חמישה דברים שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל!

נוסעים לחו"ל? ההתרגשות כבר בעיצומה, כרטיסי הטיסה מוכנים וכך גם הדרכונים, המזוודות כבר ארוזות ואתם כבר לא יכולים לחכות. אך האם עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל? זכרו כי ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אתכם גם אם אתם מעוניינים בקפיצה קטנה לסופ"ש לקניות בפריז או ביקור בהצגת תיאטרון בלונדון.

בישראל ניתן לרכוש ביטוחי נסיעה לחו"ל כחבילת בסיס ולהוסיף לה הרחבות שונות. במאמר זה נספר לכם חמישה דברים שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל שחשוב מאד שתדעו לפני שאתם נוסעים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל הרחבות

חברות הביטוח בישראל מציעות לכל נוסע לכל מטרה, בין אם זה למטרות עסקים או בילוי משפחתי, ביטוח נסיעות לחו"ל משתלם וכדאי ביותר. תמיד תוכלו לבחור בין חבילת בסיס המציעה את כיסוי גורמי הסיכון הנפוצים ביותר כגון אובדן כבודה, מחלה, פציעה או תאונת דרכים בחו"ל, אך ההרחבות לחבילת הבסיס מומלצות במיוחד. ההרחבות נועדו להתאים את חבילת הביטוח באופן אישי יותר, על פי הצרכים והרצונות שלכם.

לדוגמא, לנסיעה למטרות סקי חשוב מאד להרחיב את הביטוח לספורט חורף, ואילו בשביל אנשים היוצאים מן הארץ כשהם יודעים שהם סובלים ממחלה כרונית דוגמת מחלת הסכרת, בעיות לב או נכות כלשהיא, חשוב להרחיב להחמרת מצב רפואי קיים בחו"ל.

על מנת להבין ולדעת יותר על ההרחבות האפשריות לביטוח הנסיעות לחו"ל, הכירו את הרחבות הביטוח לחו"ל המומלצות ביותר עבורכם ועבור בני משפחותיכם, כדי שהנסיעה שלכם תהיה מהנה ובלי דאגות מיותרות.

ביטוח נסיעות לחול כולל הרחבות

חמישה דברים שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

כמה עוגמת נפש יכולה להחסך לכם במהלך הטיול במידה ותהיו מעורבים בתאונה, נדבקתם במחלה או איחרתם למטוס? המון! באמצעות הרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לדאוג לפיצוי בהתאם לתנאים ולגורמים אשר בגללם קרתה התאונה או נגרם האיחור.

זכרו שחברת הביטוח שומרת לעצמה את הזכות לסרב במידה והתגלה כי פעלתם ברשלנות או שלא בהתאם להנחיות החוק המקומי. להלן חמישה דברים שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל ועל ההרחבות המומלצות ביותר:

  1. ניתן לדאוג מראש לכיסוי על אי מימוש כרטיסי טיסה ובתי מלון בשל מחלה או פציעה אם חליתם או נפצעתם לפני הטיסה ולמרבה הצער לא תוכלו לממש אותה, או שבשל בשורה מצערת עליכם לחזור הביתה ולקצר את נסיעתכם, תוכלו לדאוג מראש לביטוח ביטול וקיצור נסיעה ובכך לקבל החזר כספי על כרטיסים לא מנוצלים או שהות לא מנוצלת בבתי המלון וגם החזר על כרטיס הטיסה שנקנה בחופזה כדי לשוב ארצה.

 

  1. כיסוי פעילויות ספורט אתגרי – אם אתם יודעים מראש כי אתם מתכננים לעסוק בפעילויות אתגריות מהלך הטיול שלכם כגון צניחה חופשית, קפיצת בנג'י או צלילה, הרי שבוודאי שחשוב להוסיף הרחבת ספורט אתגרי לפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם.

הרחבה זו מספקת כיסוי ספציפי לפעילויות אלו אשר עשויות שלא להיות מכוסות במסגרת הפוליסה הרגילה, אך אנו ממליצים לכל אדם המבקר בחו"ל לעשות אותה גם אם לא תכנן להשתתף בפעילויות אלו מראש, מאחר וכשתגיעו לחו"ל ותראו אטרקציה מעניינת שיתחשק לנסות, תהיו מכוסים כבר מראש.

 

  1. כיסוי רכב שכור – אם אתם מתכננים לשכור רכב ולנהוג במהלך הטיול שלכם, הוספת כיסוי רכב שכור לפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם יכולה לספק הגנה נוספת. הרחבה זו מכסה בדרך כלל נזק לרכב השכור, גניבה ואחריות צד ג' במקרה של תאונה.

זה יכול לחסוך מכם כל כך הרבה דאגות ועוגמת נפש בידיעה שאתם מכוסים. זכרו! אם חברת הביטוח תתרשם כי פעלתם ברשלנות או בניגוד לחוקים המקומיים, ייתכן והיא תסרב לפצותכם, לכן בעודכם בחו"ל דאגו לכל המסמכים הנדרשים לרבות מן המשטרה המקומית, כוחות הביטחון, עדים ועוד, כדי להוכיח מעל לכל ספק שאתם פעלתם כשורה ובהתאם לכללים.

 

  1. הרחבת כיסוי רפואי – אם יש לכם מצב רפואי קיים או שאתם זקוק לכיסוי רפואי מיוחד במהלך הנסיעה, חשוב ומומלץ להוסיף הרחבת כיסוי רפואי לפוליסת ביטוח הנסיעות הרגילה. זה יבטיח כיסוי הולם לכל הוצאה רפואית הקשורה למצבך או לכל מקרה חירום רפואי בלתי צפוי שעלול להתעורר במהלך הטיול.

זכרו כי ההתרגשות מן המראות הנפלאים ועומס החוויות הטובות יכולים לעייף ולהתיש אתכם, וכמו כן המאכלים המקומיים, ההליכה המרובה במסלולי טיול שונים ומזג האויר השונה שאליו אתם לא רגילים יכולים לגרום לכם לחוש לא בטוב.

 

  1.  הריון – אם הינך נמצאת בהריון, חשוב להתייעץ עם הרופא תחילה האם בכלל כדאי לנסוע לטיול במצבך. במידה והרופא מאשר זאת, חשוב לקחת הרחבה לנשים בהריון על מנת שתוכלי להיות רגועה, ובמידה שיש לך צורך דחוף להתייעצות עם רופא או אחות, תוכלי לעשות זאת ללא חשש.

חמישה דברים שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחול!

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו