כמה עולה כרטיס לפסטיבל טומורולנד וטיפים נוספים

פסטיבל המוזיקה טומורולנד, נחשב לאחד הפסטיבלים הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם. הפסטיבל משלב עשרות סגנונות מוזיקה שונים, שבאים לידי ביטוי בהופעות של עשרות אומנים ודיג'יים שונים מרחבי העולם. ההופעות, המחירים וכל המידע שאתם צריכים – כאן אצלנו.

פסטיבל טומורולנד

פסטיבל טומורולנד נחשב לאחת ההפקות הגדולות ביותר בעולם בהיבט המוזיקלי. מדי שנה נערכות מספר הופעות במקומות שונים ברחבי העול, כאשר המופע המרכזי מדי שנה מתקיים בבלגיה, ובו לוקחים חלק מאות אלפי תיירים שפוקדים את המדינה מדי שנה -לטובת הפסטיבל.

הפסטיבל התחיל את דרכו אי שם בשנת 2005, בתור פסטיבל קטן ומבטיח, ומאז ועד היום הכול היסטוריה. מדי שנה, יותר ויותר אנשים מרחבי העולם מגיעים אל בלגיה על מנת לקחת חלק בפסטיבל, וכמובן גם אנו הישראלים – רק בשנה שעברה נרשמה כמות מדהימה של כמעט 5,000 ישראלים שנסעו לקחת חלק בפסטיבל הענק.

סגנונות המוזיקה הנשמעים בפסטיבל הם מוזיקת דאנס ומוזיקה אלקטרונית, כאשר לעיתים מגיעים אומנים ומופעי שונים שמביאים עימם סגנונות חדשים לעולם המוזיקה. רבים מהשירים, המנגינות והזמרים הטובים בעולם יצאו מרחבות טומורלנד. בשנים האחרונות, האומנים הטובים ביותר (בלבד!) מגיעים להופיע בפסטיבל הנחשק, אומנים כדוגמת דיוויד גואטה, רייזינג דאסט ועוד שמות מוכרים בתעשייה.

אם החלטתם שאתם לוקחים חלק בפסטיבל המדהים הזה, אנו ממליצים לכם להיערך בהתאם עם כמה מצרכים חשובים בהחלט: נעליים נוחות (אחרי הכול מדובר בפסטיבל מוזיקה שאתם עתידים לקפוץ בו 24/7), מטען נייד חזק שיוכל לתת לכם מענה הולם לצילום ההופעות ובכלל כדאי שלא תצטרכו להסתמך על שקע פנוי, בחרו את ההופעות הרלוונטיות והטובות ביותר עבורכם מבעוד מועד (הפסטיבל מעניק לקהל המוזמנים כמה במות מופעים שמתרחשות במקביל, לכן לא תוכלו להגיע ולראות את כל ההופעות) ודבר אחרון – מעיל גשם וציוד במידה ויתחיל לרדת גשם (רק לפני מספר שנים הודיע צוות ההפקה של הפסטיבל שהוא לא ייצא לפועל בעקבות היערכויות לתנאי מזג האוויר קשים מהרגיל).

כמה עולה כרטיס לפסטיבל טומורולנד

 

עלויות הפסטיבל ועוד

לקיחת חלק בפסטיבל ובכלל בהופעות שונות שמתרחשות בחול ולא בארץ, זו חוויה מדהימה בפני עצמה. התחושה דומה למשחק כדורגל שרואים באצטדיון בחוץ לארץ לעומת אצטדיון כדורגל שרואים בארץ. הגודל, כמות האנשים והאווירה שיש בפסטיבל – היא אדירה, אפילו יותר ממסיבות הפולמון שיש בתאילנד. חשבו על זה כך – עשרות אלפי צעירים מכל הגילאים, קופצים יחדיו ונהנים מאווירה יוצאת דופק וממוזיקה טובה.

לגבי טווח המחירים של הטיול, הוא דיי משתנה. העלות הממוצעת שתצטרכו לשלם בעבור חופשה של 7 ימים בבלגיה, במסגרת פסטיבל טומורלנד תהייה 6,400 שקלים (הדיל כולל גם טיסות הלוך וחזור, העברות לאזור הפסטיבל, לינה באוהלים במתחם הפסטיבל וכמובן כניסה לפסטיבל). כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיסים יקרים יותר בעבור שהות במלון שנמצא בשטח המתחם, או אם תחליטו ללון מספר ימים במלון ברחבי בלגיה, על מנת שתוכלו להיחשף גם לדברים אחרי בטיול. היופי והנוחות בסוג הטיול הזה, הוא שאתם יכולים להיות מאוד דינמיים ולהחליט לגוון בין טיול עירוני לבין שהות באחד מהפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם! מושלם, לא? 

תוכן עניינים

רוצים לקבל עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר

אהבתם? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו

מגן דוד צהוב
מופעים לציבור הדתי

אתם נדרשים להפיק אירוע מיוחד לציבור הדתי? המשפחה שלכם היא משפחה דתית ואתם רוצים לארגן יום הולדת לאחד מבני המשפחה? חשוב לכם שהאירוע הקרוב יהיה

למאמר »
הכותל המערבי
טיול לכותל בירושלים

חברות רבות יזמינו אותכם לסיורים יוצאי דופן ברחבי ירושלים. אחד הטיולים המומלצים יותר הינו טיול לכותל בירושלים. במסגרת הסיור, תחוו את הקסם, הקדושה, היופי, המראות

למאמר »