חוויה במסגרת 1000 מ' – על האש עם המשפחה הגרעינית

משבר הקורונה הביא את כולנו להיסגר בבתים במסגרת ההנחיות המורות על ריחוק של עד 1,000 מטר מהבית.

גם בימים בהם אין סגר, יש לשמור על ריחוק חברתי ולא להתקהל.

אז מה עושים? על האש עם המשפחה הגרעינית!

 

בלי חגים ובלי חגיגות

שנה לא קלה עברה על העולם. בישראל הסגרים הפכו לעניין שבשגרה, עבודה חיונית הפכה לטרנדית ועם זאת רבים מאיתנו בחל"ת, הילדים לא לומדים, אסור לבקר את סבא וסבתא עד שכולם יתחסנו ומה שנותר לנו הוא לבלות בבית ביחד עם המשפחה הגרעינית. ההורים מנסים להעסיק את הילדים בבית, מרבים לבשל מתכונים חדשים ומנסים למצוא חוויות חיוביות שיגבשו את המשפחה ויהיו מועילות לה להיות ביחד. אחת מהדרכים היא להכין ביחד עם המשפחה על האש וליהנות מארוחה טעימה במרפסת או בחצר. על האש יכולה להיות פעילות מגבשת מההכנות ועד לארוחה.

 

איך "על האש" מגבש את המשפחה?

על מנת להוציא מארוחת על האש ערך מוסף שיגבש את המשפחה הגרעינית ולמען הסדר הטוב, יש לעשות חלוקת תפקידים בעת ההכנות. הילדים יכולים לחתוך את הירקות, להכין סלט ולערוך את השולחן. המבוגרים יכולים לטפל בבשרים, בשיפודים, בירקות לצלייה, בהכנת הסלטים הנוספים ובצלייה על האש. זוהי חוויה משותפת באמצעותה ניתן לנהל שיח עם הילדים, לבדוק איך הבידוד החברתי משפיע עליהם, לבדוק איך הם מרגישים, מה הם צריכים ועוד. גם לזוגות ללא ילדים החוויה משפרת את הזוגיות ומייצרת ביניהם אינטראקציה. כל מה שצריך הוא גריל גז איכותי וציוד לעל האש אותם ניתן להשיג ב-GRILL החברה המובילה ביותר בתחום גריל וציוד לארוחת הברביקיו המושלמת.

 

לאיזה ציוד נלווה תזדקקו?

כדי לחלק את המשימות בין בני המשפחה צריך שלכולם יהיו ציוד וכלים מתאימים. בראש ובראשונה יש לרכוש ציוד נלווה לגריל. בין אם זוהי מברשת לניקוי הגריל לאחר הארוחה ובין אם זהו כיסוי המגן עליו, תזדקקו גם למכשירים כמו: מלקחיים איכותיים, תרווד, סיר יצוק לצלייה, תבנית להוצאת הבשר, מזלג מנירוסטה, שיפודי מתכת, מכשיר להכנת המבורגרים ונקניקיות, רשת מברזל ועוד. מעבר לכך, הכינו מראש קערה, תבלינים שונים, ירקות שטופים, קרש חיתוך, סכין, כלים לארוחה, מפה יפה וכו'. ככל שתקפידו לערוך הכנות מראש לא יהיה מתח בין בני המשפחה וכל אחד ידע מה עליו לעשות עם האמצעים העומדים לרשותו.

 

שימוש בגריל לאחר הסגר

כמובן שלא רחוק היום בו רוב המדינה תתחסן, מקומות הבילוי יפתחו ויהיה ניתן לארח ולהתארח. זוהי הזדמנות נהדרת להראות לסבא וסבתא, לחברים ולבני המשפחה המורחבת את הכישורים אותם רכשתם וכיצד המשפחה מתפקדת ביחד בהכנת הארוחה. האורחים שלכם ייהנו מארוחה טעימה ומושלמת והגריל לא ילך לטמיון גם אם תדירות השימוש בו תצטמצם.

 

גריל

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

חומוס ופלפלים
סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה נחשב לשוק הצבעוני והתוסס בישראל. הפיתוח המואץ שעבר השוק בשנים האחרונות, הפך אותו למוקד מבוקש ועמוס באפשרויות בילוי מכל הסוגים, ביניהן האפשרות

למאמר »