חסכון גדול שווה לטיול הגדול

הגיע הרגע הגדול לו חיכיתם וסוף סוף השתחררתם מהצבא. הצעד הבא ברור לכם- הטיול הגדול. החלטתם שאתם רוצים לטוס ועכשיו הגיע הזמן להבין איך חוסכים כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן. חסכון גדול שווה לטיול הגדול.

אז איך חוסכים? כמה כסף צריך ולמה?
בדיוק בשביל ריכזנו עבורכם את המדריך הזה.

 

איך חוסכים?

  • אם אתם קוראים את המדריך הזה כשאתם עוד משרתים בצבא- תפתחו חיסכון. כדאי לכם כבר עכשיו להתחיל להפריש כל חודש מעט כסף לתוכנית חיסכון. באופן זה, כשתשחררו יהיה לכם קצת כסף בצד שיוכל להוות נקודת פתיחה טובה לחיסכון עבור הטיול הגדול.
  • השתחררתם ואתם מחפשים עבודה? אל תתחייבו לעבודה הראשונה שאתם מוצאים. בדקו והשוו בין עבודות שונות לפני שאתם קובעים סופית עם המעסיק שתעבדו אצלו. בררו מה השכר, האם הוא עתיד לעלות ומהם התנאים במקום העבודה. ייתכן שבאופן זה ייקח לכם קצת יותר זמן למצוא עבודה ולהתחיל לחסוך, אבל לטווח הארוך זה בהחלט ישתלם.
  • אם יש ברשותכם רכב או שבעבר רכשתם ביטוחי בריאות כאלה ואחרים, בצעו איתור ביטוחים דרך מיזם הר הביטוח. הר הביטוח יעזור לכם לגלות אילו ביטוחים רכשתם במהלך חייכם, האם הם עדיין רלוונטיים עבורכם והאם יש לכם כפל ביטוחים. המיזם יעזור לכם לחסוך עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה.
  • בררו האם יש לכם דרך לשלב עבודה נוספת עם העבודה העיקרית שלכם. אם אתם יכולים לעבוד מהבית או לעשות בייביסיטר בערב, תוכלו לתעל את הזמן הפנוי שלכם כדי להרוויח עוד כסף.

 

מםת העולם עם דרכון ומצלמה

 

כמה כסף תצטרכו לחסוך?

הסכום הכולל שאתם צריכים עבור הטיול שלכם משתנה על פי פרמטרים שונים. היעד, משך הזמן ואופן הטיול ישפיעו על המחיר הכולל של הטיול שאתם מתכננים.
לכן לפני שאתם מתחילים לחסוך, כדאי לכם להבין בדיוק כמה כסף אתם צריכים.
שאלו את עצמכם- לאן אני רוצה לטוס? כמה זמן אני רוצה לטייל בכל מקום? האם אני מוכן להתגמש על תנאיי המחייה שלי או לא? מה הם האטרקציות היקרות שארצה להשקיע בהן כסף?
אחרי שתענו על השאלות האלה, התייעצו עם חברים, קראו באינטרנט, בררו מחירים בחברות שונות. בצעו הערכה כללית של הסכום אותו תצטרכו ותרצו להשקיע בטיול שלכם.

 

הוצאות לפני הטיול

גם לפני הטיול כנראה שתוציאו לא מעט כסף. לפני הטיסה תצטרכו לקנות ציוד או בגדים שמותאמים למקום שאליו את טסים. מעבר לכך עליכם לעשות ביטוח עבור הטיול, להתחסן בחיסונים המתאימים, להוציא כרטיס אשראי נוסף ועוד. יחד עם כרטיס הטיסה והויזה ליעד הראשון שלכם, ההוצאות שלפני הטיול יסתכמו לסכום כסף לא קטן. קחו זאת בחשבון.

טיול הוא חוויה שעלולה להיות יקרה, אבל החוויות, הנופים, המקומות והאנשים שתכירו בדרך, לכל אלו אין ערך כספי והם שווים כל סכום.

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו