המדריך השלם למגדל אייפל

חושבים לנסוע בפעם הראשונה בחיים לפריז? אם כך, אין ספק שמגדל אייפל חייב להיות חלק מהטיול שלכם, כי איך אפשר להיות בעיר האורות ולא לראות את המגדל המפורסם בעולם? זקוקים למידע? רוצים לדעת מתי הכי כדאי להגיע למקום? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

למה כדאי לבקר במגדל אייפל?

 

ראשית, אם תיכנסו לאתר שעוסק במקום תיירותי כמו  מגדל אייפל תמצאו מידע רב ביותר בנושא ושנית, כל אדם שתדברו איתו יספר לכם שהמגדל הזה שווה את ההשקעה. האמת היא, שכבר כאשר תתקרבו למקום ותראו את האזור שבו נמצא המגדל תבינו שבחרתם נכון. המקום מטופח ויפה והמגדל, ככל שמתקרבים אליו יותר, נראה מרשים ביופיו. בנוסף לכך, כאשר עומדים מתחת למגדלים ניתן להתרשם מהגודל שלו ומהעיצוב המיוחד, כך שאי אפשר להישאר אדישים אל כל היופי הזה.

מקום תיירותי

הנוף שנשקף מראש המגדל

 

אי אפשר לדבר על מגדל אייפל ולא להזכיר את העלייה אל ראש המגדל, כי אומנם יפה לראות את הרחבה שבה הוא נמצא וגם לעמוד מתחתיו, אך מצד שני, מדהים גם לראות את הנוף הנשקף ממנו. כדי להגיע לקומה העליונה אפשר לקחת מעלית, כך שאם חשבתם שאתם צריכים לבלות זמן רב בעליה במדרגות, אתם יכולים לוותר על האתגר ולהישאר רגועים. יש מספר קומות שבהן ניתן לעצור, אך אם אתם כבר עולים, למה שלא תעלו עד הסוף ותראו את כל פריז הקסומה? יש הרבה ערים מקסימות באירופה, אך האמת היא, שאין עוד עיר מיוחדת, רומנטית ומהממת ביופייה כמו פריז. לכן זה לא משנה אם אתם מגיעים עם ילדים או שאתם מגיעים רק שניכם, כדי לבלות משבוע רומנטי בעיר האורות, כי בכל מקרה תיהנו מהרגע הזה שבו תראו את הנוף מלמעלה.

 

הזמנת כרטיסים

עוד דבר קטן, אך משמעותי, שכדאי לקחת בחשבון, זה שאתם ממש לא התיירים היחידים שרוצים לעלות ולראות את מגדל אייפל. זה אומר שיחד אתכם תמיד יהיו עוד הרבה מאוד תיירים אחרים שיגיעו מכל העולם ולכן, אם אתם יכולים לקנות כרטיסים מראש, למה שלא תעשו זאת? הימים שבהם אפשר היה לקנות כרטיסים למגדל אייפל רק במקום עצמו עברו חלפו להם, כך שאם אתם יכולים להזמין כרטיסים באינטרנט, שווה לקחת זאת בחשבון. אומנם זה נכון שבצורה כזאת תהיה לכם פחות גמישות במהלך הטיול, כי תצטרכו להיות באזור כדי להשתמש בכרטיסים, אך מצד שני, זה יחסוך לכם זמן יקר. קחו בחשבון שאפילו אם אתם מגיעים לכאן בחורף בהחלט יכול להיות שיהיה תור גדול וארוך, כך שאם אתם לא רוצים לסבול מקרוב בדקות ההמתנה, רצוי מאוד לקנות כרטיסים מראש. אתם תראו שלא תצטערו על החוויה הזאת, כי אפילו אם מדובר על מחיר לא נמוך, הנוף של פריז הוא משהו שאי אפשר לשכוח.

את כל המידע תוכלו למצוא באתר שלנו: https://www.metailimbaolam.com.

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו