מסעדות בארגנטינה שלא כדאי לפספס

ארגנטינה. מה לא נאמר ולא נכתב על המדינה היפיפייה הזו? אלו מכם שיצליחו לזכות (ממש ככה) ולהגיע לאחד מהיעדים האקזוטיים, המרשימים והטעימים ביותר בעולם – הנאה מובטחת. ריכזנו עבורכם רשימה של המסעדות שפשוט אסור לכם לפספס!

ארגנטינה – מולדת הבשר

ארגנטינה, המדינה השנייה בגודלה (אחרי ברזיל) ביבשת דרום אמריקה ומספר שבע בעולם, נחשבת בעיניי רבים לאחד היעדים המדהימים בעולם. לא בכדי, עשרות ומאות חיילים שמשתחררים מדי שנה פוקדים את המדינה הזו בתחילת המסע המדהים של בטיול אחרי הצבא. ניתן להצביע על מספר דברים שהופכים את המקום הזה ליעד מושלם בעבור רבים: השפה המקומית (מי לא אוהב לשמוע או לנסות לדבר ספרדית), האנשים הנחמדים, האהבה לכדורגל למוזיקה ולמסיבות וכמובן כמובן איך לא – האוכל הטוב. לא בכדי ארגנטינה נחשבת בעיניי רבים למולדת הבשר, או לפחות למקום שבו אוכלים את סוגי הבשרים הטובים והטעימים ביותר בעולם.

ברילוצה, אחד היעדים המרכזיים בארגנטינה (עליה נרחיב בהמשך), נחשבת בעיניי רבים כבירת השוקולד והמתוקים העולמית, ובה מיוצרים שוקולדים ברמה שלא מביישת את שוויץ הרחוקה.
כרטיסי הטיסה היקרים באופן יחסי למדינה המרוחקת, יתקזזו עם מחירי המחיה הזולים באופן משמעותי ממדינת ישראל: ארוחה במסעדה יוקרתית במימדים של ארגנטינה, בה אתם תאכלו את הבשר הטוב ביותר שאכלתם סביר להניח מאז ומתמיד, בתוספת בקבוק יין אדום, תעלה לכם טיפה פחות מ-200 שקלים בעבור זוג. מחיר מצחיק לא? 

מסעדות בארגנטינה שלא כדאי לפספס

מסעדות מומלצות שפשוט אסור לכם לפספס

נתחיל עם המסעדה המפורסמת ביותר בבירת ארגנטינה – בואנוס איירס, והיא נקראת דון חוליו. המסעדה ממוקמת ברחבי שכונת פלארמו המקומית, והרושם הראשוני של המסעדה מדבר בפני עצמו. עם הגיעכם למסעדה, תקבלו ליווי צמוד של מלצר שיעניק לכם כוסות שמפנייה עד שיסדרו בעבורכם את השולחן, וכמובן ידאג ללוות אתכם לשולחן שלכם. לאחר היכרות קצרה עם המלצר ועם אופי המסעדה, תקבלו את התפריט. התפריט מכיל עשרות מנות שונות ומגוונות – החל ממאכלים מקומיים כדוגמת האמפנדס, סלטים מקומיים ועוד. אנו ממליצים לכם לעבור בצורה מהירה ככל שניתן לעמוד הבשרים – שם מתחילה החגיגה. עשרות סוגי בשרים מהיוקרתיים והאיכותיים שיש לאכול. תהיו בטוחים שמי שעומד ומכין עבורכם את הבשר הוא למוד ניסיון, אחרי שמפורסמים כדוגמת דייגו ארמנדו מארדונה, זמרים וסלבס מכל העולם דיברו בשבחה של המסעדה.

נמשיך עם מסעדה שנמצאת בעיר ברילוצה ונקראת דון אלברטו. ברילוצה נמצאת דרום מערבית לעיר הבירה, ויידרשו כמה שעות טובות של נסיעה ברכב על מנת להגיע ליעד. מדובר במסעדה שקיבלה את הכינוי "המסעדה הטובה בעולם" במשך מספר פעמים, הודות לבשר המדהים שמוגש בה. הפרות שמהן מכינים את הבשר, זכו לכינוי הפרות האיכותיות ביותר בעולם, ואלו מכם שיזכו לטעום את הסטייק האיכותי – יבינו על מה מדובר. אם תרצו לשבת לאכול במסעדת דון אלברטו, תצטרכו לדאוג להזמין מקום כמה ימים מרא או לקוות שיום המזל שלכם הגיע. גם כאן, על אף הכינוי המרשים שהמסעדה קיבלה – מאתיים וחמישים שקלים יספיקו לסעודת מלכים של זוג.

המסעדה האחרונה שנרצה להמליץ עליה נקראת אל גלופה, ושוכנת בשכונה טוקומן בעיר הבירה בואונוס איירס. גם כאן מדובר במסעדה עתירת שבחים שסוחטת מחמאות מעשרות המבקרים מרחבי העולם שמגיעים אליה ופוקדים אותה מדי יום. כאן תזכו לאכול את מיטב המאכלים המקומיים של המטבח הארגנטינאי – פסטות, בשרים, אמפנדס וכמובן לשתות יין טוב מקומי ואיכותי.

אז קדימה, למה אתם מחכים? ארגנטינה מחכה רק לכם!

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו