המדריך המלא לטיול בפיליפינים

מדינת האיים הרחוקה ששוכנת בחלקו המזרחי של כדור הארץ, נחשבת ליעד נכסף ונחשק בעיניי רבים. בשנים האחרונות, יותר ויותר תיירים ישראליים בוחרים לפקוד את קבוצת האיים האקזוטיים הללו – בטיולים אחרי הצבא, טיולים מאורגנים ועוד. המדריך המלא – לפניכם.

מדינת האיים הפיליפינים

קבוצת האיים מורכבת מיותר מ- 5,000 איים, ולאור המספר העצום הזה אין אפשרות לבקר בכולם. לכן, חשוב מאוד להיערך מראש על אופן הטיול ועל היעדים שאתם רוצים להגיע אליהם – ועל כך נרחיב בהמשך. מדובר בקבוצת איים אקזוטית למדי, שמכילה בעלי חיים, צמחים ונוף ייחודי ועוצר נשימה שאין כמותו עוד בעולם. השפה המקומית היא פיליפינית, אך בגלל ריבוי המבקרים בשנים האחרונות ניתן לדבר עם המקומיים באנגלית שוטפת, ובכך אין צורך לדאוג. מדובר ביעד אקזוטי ומדהים, שרבים מאוד ברחבי העולם בוחרים להגיע אליו בעיקר בשל היותו אחד מיעדי הצלילה האטרקטיביים ביותר בעולם – יופי ומגוון בעלי חיים וצמחים ימיים שאין שני לו בעולם.

הטיסה לפיליפינים עשויה להיות יקרה באופן יחסי לטיסות באירופה, אך אם משווים את מחירי הטיסות לפיליפינים למחירי הטיסות ליבשת דרום אמריקה או לצפון אמריקה – ניתן לקבל מחירים זהים למדי. מדובר בכמות מאות דולרים שתצטרכו לשלם על מנת להגיע לחלקו המזרחי של כדור הארץ – טיסה שעשויה להימשך למעלה מ-12 שעות!
מבחינת רמת המלונות של האיים – תוכלו ללון בכל מקום שתרצו, החל מהרמה הכי גבוהה שתראו ועד לרמה בינונית ונמוכה. כל שעליכם לעשות יהיה לקבוע את תקציב הטיול שלכם, ולאחר מכן תוכלו לבחור את אתר הלינה הטוב ביותר עבורכם. עבור הישראלים שמטיילים שם, מחירי הלינה בהוסטלים ובאכסניות הם זולים מאוד, מה שמאפשר להוציא יותר כסף על אוכל וביגוד.

המדריך המלא לטיול בפיליפינים

יעדים בפיליפינים שפשוט אסור לפספס

ובכן, מדינת איים שמורכבת מיותר מ-5,000 איים, עשויה להכיל מיליון ואחת אטרקציות שסביר להניח שלא נוכל להגיע אפילו לרבע מהם. לשם כך, ריכזנו עבורכם את האטרקציות והיעדים היותר שווים של האזור, שפשוט אסור לכם לפספס!

האי פאלוואן

נתחיל את הרשימה שלנו עם פלא עולם ייחודי. מדובר באי, שמכיל בתוכו נהר עצום שמגיע לאורך של שמונה קילומטרים, והדבר היוצא דופן בו – הוא נמצא מתחת לפני האדמה! מדובר בשייט חלומי ועוצר נשימה שמתבצע במשך כמה שעות מתחת לאדמה, כאשר לאורך שמונה קילומטרים אתם נחשפים לעולם חדש ועוצר נשימה.

אוסלוב

אלו מאיתנו שחובבי אקסטרים ומגיעים לפקוד את הפיליפינים בשביל אתרי הצלילה המטריפים – אוסלוב היא היעד המושלם עבורכם. כרישים מכל הסוגים באים ופוקדים את האזור הזה, ומאפשרים לכם באמצעות צלילות שנורקלינג או צלילות חמצן, לחוות את אחת החוויות החזקות ביותר שניתן לחוות.

סיקיהור

מדובר באחד האיים המוכרים ביותר בקבוצת האיים הפיליפינים, כאשר הדבר המרכזי ביותר בו הוא השקיעות והזריחות המדהימות. עשרות אתרים ומגזינים מרחבי העולם הכריזו את האתר הזה כאחד מהמקומות המדהימים ביותר לצפות בו בשקיעת השמש. אז אם אתם מתכננים טיול רומנטי עם החברה או מחפשים מקום מושלם להצעת הנישואים שלכם – מדובר בחלקת האדמה הזו.

 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו