המדריך המלא ליום כיף בצפון הארץ

אחד האיזורים המתוירים ביותר בארץ הוא איזור הצפון, ויש לכך סיבות מצוינות. איזור הצפון שופע אטרקציות מגוונות שמתאימות לכל המשפחה וגם לזוגות בטיול רומנטי, ולכן רבים נוהרים לאיזור ללא תלות בעונות השנה ובמזג האוויר. כל אחד יכול למצוא את עצמו באיזור הצפון עם אטרקציות אקסטרים ואטרקציות רגועות יותר ובקיצור – מדובר כאן על הנופש הבא שלכם. אז איך תבטיחו שיהיה לכם הכי כיף בעולם? קבלו את המדריך המלא ליום כיף בצפון הארץ שהכנו במיוחד בשבילכם, כדי שלא תצטרכו לעבוד יותר מדי קשה. מוכנים? יצאנו לדרך!

 

סדנת שוקולד? סדנת בישול? הגעתם למקום הנכון

כל יום כיף בצפון הארץ ובכלל כולל בשלב מסוים גם אוכל, ולכן אם אפשר לשלב בין אטרקציה כיפית לבין האוכל – אז למה לא? הצפון מלא בעסקים פרטיים ומפעלי יצור גדולים שמתעסקים בסדנאות אוכל, כך שתוכלו למצוא את עצמכם מתחילים את הבוקר במפעל שוקולדים וממתקים ולסיים את הערב בסדנת בישול פרטית בבית של אחד השפים המקומיים.

 

המדריך המלא ליום כיף בצפון הארץ

יום כיף בצפון הארץ הוא לא באמת כיף בלי האטרקציה הבאה – טרקטורונים או רייזרים. מי מכם שחובב אקסטרים ימצא את עצמו בקלות מתאהב במסלולי הנסיעה באיזור דישון, שאר ישוב או במושבים האחרים באיזור, עם תצפיות מדהימות גם לכיוון הכינרת וגם לאיזור הר החרמון. בעונת האביב מסלולי הטרקטורונים והרייזרים הם אפילו אקסטרימים יותר היות והם באים מיד אחרי הגשמים של החורף, מה שהופך חלקים מהמסלול לבוציים ומעצימים את החוויה.

 

אין יום כיף בצפון הארץ בלי יין טוב

אחד הדברים שהכי מאפיינים את איזור צפון הארץ הוא היקבים הרבים שנמצאים באיזור. יקבים מוכרים כמו יקב כרמל, תשבי או נעמן וגם יקבים פחות מוכרים מציעים למטיילים באיזור סיור ביקב הכולל ביקור בחדר החביות בו מתקיים יישון היין, סיור בחדר הבקבוק וכמובן, איך לא, טעימות מסדרת היינות המובחרים של היקב. בחלק מהיקבים תוכלו לקבל את הטעימות בשילוב עם שוקולדים מקומיים שמשתלבים טוב עם היין, ובחלקם בעלי היקב יפרסו בפניכם גבינות משובחות להעצמת חווית הטעימה. יום כיף בצפון הארץ, כבר אמרנו?

 

רכיבה על סוסים – לחובבי הטבע

האיזורים הצפופים של המרכז לא מאפשרים לחוויות כמו רכיבה על סוסים להתקיים, ובדיוק בשביל זה האיזור הצפוני של מדינת ישראל טומן בחובו עוד קסם שכדאי לקחת בחשבון. רכיבה על סוסים היא חוויה משגעת שיכולה להתקיים גם באור יום וגם לקראת זמני השקיעה. רכיבה על סוסים מתבצעת בליווי של מדריך כמובן, והסוסים יובילו אתכם בין שבילי הטבע הקסומים של איזור הצפון. מפלים, נחלים, צמחיה ירוקה, שמש טובה ונופים פתוחים הם רק חלק ממה שמחכה לכם בזמן הרכיבה, וברוב המקרים גם תזכו להתפנק עם כוס קפה שחור ועוגיות מעשה ידי המדריך. תהנו!

יין

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

חומוס ופלפלים
סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה נחשב לשוק הצבעוני והתוסס בישראל. הפיתוח המואץ שעבר השוק בשנים האחרונות, הפך אותו למוקד מבוקש ועמוס באפשרויות בילוי מכל הסוגים, ביניהן האפשרות

למאמר »