מה עדיף חופשה בתל אביב או בצפון?

ראש בראש: חופשה בתל אביב מול חופשה בצפון

אם אתם מתכננים בקרוב חופשה משפחתית או זוגית ואתם רגע לפני ההחלטה על המקום המושלם לחופשה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. לא ניתן להתעלם מן העובדה כי גם הצפון וגם תל אביב מציעות שורה ארוכה של אטרקציות, אתרים היסטוריים ומלונות ברמה גבוהה. על מנת להקל עליכם בתהליך הבחירה, להלן יתרונות וחסרונות לכל אזור, כך שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר.

חופשה בתל אביב – חוויה בלתי נשכחת בעיר ללא הפסקה

העיר תל אביב נמצאת בשנים האחרונות בתנופת תיירות אדירה, וזאת של פיתוח מואץ של מלונות יוקרה וכן שיפוץ מקיף בלא מעט רחובות מרכזיים בעיר. אין ספק כי חופשה בתל אביב היא חופשה בלתי נשכחת, וזאת בשל שפע האפשרויות אשר ניתנות לכם 24 שעות ביממה, במשך כל ימות השבוע. רוב המסעדות פועלות גם בסופי שבוע ולכן ביחס לצפון ניתן למלא את החופשה באטרקציות, פעילויות וכמובן רביצה בים – גם בתקופת החורף. עם זאת, יש לקת בחשבון כי בתקופת הקיץ המחירים במלונות בעיר עולים, לעיתים בעשרות אחוזים. על כן, מומלץ לשריין את החופשה מראש, או לתכנן את החופשה בתקופת אמצע השבוע. למעשה, הזמנה מראש יכולה לחסוך מאות שקלים גם בעבור מלון בוטיק על הים תל אביב אפשר מאפשר לכם לקבל חוויה בלתי נשכחת בעיר ללא הפסקה, אשר היותה קרובה לערים רבות מאפשרת לדוגמא להזמין מונית גדולה בתל אביב ובכך לחסוך לא מעט כסף בעבור הוצאות דלק (עלות אשר יכולה להגיע למאות שקלים בעבור נסיעה לצפון) ועל כן מדובר בהזדמנות מיוחדת בעבורכם להכיר את העיר לעומק ולסגור חופשה מפנקת, כיפית ומהנה במיוחד.

 

חופשה בצפון – עליית מחירים משמעותית

הגשם האחרון הוביל לעליית מחירים משמעותית במלונות ובצימרים בצפון, וזאת בשל הביקוש הרב מצד מטיילים לבקר ולצפות בטבע הפראי והשוצף בנהרות ונחלים אשר התמלאו עד גדותיהם לאחר גשמים עזים אשר פקדו את המדינה והפכו לחזקים ביותר זה למעלה מ 20 שנה. בצפון ניתן לא רק להתפעל מהנוף אלא גם לאכול מעולה, וזאת בשל שפע של מסעדות שף חדשות אשר נפתחו רק בשנים האחרונות. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי רוב המקומות בצפון סגורים ואם אתם מתכננים לצאת לצורך חופשה של ריקודים על הרחבה, זכרו כי בצפון ישנם מעט מאוד מקומות אשר עדיין פועלים במתכונת מלאה ועל כן מומלץ לבדוק מראש לפני הגעתכם. גם כאן הטיימינג הוא שם המשחק ולכן הזמנה מראש של חודשיים לפני יכולה להוזיל, אך יש לקחת בחשבון כי לעיתים מדובר במחיר אחיד לכולם. בנוסף, עלויות הדלק הן גבוהות למדי ולכן חשוב להיערך מראש להוצאה כספית בעבור הדלק, כחלק מהוצאות החופשה המתקרבת שלכם.

תל אביב

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

חומוס ופלפלים
סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה נחשב לשוק הצבעוני והתוסס בישראל. הפיתוח המואץ שעבר השוק בשנים האחרונות, הפך אותו למוקד מבוקש ועמוס באפשרויות בילוי מכל הסוגים, ביניהן האפשרות

למאמר »