אטרקציות תיירותיות שאסור לפספס!

העולם שלנו מורכב מכל כך הרבה מקומות מיוחדים כל אחד לפי האופי שלו. כל מקום והסיפור הייחודי. ישנם מקומות יפים בצורה בלתי רגילה ויש כאלו שההיסטוריה מדברת עבורם, המשותף לכולם שהם אתרי תיירות הנמצאים ברחבי אירופה והם מהמפורסמים בעולם, אלו אתרים שמומלץ לכל אחד להגיע ולראות אותם בעצמו. 

 

1. האקרופוליס באתונה

שרידי העיר העתיקה ובמרכזם הפרתנון ששימש כבית נבחרי העם הראשון בהיסטורה המצוי על האקרופוליס, בראש הגבעה המשקיפה אל אתונה והמפרץ, המקום בו החלה התרבות כפי שאנו מכירים אותה היום. אחד מאתרי הארכיאולוגיה החשובים והיפים בעולם המושך אליו מידי יום מבקרים רבים. בנוסף תולו להנות מהעיר אתונה, האווירה, המסעדות והטברנות. האפשרות לטיול היא ליחידים וכן בקבוצות מאורגנות על ידי אתר זן טורס.

1. האקרופוליס באתונה

2. השוק של איסטנבול

העיר איסטנבול הנצבת על הגבול הגאוגרפי שמחבר את אסיה לאירופה היא גשר של תרבויות צבעונית ומרתקת זאת עיר שההשפעות עליה בשל המיקום שלה הן רבות, אך הגאווה המקומית חזקה מהכל. מרכזה של העיר הוא השוק הגדול של איסטנבול. השוק הצבעוני והגדול הוא המקום לקניות, לבילוי, לטעום דונר מקומי או לשתות תה חם ומתוק.

 

3. התעלות של וונציה

איטליה משופעת באטרקציות תיירותיות רבות מאד, אך המיוחד בוונציה היא העובדה שעל אף העובדה שהמבנים בה מרהיבים ועתיקים, שהארכיטקטורה בה מרשימה ויש בה מוזאונים נהדרים, העובדה שהרחובות שלה הם למעשה תעלות מים הופכת אותה לאטרקציה תיירותית מהחשובות והעמוסות בעולם, אך אם זאת אסור להחמיץ אותה. סיטרים לאיטליה ולוונציה אפשר להזמין דרך אתר זן טורס.

 

4. גני וורסאי בפאריס

מה לא נאמר על השיק הצרפתי, על העיצוב המיוחד לפאריס ועל האוכל והיין שרבים מכתירים אות בטוב ביותר בעולם. ובתוך כל אלו כמעין דוגמה מייצגת לכל היופי, ההדר והייחוד הצרפתי, ניתן למצא את גני וורסאי בפאריס. מופת של תכנון וביצוע הנשמר לאורך שנים באחד המקומות היפים והמיוחדים שיש לעיר האורות להציע.

4. גני וורסאי בפאריס

5. הכיכר האדומה במוסקבה

המסע שלנו ממשיך הפעם אל אחת המדינות החשובות ביותר ביבשת ויש שיאמרו המאיימת מכולם, רוסיה ובירתה מוסקבה. העיר ששנים רבות הייתה סמל לשלטון קשוח ולמי שנחשבה כמעצמה הרעה שבעולם מטפחת מסורת של תרבות עשירה, ספרות ושירה אדירים ועושר עצום בכל הקשור לארכיטקטורה ותרבות. בלב כל אלו נמצאת הכיכר האדומה עם הצריחים המיוחדים שלה ובמרכזה מבנה השלטון של רוסיה, הקרמלין.

 

6. הזוהר הצפוני באיסלנד

הזוהר הצפוני באיסלנד הוא תופעת טבע ייחודית ומרשימה המעניקה לצופים שבה אפשרות ייחודית לזות בתופעת הטבע המתרחשת אך ורק במקום זה בעולם. הזוהר הצפוני מושך אליו מבקרים רבים שלא נרתעים ממזג האוויר הקשוח שבאיסלנד והפך בשנים האחרונות לאתר מועדף עוד יותר על מפת התיירות בעולם.

 

7. ארמון בקינגהאם בלונדון

העיר לונדון היא בירתה של הממלכה הבריטית כולה והייתה עד לפני כשבעים שנה שלטת על כמעט חצי עולם. כיום לונדון נמנית כאחת הערים החשובות ביותר בעולם ומעמדה כעיר חופשית וליבראלית יוצא למרחוק. כיאה לכך יש בעיר אטרקציות רבות ומגוונות, אך נדמה שהיהלום שבכתר הוא ארמון בקינגהאם מקום מושבם של בית המלוכה הבריטי. אל אף שסמכויותיו היום מוגבלות, חשיבותו והערצתו על ידי רבים בעולם עדין מתקיימת.

אטרקציות תיירותיות שאסור לפספס!

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו