האם קיים ביטוח נסיעות מיוחד לנשים בהיריון

נשים בהיריון מתקשות למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים עבורן, מאחר שלא כל חברות הביטוח מציעות פוליסה מסוג זה.

למרות זאת, אף אישה בהיריון לא יכולה לוותר על ביטוח הנסיעות הייעודי המתאים לה.

אישה בהיריון חשופה למגוון של סיבוכים וסיכונים הכרוכים בהיריון בעת שהייתה מחוץ לגבולות המדינה.

על מנת לשמור על עצמה ועל הרך העתיד להיוולד, כל אישה בהיריון צריכה ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם עבורה.

במאמר זה תקבלי את כל המידע הרלוונטי לגבי ביטוח נסיעות מיוחד עבור נשים בהיריון.

 

ביטוח נסיעות בהיריון – יש דבר כזה?

כאמור, נשים רבות הנמצאות בהיריון מתקשות למצוא פוליסת ביטוח שמתאימה עבורן, משום שלא כל חברות הביטוח מציעות פוליסה מסוג זה. התופעה שכיחה למדי, עד כדי כך שישנן נשים בהיריון שמוותרות מראש על ביטוח ייעודי, מתוך מחשבה שלא ימצאו ביטוח כזה. אז נכון, לא כל חברות הביטוח מציעות פוליסה כזאת, אך זה לא אומר שאפשר לוותר על הביטוח. חברת פספורט קארד מציעה ביטוח נסיעות בהיריון, עם כיסוי מלא עבור כל הסיבוכים האפשריים שיכולים לקרות לאישה בהיריון, וגם בונוס קטן.

 

כיסוי עבור הוצאות רפואיות הקשורות בסיבוכי היריון

כאשר את נמצאת במדינה זרה, שבה את לא אזרחית, אין לך את אותן זכויות כמו לאזרחי המדינה, בדגש על זכויות רפואיות. סיבוכי היריון יכולים להגיע בקלות למצב של חיים ומוות, ובמקרים רבים נדרש טיפול רפואי דחוף. במדינה זרה, ייתכן שלא תהיי זכאית לטיפול, או שתיאלצי לשלב הון תופעות עבורו. ביטוח הנסיעות בהיריון של חברת פספורט קארד נותן כיסוי של עד 100,000 דולר עבור הוצאות אשפוז וסיבוכי היריון עד שבוע 24, וכיסוי זהה של עד 60,000 דולר משבוע 24 ועד שבוע 32.

 

טיסת חירום ולידה מוקדמת

כאמור, לא תמיד ניתן לקבל טיפול רפואי מתאים במדינה זרה, ובמקרים כאלה יש צורך בטיסת חירום בהולה לארץ, לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים. ביטוח נסיעות בהיריון של חברת פספורט קארד מאפשר לאם ולילוד שלה לעלות על טיסת חירום בחזרה לארץ, לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים. בנוסף, הפוליסה מעניקה לך כיסוי מלא בכל מקרה של לידה מוקדמת.

 

בונוס: כיסוי רעידות אדמה

חברת פספורט קארד מבינה את המורכבות של נשים בהיריון בחו"ל, ועל מנת לעודד אותן לטוס בכל זאת, ולקבל את הפוליסה הטובה ביותר שיש, החברה גם הוסיפה כיסוי רעידות אדמה לנשים בהיריון ללא תוספת תשלום.

 

סיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהיריון הוא חובה עבור כל אישה בהיריון. כשם שלא היית מוותרת על ביטוח רגיל, קל וחומר שאין לוותר על ביטוח נסיעות בהיריון. נשים בהריון חשופות לסיבוכים ונזקים רפואיים שונים מאלה שחשופים אליהם אנשים אחרים, ולכן יש לבחור בפוליסת ביטוח ייעודית, שמכסה את כל המצבים האלה.

 

אישה עם ילד

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו