגם ארוחות צהריים, כך שגם שמי שמגיע לשבת בו בשביל לעבוד מהבוקר ועד שעות אחר הצהריים, יוכל למצוא את עצמו גם שבע וגם עובד ביעילות.

 

ברילוצ'ה – שוקולד, בשרים וגם עבודה

בברילוצ'ה, עיר הקיט שבארגנטינה, קל מאוד להתפתות לטיולים רגליים ברחובות הכוללים כניסה ויציאה מהמוני החנויות שמציעות טעימות שוקולד וקינוחים מטורפים. אם אתם מחפשים איפה לעבוד כאן, כדאי שתכירו את מסעדת La Barra.

במקום ישמחו לתת לכם את הסיסמה לוויפי וגם להגיש לכם אמפנדס מעולה ופיצות מדהימות, ובינינו – מי יכול לעבוד כל כך הרבה מבלי לתת ביס במשהו?

 

Smeterling Patisserie – בואנוס איירס

ובחזרה לבואנוס איירס, ב- Smeterling Patisserieתוכלו למצוא ויטרינה עם קינוחים מטריפים שיבואו מעולה ליד הלפטופ שלכם. המקום הביתי והקטן מציע פינות ישיבה, גם על הדלפק וגם בפינה דמויית סלון, שכיף להתיישב בהן עם המחשב ופשוט לעבוד בכיף בין ביס לביס. אתם עוד כאן? רוצו לעבוד בבתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בארגנטינה, ואל תשכחו לספר איך היה!

בר קפה

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו