המלצה לטיול סובב אירופה

רוצים להגשים חלום מטורף ולעשות טיול בין כל מדינות אירופה? תמיד חלמתם לעשות טיול סובב אירופה אך לא ידעתם מאיפה להתחיל ולתכנן את הטיול? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בתהליך תכנון חופשה שכזו.

כיצד מתחילים לתכנן טיול כזה?

ובכן, ההחלטה לקחת את הרגליים ולעשות טיול סובב אירופה היא מרשימה. בין אם אתם השתחררתם זה עתה מהצבא ואתם מעוניינים לקחת חופש מהכול, בין אם אתם סיימתם את לימודי החורף או הקיץ באוניברסיטה ורוצים לצאת ולנוח ובכלל – אם אתם רוצים לעשות את הטיול המטורף הזה בכל שלב בחיים, הכתבה הזו בשבילכם. על מנת שנוכל לסייע לכם בתכנון הטיול המושלם ביותר, חשוב להבין כמה דברים עם עצמכם. ישנם כמה פרמטרים שעשויים להשפיע על אופי הטיול, ועל סוג ההמלצה שניתן לכם לצורך הטיול הזה באירופה.

  • הפרמטר הראשון – תקציב. כמו שאתם יודעים, מדינות אירופה באופן יחסי הן מדינות יקרות יותר מיעדים אחרים כמו דרום אמריקה או המזרח הרחוק, ולכן חשוב מאוד להחליט מראש מהו התקציב שאתם מתכננים לטוס איתו, וכך תוכלו להיות יותר חכמים בתכנון הטיול.
  • הפרמטר השני – זמן. חשוב מאוד להחליט מראש כמה זמן אתם מתכננים לטוס. כמובן שאתם יכולים לשנות את התוכניות שלכם תוך כדי הטיול – גם להאריך וגם לקצר, אך מבחינת כמות הציוד שאתם לוקחים בתחילת הטיול, יהיה חשוב להתייחס לאורך הטיול המתוכנן.
  • הפרמטר השלישי – מה אתם מחפשים בטיול שלכם. אנו נתמקד בפרמטר השלישי, מכיוון שהוא ייקבע במידה מסוימת כיצד ייראה הטיול שלכם – בין אם במרדף בלתי פוסק אחר מסיבות והופעות שונות, ובין אם אתם אנשים של טבע ושקט פראי.

המלצה לטיול סובב אירופה
המלצה לטיול סובב אירופה

ובכן, לאחר שהחלטתם שאתם עושים את הטיול של סובב אירופה, חשוב מאוד להבין כמה דברים. ראשית, מכיוון שהמדינות והיעדים באירופה הם קרובים מאוד אחד לשני, המעבר בין כל מדינה למדינה אינו חייב להתבצע בטיסה שתייקר לכם את הטיול. רכבות מעבר בין מדינות, הן אופציה מצוינת – גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הנוחות. כיום, תוכלו למצוא רכבות איכותיות שגומעות מרחקים אדירים בפרקי זמן קצרים ביותר. כמובן שגם טיסות זולות בין יעדים תוכלו למצוא ובשפע, כמובן בעידן הנוכחי של טיסות לואו קוסט וטיסות צארטר.

מבחינת מקומות הלינה שבהם אתם עתידים לישון, חשוב לקחת בחשבון כמה דבירם. אם תבחרו לישון לאורך כל הטיול במלונות, לאו דווקא מלונות חמישה כוכבים – הטיול שלכם יהיה יקר. כפי שציינו קודם לכן, יבשת אירופה היא יעד יקר באופן יחסי ליעדים אחרים בעולם. לכן היינו ממליצים לכם לקחת בחשבון גם האופציה של הוסטלים. מדובר במלונות לתיירים, שמאפשרים לכם לחסוך הרבה מאוד כסף באמצעות לינה בתנאים פחות טובים (אין שירותי ניקיון בדרך כלל, אין מגבות בחדרי האמבטיה וכו'). תוכלו לישון בחדרי דומס – חדרים שישנים בהם כמה תרמילאים בדיוק כמוכם, ולחסוך אלפי שקלים לאורך זמן שתוכלו להשקיע בדברים אחרים – טיול ארוך יותר, מתנות שוות יותר ועוד. ובכן, אם אתם מעוניינים לחסוך כמה שיותר כסף ולהאריך את הטיול שלכם כמה שניתן עם התקציב הקיים – זו אופציה מעולה עבורכם.

חשוב לציין שישנם לא מעט תרמילאים שיוצאים לטיול סובב אירופה, ובעקבות רצון להמשיך לטייל על אף המחסור בכסף, בוחרים לעבוד במקום מסוים על מנת לחסוך עוד כסף להמשך הטיול. תוכלו לקחת גם את האופציה הזו בחשבון אם זה רלוונטי עבורכם.מבחינת יעדים מומלצים ושווים שכדאי לראות, חשוב להבין שיש אופי טיול שונה לכל אחד ואחת מאיתנו. לכן ריכזנו עבורכם מספר יעדים שרלוונטיים עבור כולם – יעדים שכל אדם חייב לראות במהלך חייו, על אחת כמה וכמה אם אתם עושים טיול סובב אירופה.

  • מגדל אייפל, פריז – מדובר באחד מפלאי הבנייה המרשימים ביותר והמפורסמים ביותר בעולם. אין יותר מדי מה להוסיף אחרי שרואים את הדבר המדהים הזה. חשוב לקחת בחשבון שפריז, ובאופן כללי צרפת, היא מדינה יקרה מאוד ביחס למדינות אירופה השונות.
  • ביג בן, לונדון – השעון המפורסם בעולם. אולי התירוץ לנסוע ללונדון, אחת הערים הנחשבות ביותר בעולם. יעד מדהים שאסור לפספס וחובה להיות בו בכל שלב כזה או אחר בחיים.
  • אמסטרדם – בירת הולנד – לאלו מאיתנו שאוהבים לטייל באווירה אירופאית וכיפית, וגם לא להוציא יותר מדי כסף – זה היעד המושלם עבורכם.
  • ברצלונה ומדריד, ספרד – שני היעדים האטרקטיביים ביותר במדינת ספרד. מעבר לתרבות המדהימה, האוכל המשגע והאווירה ברחובות – המחירים האטרקטיביים ביעדים אלו משרתים אותנו בצורה נהדרת.
  • האיים השונים של יוון – יעד משגע ומדהים ביופיו. מקומות מעוררי פליאה בעוצמה שלהם, מחיר נוח מאוד לכל כיס באשר הוא.
    כל יעד שלא תבחרו להגיע אליו באירופה אתם תיהנו ותוכלו לעשות הרבה מאוד דברים. כפי שציינו קודם לכן – חשוב מאוד להחליט עם עצמכם באילו יעדים ובאיזה סגנון טיול אתם רוצים לטייל – האם אתם נמצאים במרדף בלתי פוסק אחר מסיבות והופעות מסביב ליבשת, האם אתם נמצאים במרדף בלתי פוסק אחרי מקומות הטבע היפים ביותר באירופה או האם אתם מעוניינים להגיע ליעדים הזולים והנוחים ביותר מבחינה כלכלית. רק אז יהיה לכם יותר קל ונוח לתכנן את הטיול בצורה המושלמת והמדויקת ביותר.
תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו