האם כדאי לשכור אוטובוס ליום טיול שלם?

בין אם מדובר על השכרת אוטובוס להסעות עובדים או ילדים, ובין אם על אוטובוס לטיולים או אירועים – מדובר על פתרון יעיל לקבוצות ומשפחות. האם כדאי לשכור אוטובוס ליום שלם – על כך במאמר הבא.

 

הסיבות להשכרת אוטובוס על בסיס יומי או חד פעמי

השכרת אוטובוס ליום שלם הוא פתרון מושלם לאנשים פרטיים ולגופים המחפשים פתרונות קבועים עבור עובדיהם. מדובר על שירות קבוע שחוסך לעובדים דרכי הגעה אחרות לעסק או למפעל. גם הסעות ילדים לבתי ספר או לטיולים מהווה פתרון יעיל.

כמו כן, משפחות שמארגנות טיול בר מצווה, ארגון שמארגן יום כייף לעובדים או אנשים הזקוקים להובלת האורחים שלהם לאירועים כמו חתונות משתמשים בשירותי ההסעות על פי הצורך.

לשכור אוטובוס

האם כדאי לשכור אוטובוס ליום טיול שלם?

אוטובוס ליום שלם יכול לחסוך הרבה כסף מכיוון שהקבוצה המתכננת את הטיול יכולה לחלוק את עלויות הנסיעה. בנוסף הקבוצה חוסכת עלויות של חניות וזמן יקר שכרוך בהגעה עצמאית לנקודת המפגש במיוחד אם הטיול מחייב נסיעה מהמרכז לדרום או לצפון הארץ.

בכבישים עירוניים יש גם לאוטובוס נתיב נפרד מהנתיב של המכוניות הפרטיות ולכן הוא עומד פחות בפקקים. גם כשמדובר בהסעות לילדים, האוטובוס נוח וחסכני כי אין צורך להסיע אותם לטיול באופן נפרד ולבזבז זמן יקר.

 

להיכן ניתן להשכיר אוטובוס ליום שלם?

אם אתם מתכננים טיול מאורגן או טיול משפחות תוכלו להזמין אוטובוס ליום שלם לאזורים ואתרים רבים בארץ. למשל, יום טיול לים המלח, לכינרת, לקברי צדיקים, לירושלים, לאילת, לחרמון ועוד. שירות זה ניתן בכל עונות השנה ולכל רחבי הארץ. גם כשנוסעים לטייל בחו"ל האוטובוס יכול להיות פתרון לקבוצה גדולה שצריכה להגיע ולחזור משדה התעופה.

 

הנוחות בהשכרת אוטובוס ליום שלם

מעבר לכך שהנסיעה באוטובוס נוחה ובטוחה היא מאפשרת למטיילים להתרווח בכיסאות וליהנות מהנוף מבלי לנווט או לדאוג. הנהגים מכירים את הדרכים ונוהגים באוטובוסים חדישים עם כל האבזור שמעניק את הביטחון והנוחות של הנוסעים.

באוטובוס יש מיזוג אוויר, חגורות ביטחון, מקרר לקירור מים, טלוויזיה, מערכת שמע, תאורה מעל המושבים ומיקרופון שמסייע למדריך הטיול לתת הסברים במהלך הטיול.

 

לכמה אנשים מיועד האוטובוס?

אוטובוסים גדולים כוללים בדרך כלל בין 55-56 מושבים לא כולל את כיסא המדריך שלצד הנהג. יחד עם זאת, ניתן להשכיר אוטובוס המכיל 60 מקומות כשהקבוצה גדולה. לפיכך, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות אוטובוסים ולהחליט אם עדיף שני אוטובוסים או אוטובוס אחד גדול לטיול בהתאם לכמות האנשים.

כאשר מדובר על השכרת אוטובוס למספר ימים או כשירות קבוע, העלות משתלמת מאשר השכרה חד פעמית. לסיכום, השכרת אוטובוס משרתת את המטרות של ארגונים ומשפחות. לפיכך, חפשו חברת אוטובוסים מומלצת עם מחירים נוחים, נהגים מקצועיים ואוטובוסים חדישים.

לשכור אוטובוס

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו