איך תזהו נהג מונית אמין לנסיעה לשדה התעופה

הרשתות החברתיות מלאות בפוסטים כעוסים שעולים בעקבות מקרה שאירע לתיירת שנחתה לפני כמה ימים בשדה התעופה ורומתה כשנסעה במונית לתל – אביב. מקרה זה הגיע לאוזנינו וגרם לנו להבין שאי אפשר לעבור על העניין בשקט. לכן, החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד (תיירים מחו"ל ומישראל) לבדוק שהוא עולה על מונית עם נהג אמין לנסיעה מהשדה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל הטיפים שימנעו מכם את ההונאה המצערת.

 

תמיד תבצעו הזמנה מראש

רגע לפני שנציג בפניכם את השלב הראשון שתצטרכו ליישם, עליכם להכיר בטיפ הבסיסי שימנע אי נעימות. מדובר כמובן בביצוע הזמנה מראש של מונית שתמתין לכם מחוץ לבית. תימנעו מהזמנה של מונית אקראית שתעצור לכם ברחוב הראשי שנמצא בקרבת מקום. שכן, כך לא תוכלו לבדוק פרטים אודות הנהג או החברה. נזהיר בשנית כי הזמנה שגויה שכזו עלולה לגרום לכם לשלם ביוקר.

תמיד תבצעו הזמנה מראש

תקראו חוות דעת על החברה ברחבי הרשת

עכשיו אתם יודעים שעליכם להזמין מונית לנתב"ג מראש. נסביר שהדבר יאפשר לכם לערוך בירור מעמיק אודות החברות שמציעות את השירות. תוכלו למשל לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים בקבוצות פייסבוק של מטיילים, לשונית הביקורות של גוגל ועוד. תשתדלו לקבל כמה שיותר פרטים, כדי שתוכלו להיות בטוחים ששמעתם את כל הצדדים אודות החברה. שכן, לעיתים מסתובבים ברשת "סוכנים" של חברות שעשויים להציג תמונה שגויה.

 

תבחרו באיכות ולא בעלות

קראתם חוות דעת ברחבי הרשת וראיתם שיש חברה מסוימת שמציעה שירות הסעות במחיר נמוך במיוחד עם דירוג נמוך במיוחד של הגולשים? כדאי שתעברו לחפש פרטים על חברה אחרת. תאמינו לנו, אתם לא רוצים לשלם בזול על הסעה לנתב"ג ולגלות בסופו של דבר ששילמתם ביוקר. כלומר, שהנהג אסף אתכם באיחור או שהוא התנהג אליכם בזלזול וכו'.

הסעה לנתבג

חוויתם רשלנות בנסיעה? יש למי לפנות!

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי לאחר שעברתם רשלנות כלשהי במהלך נסיעה עם נהג מונית לשדה התעופה, עליכם לפנות בהקדם לפניות הציבור. אנו ממליצים שלא להשאיר את החוויה הקשה לעצמכם ולשתף אותה עם אחרים. הנה כמה דרכים שיאפשרו לכם להפיץ את המקרה:

  • פרסום פוסט בפייסבוק
  • העברת הודעה בין חברים בקבוצות וואצאפ
  • כתיבת ביקורת בלשונית הביקורות של גוגל

שימו לב, ברגע שתפרסמו את שאירע לכם עם נהג המונית, אתם תוכלו להפחית את הסיכוי שזה יקרה לאחרים.

 

השורה התחתונה – תהיו זהירים

כעת אתם יודעים איך תוכלו לזהות נהג מונית אמין שיסיע אתכם לשדה התעופה וממנו. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את המידע שהוצג לעיל ולהעביר הלאה את המידע אודות מקרים חריגים שאירעו לכם בעבר (אם אירעו). נאחל שתדעו מעתה נסיעות טובות, שקטות ומהירות עם מוניות לשדה התעופה.

נהג מונית לנסיעה לשדה התעופה

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו