המלצות על טיול יום ליפן

מתכננים טיסה ליפן? מחפשים אילו אטרקציות ומה לעשות במהלך השהות שלכם באחת מהמדינות היפות ביותר בעולם? ריכזנו עבורכם מידע רב בנושא הטיסות, המלונות, אופי המקום וכמובן הדברים שפשוט אסור לכם לפספס!

יפן

יפן נחשבת לאחת ממדינות המזרח הרחוק. יפן היא מדינת אי, שמוקפת מכל צדדיה באוקיינוס השקט, ונחשבת לאחד היעדים המבודדים ביותר בעולם. בשנים האחרונות, רמת התיירות ביפן צברה תאוצה ונמצאת במגמת עלייה – הן בעבור תיירים ברחבי העולם והן בעבור תיירים בישראל. עדות לכך ניתן לראות בכך שיותר ויותר חברות מציעות טיסות ישירות וטיסות עם קונקשיין למדינת יפן הרחוקה. יתר על כן – מחירים אטרקטיביים שמגיעים עד למחיר מצחיק של 350 דולר לנסיעה הלוך חזור ליפן, השאירו לא מעט תיירים עם רצון עז לטוס.
בעוד שבשנים עברו היה ניתן למצוא כרטיסי טיסה במחירים אסטרונומיים של יותר מאלף דולר עבור כרטיס טיסה הלוך חזור, כיום תוכלו למצוא כרטיסי טיסה הלוך חזור במחירים ממוצעים של עד 500 דולר לנוסע – טיסה עם חברה מובילה, שכוללת גם כבודה, שעות טובות וכמובן ארוחות בטיסה. זמן הטיסה הממוצע ליפן נע בין 12 שעות ל-14 שעות (כמובן שזמן הטיסה הכולל יכול להתארך במידה ואתם עושים קונקשיין במקומות אחרים בעולם).

יפן – יעד יקר באמת?

בשנים עברו, מעבר למחירים הגבוהים של כרטיסי טיסה ליפן, השהות במלונות ברחבי האי הייתה יקרה מאוד. כיום, מעמד השקל בעולם התחזק בצורה משמעותית מה שמאפשר לעשרות תיירים מרחבי הארץ להגיע ולפקוד את יפן. המטבע המקומי – ין, אינו חזק כפי שהיה בעבר, ולכן יוקר המחייה היחסי של האי יפן הינו זול בסדרי גודל ממה שהיה בעבר. לכן, אם אתם חששתם או חוששים מעלות הביקור שלכם מעבר לטיסה – תהיו רגועים.

לגבי המחירים של המלונות באי, תוכלו למצוא טווח מחירים עצום. החל ממלונות שלושה כוכבים ואכסניות שמציעות שירותי לינה בסיסיים, שבהם תצטרכו לשלם כמה עשרות שקלים לכל היותר. מנגד, תוכלו ללון במלונות יוקרה של 4 או 5 כוכבים, מלונות שבהם תדרשו לשלם כמה מאות שקלים ולעיתים גם אלפי שקלים. כמו בכל יעד אחר בעולם, יש לכם גמישות רחבה שתוכלו להתאים את תקציב הטיול שלכם ליוקר המלון הרלוונטי עבורכם.

המלצות על טיול יום ליפן

איפה כדאי לבקר?

התרבות היפנית הינה שונה בסדרי גודל מהתרבות הישראלית, או מכל תרבות אחרת שביקרתם ונחשפתם אליה בעולם. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא הבידוד הגיאוגרפי של האי משאר המקומות בעולם – יפן, סין ומדינות אחרות באזור, גדלו והתפתחו בבידול משאר מדינות העולם, עד למאה ה-16 ולמאה ה-17 שהחלו להגיע לאזורים האלו ספינות של סוחרים לצורכי מסחר ודייג. עד אז, באין מפריע, התפתחה שם תרבות מדהימה ומעוררת השראה. 

ובכן, איפה כדאי לכם לטייל ומה אסור לכם לפספס? ריכזנו עבורכם מספר יעדים ואטרקציות שפשוט אסור לכם לפספס אם כבר הגעתם למקום המדהים הזה.
פריחת עצי הדובדבן – מדובר בתופעה מדהימה שמתרחשת בכל חלקיה של יפן במקביל. למעשה, כל עצי הדובדבן פורחים בעת ובעונה אחת ברחבי יפן, במחזה מדהים שאין שני לו. תיירים, מדענים וחוקרים מרחבי העולם מגיעים ליפן רק בכדי לחזות בתופעה המדהימה הזו, שקוראת רק אחת לשנה. מה שיותר מיוחד בתופעה הזו, הוא שפריחת עצי הדובדבן נמשכת כמה ימים בודדים – עד שהיא נושרת מהעצים ממש כמו הסתיו הישראלי. מדוע? היפנים מייחסים לתופעה זו חשיבות רבה בתרבות שלהם, ובכך הם מסבירים שהטבע מראה לנו שגם הדבר היפה ביותר והעילאי ביותר – סופו להיגמר.

  • יער הבמבוק – יער הבמבוק בעיר אראשיאמה, יחשוף אתכם לאלפי במבוקים ענקיים שמתנשאים לגובה של כמה עשרות מטרים. היער מעניק תחושה יוצאת דופן, ממש כאילו אתם מהלכים באחד מהיערות שמופיעי באגדות.
  • נער השינגאשי – מדובר ביעד שנמצא במרחק של חצי שעה בלבד מהעיר טוקיו, ובשנים האחרונות יותר ויותר מבקרים ותיירים נחשפים אליו. דרך השיט בנהר, תוכלו להיחשף למגוון רחב של עצים, נופים עוצרי נשימה וכמובן בתים מסורתיים. דרך מדהימה לגלות ולהיחשף לתרבות היפנית.
  • מקדשים ברחבי יפן – תוכלו להסתובב ברחבי יפן ולהתרשם ממקדשים שמפוזרים לאורכה ולרוחבה. מקדשים אלו, נבנו לפני מאות שנים ונשמרו עד היום במצב מדהים להפליא – השניים הגדולים והמרשימים שבהם נקראים "מקדש פושימי טאישה" ו-"מקדש נאטאדרה".
  • הר פוג'י – הר הגעש הגדול ביותר באזור, ונחשב להר הגבוה ביותר ביפן. מתנשא לגובה של יותר מ- 3,700 מטרים מעל פני הקרקע. סימן ההיכר המפורסם ביותר שלו הוא פסגתו המושלגת.

ובכן, אם החלטתם שאתם לוקחים את עצמכם ומגיעים ליעד מדהים ונפלא כמו יפן – אנו ממליצים לכם לא לפסוח על רשימת היעדים והאתרים שציינו קודם לכן. תנו לעצמכם מספיק זמן להיות במקום הנפלא הזה, להיחשף לתרבות המקומית ולהעריך את יופיו של הטבע. אז קדימה, למה אתם מחכים? 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו