המלצות שוות לטיול בנורבגיה

נורבגיה. יעד אקזוטי שרק מעטים מאיתנו זוכים להגיע אליו או להרשות לעצמם לנסוע למקום המרוחק הזה. מעט מאוד אנשים מכירים את המקום, אך בשנים האחרונות אנו רואים עלייה משמעותית בכמות התיירים שמגיעים למדינה הזו. ריכזנו עבורכם מידע בנושא הטיסות, המלונות ועל מקומות שפשוט אסור לכם לפספס.

נורבגיה – תעודת זהות

נורבגיה היא מדינה ששוכנת בחלקה הצפוני של יבשת אירופה, כאשר נחשבת בעיני רבים כחלק מהקוטב הצפוני. עיר הבירה של נורבגיה היא אוסלו, ועיקר התסיסה והתעשייה נמצאים בעיר הבירה. נורבגיה שוכנת בסמוך למדינות שבדיה ופינלנד – והיא ידועה בתור מדינה שתנאי מזג האוויר בה נוטים להיום חורפיים וקרים במשך רוב עונות השנה. זה גם מה שמעניק למדינה את אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שלה – הטבע הפראי שלה. סביר להניח שבעלי חיים, נופים וצמחים שתראו בנורבגיה – לא תזכו לראות בשום מקום אחר בעולם, בעקבות הייחודיות בתנאי מזג האוויר שלה.

עלות הטיסה הממוצעת שתצטרכו לשלם על מנת להגיע ליעד האקזוטי והמרוחק הזה, תנוע בין 400 דולרים לכל הפחות עד 600 דולרים (תלוי בחברת התעופה שבה אתם טסים, כמו גם בעיתוי הטיסה). חברת התעופה המוכרת ביותר במדינה נקראת NORWEGIAN והיא מוציאה את רוב הטיסות שמגיעות לעיר הבירה אוסלו – ובכלל ליעדים אחרים בנורבגיה.
מבחינת המחירים שתצטרכו לשלם על מלונות ובכלל על אפשרויות לינה – טווח המחירים הינו רחב ומשתנה כמו בכל מקום. על מנת שתוכלו למצוא את האפשרות האטרקטיבית ביותר עבורכם, אנו ממליצים לכם מבעוד מועד לקבוע את התקציב שאתם מקציבים למציאת מקום לינה – בין אם מדובר במלון, הוסטל או אכסנייה. את המחירים הזולים ביותר תוכלו למצוא בהוסטלים בודדים שנמצאים באזור או באמצעות אפליקציית הדירות AIRBNB. העלות הממוצעת במקומות כאלה תהייה כמה דולרים ללילה אחד. מנגד, אם אתם מעוניינים להתפנק ולישון במלונות איכותיים ואין לכם הגבלת מחיר – תוכלו ללון במלונות היוקרתיים של המדינה ולשלם כמה מאות דולרים בעבור לילה אחד.

המלצות שוות לטיול בנורבגיה

המלצות שוות לטיול בנורבגיה

פיורדים וקרחונים, הם ללא ספק בין תופעות הטבע הנפוצות ביותר בנורבגיה, בניגוד לשאר המקומות ברחבי העולם שכמעט ולא ניתן למצוא נופים כאלה. תוכלו להתרשם מקרחונים עצומים בעלי מימדים אדירים, להתרשם מעשרות פיורדים ענקיים ואפילו להתהלך על כמה מהם ולהרגיש את עוצמת הטבע.

האקווריום הלאומי, נמצא בעיר ברגן ומעניק מקום בילוי נהדר לאלפי תיירים שמגיעים למדינה מדי שנה. תוכלו להתרשם מסוגים מיוחדים של דגים ויצורים ימיים שאופייניים רק לאזורים ארקטיים וקרים כמו נורבגיה. 

הזוהר הצפוני. מה לא נאמר ולא נכתב על אחת מהתופעות הגלומות והסודיות ביותר בכדור הארץ. האורות הירוקים שכולנו רגילים לראות בסרטים, בתמונות או בתוכניות טלויזיה – עשויות להופיע ממש מעל ראשיכם במהלך הטיול בנורבגיה. מדענים רבים וחוקרים רבים מרחבי העולם, מגיעים לנורבגיה על מנת לחזור בתופעה המרשימה הזו. אם אתם רוצים לקחת חלק ולצפות בתופעה ייחודית ומדהימה – אנו ממליצים לכם לבדוק את התאריכים שאתם מגיעים מבעוד מועד, מכיוון שזו תופעה שמתרחשת רק בתקופות מסוימות לאורך השנה.

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו